Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Zwemt allang voor Nederland, bij PSV. Zwom afgelopen NJK een Nederlands record junioren van PvdH uit de boeken. Hij is van 2007.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat die voor Nederland zwemmen?
Bij de samenvatting op de NOS knippen we het er vakkundig uit, alsof er niks fout is gegaan.quote:
Ieder jaar worden die geboortejaren van de atleten enger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemt allang voor Nederland, bij PSV. Zwom afgelopen NJK een Nederlands record junioren van PvdH uit de boeken. Hij is van 2007.
Na de synchroon onderdelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer gaan we 100m vlinderspringen doen?
wowquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dick Maas is een achterlijke wappie
Die is zwaar christelijk en net getrouwd dus er zullen wel kinderen komenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schoenmaker is toch nog vrij jong? Hoezo stopt die nu al?
Blijf bij je leest zou je zeggenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wil ze kinderen? Heb het interview niet echt meegekregen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja typisch. Dacht wel dat ze jonger wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is zwaar christelijk en net getrouwd dus er zullen wel kinderen komen
Ze is van 1997
Komt geloof ik uit zo'n klassieke boerenfamilie. Dat is een dubbele jong kinderen krijgen bonus christen en boer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is zwaar christelijk en net getrouwd dus er zullen wel kinderen komen
Ze is van 1997
Ik word er doodmoe van dat ze alles echt 100x herhalenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk dat de NOS de roeifinale uitzendt voor wie het nog niet had gezien
Dat ben ik. Maar ik hoef de herhaling niet te zienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Nederlandse vader!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt geloof ik uit zo'n klassieke boerenfamilie. Dat is een dubbele jong kinderen krijgen bonus christen en boer.
Alsof er ook echt iemand die er ook maar iets om geeft is die het nog niet gezien heeft. Erg vermoeiend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word er doodmoe van dat ze alles echt 100x herhalen
Dat weet ik. Maar die is dan daar de boer op gegaanquote:
Ah ja Wikipedia vertelt mij niet dat René Schoenmaker uit Naaldwijk een boer is/wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt geloof ik uit zo'n klassieke boerenfamilie. Dat is een dubbele jong kinderen krijgen bonus christen en boer.
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Zit Nederland in die zwemfinale zometeen?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Knap ook dat Blink nog steeds heel erg enthousiast blijft!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die debiele commentator? Het neefje met down van Jack?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar ik hoef de herhaling niet te zien
Met Janna van Kooten en Silke Holkenborg win je de oorlog niet nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Rogier Blink, hij is zo enthousiast omdat zijn vrouw in de boot zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is die debiele commentator? Het neefje met down van Jack?
Morgen weer een Marchand masterclass.quote:
Wat dacht je van een beetje op een christelijke leeftijd kinderen maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Janna van Kooten en Silke Holkenborg win je de oorlog niet nee.
Ik ben het tot god verheffen van sporters moe.quote:
Kun je nagaan hoe hard het gaat. Cirkel is bijna rond.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben al bijna moe van de Marchand moeheid
Volgens mij wordt er met boerenfamilie Boerenfamilie bedoeld? (Boeren zijn Zuid-Afrikanen)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah ja Wikipedia vertelt mij niet dat René Schoenmaker uit Naaldwijk een boer is/was
Nederland SCHAAM JE KAPOTquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Zelfs Nieuw-Zeeland staat in de finale
Die hebben 2 goede duurzwemsters.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Zelfs Nieuw-Zeeland staat in de finale
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg mooi. Eruit met genocidaal volk.
Kesely is al jaren piepjong.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje Hongarije met piepjong team
Die was al piepjong toen ze geboren werd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kesely is al jaren piepjong.
Nee, het is fijn dat de VS eens wat minder dominant zijn, maar nu heb je nog steeds een heel dominant Australië.quote:
Ach ja het alternatief is Winnie of MAGA.quote:
Die hebben zo Titmus nog, ez winquote:
Nu weer in de buurt.quote:
De juiste samenvattig.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geliukkig maar. Minste van 3 kwaden
Hier 'slechts' 24 meen ik.quote:
3 x 3 tennis is ook nog wel een idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou nog 1 heat kinderfietsje rijden en daarna wat 3x3 basketbal en tennis enzo.
Ik had Titmus al solo, dus deze niet genomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier 'slechts' 24 meen ik.
Op een kinderfietsjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
3 x 3 tennis is ook nog wel een idee.
In mixed estafette vorm.quote:
Ik ben er zondag ook wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin mijn zwemmen verzadigingspunt al wel te bereiken. Gebeurt altijd als ik vijf dagen naar dezelfde namen kijk.
Gelukkig begint morgen atletiek echt. Sorry, snelwandelaars
Ik had vanmiddag wel even mijn zakken vol na een middag met vrijwel alleen maar nederlagen bij het tennis, judo en handboogschieten....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin mijn zwemmen verzadigingspunt al wel te bereiken. Gebeurt altijd als ik vijf dagen naar dezelfde namen kijk.
Gelukkig begint morgen atletiek echt. Sorry, snelwandelaars
Ik ben niet zo vlaggetjeminded denk ik qua sport, al kan ik soms wel goed pissig zijn na een nederlaag voor een persoonlijke favoriet ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel even mijn zakken vol na een middag met vrijwel alleen maar nederlagen bij het tennis, judo en handboogschieten....
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:22 schreef TheArt het volgende:
Britjes waren woest omdat Greenbank een dsq kreeg vanwege te lang onder water zwemmen. Daarom werd dit nog ergere exemplaar van vanavond maar door de vingers gezien.
[ x ]
En waarom precies is ze niet gediskwalificeerd? Hier heb je niet eens een var voor nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:22 schreef TheArt het volgende:
Britjes waren woest omdat Greenbank een dsq kreeg vanwege te lang onder water zwemmen. Daarom werd dit nog ergere exemplaar van vanavond maar door de vingers gezien.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Meisje Schouten en het Stockholmsyndroom?Geen idee, weten wij veel wat er precies is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Die is geblesseerdquote:
Nog wel tweede.quote:
Al een aantal keer vaker niet.quote:
Soms dan weer wel, zit niet echt consistentie in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij 's ochtends nooit bij zwemmen idd
Die doen over 3 minuten net alsof het live isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat NOS dit mist in de reclame is echt lachwekkend trouwens. Dit hadden ze best ff live mee kunnen pakken
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel WR's heeft deze waardeloze bad ons ontnomen?
Ik denk dat je best iets minder hard kan ploffen, ik heb het gevoel dat hij geforceerd heel veel energie in de eerste 50 stoptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Typische Korstanje-race, maar ik denk dat ie ook niet anders moet gaan racen want ploffen doet ie toch wel
Ja dat is echt een complete flukequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.
Dat wereldrecord gelooft echt helemaal niemand, op een stel China-apogolisten na.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.
Die zijn sowieso wel lachwekkend bezig. Want die lijken voor een hele hockeywedstrijd te gaan terwijl er van alles bezig isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat NOS dit mist in de reclame is echt lachwekkend trouwens. Dit hadden ze best ff live mee kunnen pakken
Als je een casual kijker bent lijkt het me dan wel weer lekker. Regelmatig 'live' sport terwijl je ontspannen op de bank zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, dit is er ook nog.
Niet bij te houden vanochtend.
Hockey obsessie van de nos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wel lachwekkend bezig. Want die lijken voor een hele hockeywedstrijd te gaan terwijl er van alles bezig is
Je moet ook de baan in duiken, niet ernaastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ligt een zwemmer langs de baan
Sowquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Eentje van de vorige serie beetje te diep gegaan ofzo
jaquote:
Gebeurt ook vrij snel in zo'n ondiep zwembad natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Eentje van de vorige serie beetje te diep gegaan ofzo
Paul, dit is een ontzettend domme vraag voor iemand die hier al de hele week te vinden isquote:
Straks met de vrij op de brommer.quote:
Hmm...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Straks met de vrij op de brommer.
Zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Straks met de vrij op de brommer.
Die deed geeneens haar best op de vrij. Sparen voor de mixed?quote:
Opwarmen voor de relay?quote:
Mogelijk ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Die deed geeneens haar best op de vrij. Sparen voor de mixed?
IK BEN DOMquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paul, dit is een ontzettend domme vraag voor iemand die hier al de hele week te vinden is
Niet zo raar als je zevende wordt. De volgende heat gaat niet veel tragerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna hele laatste heat sneller dan Steenbergen.
Kan ik van de dames niet zeggen. Ja ze zijn slank maar vrijwel zonder uitzondering zeer brede schouders en verder plat van boven en plat van achteren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat een goddelijk lijf heeft die Liendo
Wie?quote:
Steenbergen.quote:
neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ligt het vast op welke onderdelen je man en vrouw moet inzetten?
Waarom aandacht geven aan een kermisnummer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat voor het eerst analyseren in de studio ipv live zwemmen
Geen idee, maar het schijnt dat ze dat interessant vinden, dat hokkie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom aandacht geven aan een kermisnummer?
Ze waren zeilen aan het analyseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt dat ze dat interessant vinden, dat hokkie.
Marrit dus echt gespaard net? Had ze misschien beter niet kunnen starten bij de 200wquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:11 schreef Pino112 het volgende:
Van Westering, Corbeau, Giele en Steenbergen.
Verdorie, zelfs de NOS verrast soms nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze waren zeilen aan het analyseren.
Een mooie sport waar WE een medaille kunnen halen kiezen boven het kermisnummer in het zwemmen is wel echt een afschuwelijk mooie verrassingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, zelfs de NOS verrast soms nog.
Caspar trager dan de dames, faler!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Kai 54.25
Caspar 59.28
Tessa 57.81
Marrit 52.26
Vanavond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt er vanavond/morgenavond? nog wat bij of is dit het?
Vijf zwemmers?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt er vanavond/morgenavond? nog wat bij of is dit het?
Pan een 45'er?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Kai 54.25
Caspar 59.28
Tessa 57.81
Marrit 52.26
Denk niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua vervanging. Geen idee wat er nog mogelijk is.
Ja, astma-aanval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:11 schreef AgnesGru het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wat er met de zwemmer die medische hulp kreeg aan de hand was?
We halen opgelucht ademquote:
Gofferquote:
Geen mixed dubbel?quote:
Weet niet of het gemeld was, maar volgens mij een hevige astma-aanval en het zou inmiddels weer redelijk goed gaan.quote:
Vier posts boven je, leuk dat je meeleest!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet niet of het gemeld was, maar volgens mij een hevige astma-aanval en het zou inmiddels weer redelijk goed gaan.
Dat krijg je met die dagjesmensen he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vier posts boven je, leuk dat je meeleest!
Weg ermeequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je met die dagjesmensen he.
Hij heeft niet eens meer tijd om bij te lezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je met die dagjesmensen he.
Op het kartonnen bed?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:47 schreef Sabata het volgende:
als dat radio fragment van Kamminga klopt is het wel knullig, door je rug gaan door je wat onstuimig op bed te laten vallen :/
Dit klinkt echt heel dom allemaalquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef Sabata het volgende:
hij zegt idd net letterlijk op radio 1 dat hij nog even "zijn bed indook" en dat het toen in zijn rug schoot. "ik had voorzichtiger moeten zijn." }:)
Is dit serieus alles? Rare sessie zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:19 schreef Pino112 het volgende:
20.30 Mannen – 50m vrije slag, finale
20.36 Vrouwen – 200m rugslag, finale
20.43 Mannen – 200m wisselslag, finale
21.00 Mannen – 100m vlinderslag, halve finale
21.22 Vrouwen – 200m wisselslag, halve finale
Zeker als je die van eergisteren zagquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit serieus alles? Rare sessie zeg
Ook beginnen met 3 vinales en daarna, ja, weinigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeker als je die van eergisteren zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |