Die doen over 3 minuten net alsof het live isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat NOS dit mist in de reclame is echt lachwekkend trouwens. Dit hadden ze best ff live mee kunnen pakken
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel WR's heeft deze waardeloze bad ons ontnomen?
Ik denk dat je best iets minder hard kan ploffen, ik heb het gevoel dat hij geforceerd heel veel energie in de eerste 50 stoptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Typische Korstanje-race, maar ik denk dat ie ook niet anders moet gaan racen want ploffen doet ie toch wel
Ja dat is echt een complete flukequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.
Dat wereldrecord gelooft echt helemaal niemand, op een stel China-apogolisten na.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Een onwaarschijnlijk wereldrecord op de 100 vrij kwam er wel.
Die zijn sowieso wel lachwekkend bezig. Want die lijken voor een hele hockeywedstrijd te gaan terwijl er van alles bezig isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat NOS dit mist in de reclame is echt lachwekkend trouwens. Dit hadden ze best ff live mee kunnen pakken
Als je een casual kijker bent lijkt het me dan wel weer lekker. Regelmatig 'live' sport terwijl je ontspannen op de bank zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oja, dit is er ook nog.
Niet bij te houden vanochtend.
Hockey obsessie van de nos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn sowieso wel lachwekkend bezig. Want die lijken voor een hele hockeywedstrijd te gaan terwijl er van alles bezig is
Je moet ook de baan in duiken, niet ernaastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ligt een zwemmer langs de baan
Sowquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Eentje van de vorige serie beetje te diep gegaan ofzo
jaquote:
Gebeurt ook vrij snel in zo'n ondiep zwembad natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:33 schreef Pino112 het volgende:
Eentje van de vorige serie beetje te diep gegaan ofzo
Paul, dit is een ontzettend domme vraag voor iemand die hier al de hele week te vinden isquote:
Straks met de vrij op de brommer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |