Hier 'slechts' 24 meen ik.quote:
3 x 3 tennis is ook nog wel een idee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou nog 1 heat kinderfietsje rijden en daarna wat 3x3 basketbal en tennis enzo.
Ik had Titmus al solo, dus deze niet genomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier 'slechts' 24 meen ik.
Op een kinderfietsjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
3 x 3 tennis is ook nog wel een idee.
In mixed estafette vorm.quote:
Ik ben er zondag ook wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin mijn zwemmen verzadigingspunt al wel te bereiken. Gebeurt altijd als ik vijf dagen naar dezelfde namen kijk.
Gelukkig begint morgen atletiek echt. Sorry, snelwandelaars
Ik had vanmiddag wel even mijn zakken vol na een middag met vrijwel alleen maar nederlagen bij het tennis, judo en handboogschieten....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin mijn zwemmen verzadigingspunt al wel te bereiken. Gebeurt altijd als ik vijf dagen naar dezelfde namen kijk.
Gelukkig begint morgen atletiek echt. Sorry, snelwandelaars
Ik ben niet zo vlaggetjeminded denk ik qua sport, al kan ik soms wel goed pissig zijn na een nederlaag voor een persoonlijke favoriet ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wel even mijn zakken vol na een middag met vrijwel alleen maar nederlagen bij het tennis, judo en handboogschieten....
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:22 schreef TheArt het volgende:
Britjes waren woest omdat Greenbank een dsq kreeg vanwege te lang onder water zwemmen. Daarom werd dit nog ergere exemplaar van vanavond maar door de vingers gezien.
[ x ]
En waarom precies is ze niet gediskwalificeerd? Hier heb je niet eens een var voor nodig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:22 schreef TheArt het volgende:
Britjes waren woest omdat Greenbank een dsq kreeg vanwege te lang onder water zwemmen. Daarom werd dit nog ergere exemplaar van vanavond maar door de vingers gezien.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Meisje Schouten en het Stockholmsyndroom?Geen idee, weten wij veel wat er precies is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Die is geblesseerdquote:
Nog wel tweede.quote:
Al een aantal keer vaker niet.quote:
Soms dan weer wel, zit niet echt consistentie in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij 's ochtends nooit bij zwemmen idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |