abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 1 augustus 2024 @ 15:51:11 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214508487
Waar de Olympische Spelen op 26 juli 2024 zullen beginnen, zal het olympisch atletiektoernooi van start gaan op 1 augustus. Met een Nederlandse ploeg die sterker lijkt dan ooit tevoren, kan het zomaar een toernooi worden met een oranje kleurtje.

Voor zowel de Olympische Spelen als de Paralympische Spelen, zat het Stade de France de thuishaven zijn van het atletiektoernooi. Het werd gebouwd voor de wereldkampioenschappen voetbal 1998, maar is in de loop der jaren voor allerlei sportevenementen gebruikt. Nog altijd is Het Stade de France is het grootste stadion van het land.

Vooraf aan het atletiek zal eerst het Rugby Sevens-programma worden afgewerkt in het stadion.
Overigens zal er op 1 augustus er nog niet al te veel activiteit in het stadion zijn…

https://stadedefrance.nl

Competitieschema
Op 1 augustus beginnen we namelijk met een evenement voor de fijnproevers, 20km snelwandelen voor de heren en voor de vouwen. 2 augustus zal het stadion pas écht weer tot leven komen, daar dan de onderdelen van het baanatletiek van start gaan. Het toernooi sluit in het stadion af met de 4x400 meter estafette op 10 augustus. Deze avond kan uitermate bijzonder worden voor de Nederlandse ploeg. Er zijn immers in de afgelopen jaren vele medailles gehaald op dit onderdeel. Verder volgt als toetje nog de marathon voor vrouwen de volgende dag, en daarna is het echt klaar.

Via deze pagina van olympics.com kun je het competitieschema bekijken: https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/athletics

Wil je een versie om uit te printen? Deze heeft de atletiekunie alvast online gezet:
https://www.atletiek.nl/toernooien/olympische-spelen-parijs/ (en dan even doorscrollen naar onderaan de pagina.

Deelnemers namens Nederland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pino112 op 02-08-2024 09:50:09 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 15:52:32 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508503
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat je maximaal 30-35 was.
Oud is relatief :P
Net zoals mate van intensief kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214508516
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214508525
Oh en ook geen golf en basketbal. En al die nieuwe sporten weiger ik ook te kijken
pi_214508528
quote:
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 15:54:43 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508529
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 15:55:32 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508537
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:

[..]
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?
Een spectakel of een circus, afhankelijk van wie je het vraagt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214508551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 15:57:35 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.
Oh, judo :{

Dan heb je niet echt veel schermpjes meer nodig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 15:58:30 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508576
Judoalarm trouwens
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 1 augustus 2024 @ 15:59:11 #12
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214508588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ga ik dan ook allemaal niet kijken. Wel schaatsen, langlaufen en de ski- en snowboardonderdelen onder andere.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 16:00:27 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508608
Deze eerste week sporten zijn ook gewoon dingen die je snel zat bent, maar toch iedere 4 jaar weer aandachtig zit te volgen :P

Ik ben ook wel toe aan een nieuw blik met sporten nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214508626
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Deze eerste week sporten zijn ook gewoon dingen die je snel zat bent, maar toch iedere 4 jaar weer aandachtig zit te volgen :P

Ik ben ook wel toe aan een nieuw blik met sporten nu.
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 16:02:36 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508645
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.
Jij hebt nu ruzie met @heywoodu
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 16:03:38 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508661
Maar het is voor mij ook wel een reden geweest om pas volgende week daarnaartoe te gaan :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214508673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is voor mij ook wel een reden geweest om pas volgende week daarnaartoe te gaan :@
Waar ga je allemaal heen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 16:06:53 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214508705
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:

[..]
Waar ga je allemaal heen?
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 augustus 2024 @ 16:11:00 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_214508813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
Exotenmedailles kijken, altijd mooi.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214508826
quote:

[..]
Leuk _O_
pi_214508986
quote:

[..]
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 16:25:45 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214509023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:23 schreef kilon het volgende:

[..]
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214509086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.
pi_214509842
Ik hoop dat de NOS volgende week wel een constante extra stream heeft voor de atletiek. Dat ik ook de series kan volgen met niet-Nederlanders.
pi_214509850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat de NOS volgende week wel een constante extra stream heeft voor de atletiek. Dat ik ook de series kan volgen met niet-Nederlanders.
Lijkt mij eigenlijk niet dat ze dat gaan doen, maar ze mogen mij verrassen. Ze mogen maar twee sporten tegelijk uitzenden volgens mij.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_214509894
quote:
HBO
pi_214510195
quote:
Ik kan je alvast garanderen dat NOS dit nooit gaat doen.

Zoals eerder gezegd gewoon HBO gebruiken. Dan heb je ook streams voor ieder apart onderdeel dus hoef je echt niks te missen door schakelen op de algemene stream/tv beelden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 augustus 2024 @ 17:49:34 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214510235
quote:
Ik zou alvast HBO nemen als ik jou was. NOS mag maar twee dingen tegelijk uitzenden, en één van die kostbare dingen gaat nimmer de exotenronde atletiek worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214511947
Heb het topic niet gevolgd, was dit al besproken?
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 augustus 2024 @ 19:42:28 #30
284411 crew  heywoodu
pi_214511963
Jake Wightman
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_214512451
twitter

quote:
BBC programme about 1992 Olympic 100m champion looks at his athletics achievements but also his run-ins with the media and anti-doping officials

Hot on the heels of the excellent Daley Thompson documentary comes a similarly in-depth programme about Linford Christie. Both are currently on BBC iPlayer. There are many other similarities, too. But whereas the Daley doc is an inspirational, enjoyable ride, Linford is a more painful watch.

Both athletes enjoyed a rags to riches journey to the top of the athletics tree. Like Thompson, Christie had a humble start in life and the documentary shows him, among other things, signing on at the Job Centre.

The two men were also alpha males, incredibly competitive and mentally strong. Christie, who won the Olympic 100m title in Barcelona in 1992 before claiming world gold in Stuttgart in 1993, was unable to fully enjoy his peak period and subsequent years in retirement due largely to a tense relationship with national newspapers.

Among other things The Sun poked fun at what they called his ‘lunchbox’, which Christie found offensive and humiliating. Linked to this there are allegations of racism and sexual harassment.

Whether you are a fan of Christie or not, it’s hard not to have some sympathy for the ridicule he faced from journalists who felt he was ‘fair game’ and in some cases had an axe to grind. Indeed, one of the documentary’s more painful moments is seeing two of his children in tears as they watch some of the archive footage.

He is also dogged by a failed drugs test for nandrolone which took place after he had retired from competitive sprinting. He was cleared by British Athletics but the ban was upheld by the IAAF. In the documentary he says he’d had enough by that stage and did not go to Monaco to contest his innocence, partly because he had already spent a sizeable percentage of his savings at that point on the case.

“I didn’t even know what nandrolone was,” he says. How did it get into his system? “I don’t know,” he adds. “I don’t even believe that it was in my system.”

Despite this, Christie continues to be a popular figure in the sport, often attracting large queues of autograph or selfie hunters at events.

Again similar to the Daley doc, the 90-minute programme is peppered with plenty of people to comment on his life. They include fellow athletes like Sally Gunnell and Jonathan Edwards, athletes he coached such as Katharine Merry and Darren Campbell, plus journalists like Colin Hart.

Sprints enthusiasts will enjoy some of the old clips of his training and races, especially those that include his popular coach Ron Roddan, who died last year.

The documentary has received widespread good reviews. I found it an engrossing albeit uncomfortable watch.

Linford the documentary is on BBC iPlayer.
https://athleticsweekly.c(...)le-watch-1039990434/
pi_214512484
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:41 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Jij dacht na een week Olympische Spelen in Parijs spreekt iedereen wel vloeiend Frans?

quote:
"Ik moest mijn nederlaag toegeven en ik ben duidelijk verslagen door mijn lichaam. Ik heb als een gek gewerkt om hier te komen, maar het is niet genoeg."

De teleurstelling van Kévin Mayer na de aankondiging van zijn terugtrekking uit de tienkamp op de Olympische Spelen in Parijs.
pi_214513927
Kennelijk moet ik beginnen met een disclaimer dat er nog altijd atleten zich kunnen terugtrekken. Gelukkig heb ik definitieve forecast niet zo vroeg gepost want ik lees net post #29. Pierre Lepage heeft zich eerder al teruggetrokken vanwege een blessure. Deze twee mannen zouden in mijn forecast 3e (Kevin Mayer) en 5e (Pierce Lepage) worden. Dus er schuiven wat mensen op en de spanning is wellicht wat minder dan gehoopt?

Hoe dan ook, nu dan de langverwachte post. Eerst maar wat uitleg. Links ziet u persoonlijke records van de atleten (kan met enkele puntjes afwijken vanwege afrondingsfoutjes enzovoorts). Rechts ziet u de verwachte resultaat; dit is gebaseerd op de laatste 5 resultaten per onderdeel van de atleten. Hierin is een weging opgenomen van laatste resultaat x5, voorlaatste x4, x3, x2, x1 en dan gedeeld door 15. De gemiddeldes per onderdeel zijn dan weer omgezet in punten en dat opgeteld. U snapt het verder wel. Zo niet dan niet.

Hierbij heb ik wel de vrijheid genomen om sommige recente resultaten niet mee te nemen omdat die nogal afweken.

In tabel PB - Forecast - OS result, als je het zelf hebt kan je dingen uitklappen dan zie je PB - forecast en OS resultaat per atleet per onderdeel. Gaat beetje lastig om allemaal te screenshotten dus wie wil kan de bestanden per DM/PM opvragen (moet ik even Dropbox link goed repareren) en dan is het zelf koppelen en resultaten invullen in Excel. Een kind kan de was doen.

+/- kolom geeft dan bij het uitklappen weer of je het beter of minder hebt gedaan tov je forecastresultaat. Zo zie je wie er beter presteert of juist niet. Cumulatief is dan +/- opgeteld per onderdeel. Het leuke is dat Expected Result wat je ziet aan rechterkant nu gebaseerd is op forecast, maar in loop van toernooi komt daar OS resultaat bij.

Lees: morgen na 100m zetten we de resultaten in Excel, dan wordt dat omgezet in de punten. Expected Result is dan puntenaantal OS 100m + forecast van 9 andere onderdelen, en dat gaat zo verder dus dat kan allemaal verschuiven als iemand flopt op een onderdeel.

Op tweede pagina vinden we niet de weergave per atleet maar per onderdeel. Dan zien we PB en de forecast van de atleten op die onderdeel. Met +/- zie je dan snel wie het beter heeft gedaan of niet.... Genoeg geluld. Nu alvast de forecast voor eerste 5 onderdelen morgen in spoilertje. PB - Forecast in de kolommen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214515786
Misschien ook nog even fijn om het programma voor morgen hier te hebben met de starttijden voor elke individuele heat.

Ochtendsessie

Avondsessie
pi_214516262
Ach, Mayer.
pi_214516449
quote:
[ x ]
Dat is toch wel een serieuze teleurstelling.
Album top 100 2024
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:42:43 #37
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214516525
quote:
[ x ]
Zat er al een beetje aan te komen...
pi_214517463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Kaczmarek gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Poolse kans daar.
Adeleke gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Ierse kans daar.
pi_214517466
Namens de Salomonseilanden begroeten we op de 100 meter Sharon Firisua.

Nou en? zult u denken. Nou: in 2016 deed ze mee op de 5000 meter en in 2021 op de marathon.
pi_214517475
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:10 schreef wimderon het volgende:

[..]
Al bekend wat de joe-es-e op de baan brengt daar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214517505
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:11 schreef wimderon het volgende:

Nou en? zult u denken. Nou: in 2016 deed ze mee op de 5000 meter en in 2021 op de marathon.
:D

Sifan heeft voor LA ook meteen een nieuw doel
pi_214517516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:10 schreef wimderon het volgende:

[..]
Het lijkt me ook niet verstandig dat Bol en/of Klaver alle heats en finales gaan lopen.
pi_214517523
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:13 schreef franklop het volgende:

[..]
Al bekend wat de joe-es-e op de baan brengt daar?

In ieder geval geen fenomeen Wilson!
pi_214517524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:25 schreef kilon het volgende:

[..]
Het lijkt me ook niet verstandig dat Bol en/of Klaver alle heats en finales gaan lopen.
Je mag maar 1 persoon wisselen bij de 4x400m tussen heats en finale. Dus daar zou slim gekozen moeten worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214517613
Als alle toppers die mixed relay negeren is het misschien tijd om het onderdeel gewoon te schrappen, wat een FLOPSHOW
Jack does it in real time...
pi_214517636
4x400 mixed
Heat 2 augustus
Finale 3 augustus

400 horden
Heat 4 augustus
Halve finale 6 augustus
Finale 8 augustus

400 meter
Heat 5 augustus
Halve finale 7 augustus
Finale 9 augustus

4x400 vrouwen
Heat 9 augustus
Finale 10 augustus

Zeg het maar.
Bol kan zich sparen in haar heat en halve finale van de horden, voor zover je dat ook wil met in de flow blijven. Dat moet je ook weer niet teveel doen.

Ik zou zeggen Klaver wel in de heat in de 4x4 mixed en uiteraard niet in die van de 4x4 als ze finale 400 haalt.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:25:04 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214517801
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:11 schreef wimderon het volgende:

Er staat op de site ook geen PB :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214518125
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:17 schreef zorro28 het volgende:
Ach, Mayer.
Die heeft ook lekker Hautekeette genaaid
pi_214518184
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:52 schreef kilon het volgende:
4x400 mixed
Heat 2 augustus
Finale 3 augustus

400 horden
Heat 4 augustus
Halve finale 6 augustus
Finale 8 augustus

400 meter
Heat 5 augustus
Halve finale 7 augustus
Finale 9 augustus

4x400 vrouwen
Heat 9 augustus
Finale 10 augustus

Zeg het maar.
Bol kan zich sparen in haar heat en halve finale van de horden, voor zover je dat ook wil met in de flow blijven. Dat moet je ook weer niet teveel doen.

Ik zou zeggen Klaver wel in de heat in de 4x4 mixed en uiteraard niet in die van de 4x4 als ze finale 400 haalt.
Klaver niet op de 4x400v series is wel een risico, echt een sterk veld daar.
pi_214518267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Klaver niet op de 4x400v series is wel een risico, echt een sterk veld daar.
Dan krijg je een gevalletje persoonlijke droom tegen teambelang. Tuurlijk pakt ze zeer waarschijnlijk geen medaille, maar je wil als het even kan wel zonder een 400 uit de ochtend in de benen starten.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:23:30 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214518305
10.000 stappen binnen, ik zit klaar
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:31:19 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214518393
Acné on point, kan dit nog fout gaan?

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_214518421
@Pino112 zou je Nilessen aan willen passen in de spoiler hij heet namelijk Nillessen.

twitter
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:33:37 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214518422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:23 schreef Szura het volgende:
10.000 stappen binnen, ik zit klaar
Snelgewandeld in een half uurtje?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:34:21 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214518438
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Snelgewandeld in een half uurtje?
Nee dat houdt de hond niet bij!
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:34:38 #56
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214518442
Is er een linkje naar de voorkast? :@
pi_214518593
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een linkje naar de voorkast? :@
Deze bedoel je?

https://www.ten7events.co(...)aris-mens-decathlon/
pi_214518621
quote:
Ik denk dat Mex de forecast van Frass bedoeld.
Album top 100 2024
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:47:08 #59
pi_214518628
Hopelijk schakelen ze bij de 'hoofduitzending' wel af en toe naar de veldonderdelen en is dat niet alleen maar de baan (maar ook dan zouden Taam en Roosen erbij moeten staan)
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:47:40 #60
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_214518641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Er zit nog altijd een schoenvormige deuk in de atletiekbaan van Rio.
pi_214518676
Noem me slap, maar ik ga niet een aparte stream openen voor de kwalificatie van het hamertje gooien :+

Hoogspringen ook niet overigens. De meeste veldkwalificaties laat ik voor wat we zijn tenzij een vlaggetje meedoet denk ik. Zal vast wel af en toe naar geschakeld worden.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:51:28 #62
pi_214518684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
Noem me slap, maar ik ga niet een aparte stream openen voor de kwalificatie van het hamertje gooien :+

Hoogspringen ook niet overigens. De meeste veldkwalificaties laat ik voor wat we zijn tenzij een vlaggetje meedoet denk ik. Zal vast wel af en toe naar geschakeld worden.
Veld kijk ik alleen finales en tienkamp idd
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:52:57 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214518695
https://www.dropbox.com/s(...)60u&st=iz6v960f&dl=0

https://www.dropbox.com/s(...)6oj&st=847hsdgm&dl=0

Werkt dit wel? Ik moet naar fysio dus mijn eerste tussenstand komt ietsjes later.
pi_214518707
Paarse baan genot _O_
pi_214518714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef Nober het volgende:
@:Pino112 zou je Nilessen aan willen passen in de spoiler hij heet namelijk Nillessen.

[ x ]
Welkom in de grote mensenwereld Cor.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:54:53 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214518725
Anders moet je even mailadres in PM/DM gooien dan kan ik m makkelijker delen wellicht
pi_214518733
Dat paars ziet er beter uit op beeld dan in foto's gelukkig.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:55:44 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214518739

PB - Forecast

Dit dus voor zometeen. Meeschrijven allen :P
pi_214518755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)60u&st=iz6v960f&dl=0

https://www.dropbox.com/s(...)6oj&st=847hsdgm&dl=0

Werkt dit wel? Ik moet naar fysio dus mijn eerste tussenstand komt ietsjes later.

Super! Ik laat anderen het werk doen en ik hoor wat eruit komt, maar geweldig werk _O_
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:57:29 #70
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214518768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Femke is een lief kind.
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:59:14 #71
284411 crew  heywoodu
pi_214518791
Die knuppel bij Sporza _O-

"Nou, ik wil graag Sarah McLaughlin (?) interviewen, dat wordt hét duel van de Olympische Spelen tegen Bol."

_O-
pi_214518797
Het gouden atletiekduo op MAX/ES.
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:00:49 #73
284411 crew  heywoodu
pi_214518808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:59 schreef Felagund het volgende:
Het gouden atletiekduo op MAX/ES.
De koningssport niet op de televee ;(
pi_214518811
Goed accent van Freimuth.
Album top 100 2024
pi_214518820
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Die knuppel bij Sporza _O-

"Nou, ik wil graag Sarah McLaughlin (?) interviewen, dat wordt hét duel van de Olympische Spelen tegen Bol."

_O-
Hij herhaalde haar voornaam wel 5 keer, dus zeker geen verspreking. Hij denkt dus echt dat ze zo heet, hopelijk krijgt hij dat wel even mee voor dat eventuele interview dat hij zo graag wil. _O-
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:02:05 #76
284411 crew  heywoodu
pi_214518823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Felagund het volgende:
Don't forget ze Puertorikaner.
pi_214518826
Ohja NOS doet natuurlijk niet aan live.

Dan maar naar DE BELG
pi_214518834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Hij herhaalde haar voornaam wel 5 keer, dus zeker geen verspreking. Hij denkt dus echt dat ze zo heet, hopelijk krijgt hij dat wel even mee voor dat eventuele interview dat hij zo graag wil. _O-
Verder ook lachwekkend om dat HET duel te noemen. Voor Nederland misschien, maar er zijn een stuk spannendere finales de komende week.
pi_214518839
Wat is dat voor pooier dan
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:20 #80
842 Zorro
Z
pi_214518845
Waarom opent Bill Cosby dit?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:24 #81
pi_214518846
NOS gaat lekker semi-live.

Benieuwd naar de Noren, de Esten en Kaul
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:39 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_214518848
Nu zijn de Olympische Spelen echt begonnen
pi_214518849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:02 schreef FvanS het volgende:
Ohja NOS doet natuurlijk niet aan live.

Dan maar naar DE BELG
Daarom HBO.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:41 #84
pi_214518850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Felagund het volgende:
Die doet commentaar bij de ARD?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:04:42 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214518851
De baan die gisteren nog blauw leek, is op mijn andere tv onmiskenbaar paars.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214518855
Atletiek eindelijk begonnen _O_
pi_214518858
Ach, de NOS
pi_214518859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die doet commentaar bij de ARD?
Nee, die was in de voorbeschouwing bij Max.
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:05:33 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214518861
NOS is live
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214518863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:04 schreef Nober het volgende:

[..]
Daarom HBO.
Haha nee
pi_214518866
JAA het begint
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:06:01 #92
pi_214518869
NOS GOD
pi_214518871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
https://olympics.com/en/athletes/sarah-mclaughlin
https://olympics.com/en/athletes/sydney-mclaughlin
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:06:31 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214518872
Ik zit er ook klaar voor *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:01 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214518874
Kut Joris
pi_214518876
Dik PR voor Rooth.
Album top 100 2024
pi_214518877
De kop is eraf hoor
pi_214518878
Ik zit weer tegen een kutje aan te kijken wat oren blijken te zijn

Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:22 #99
pi_214518880
Noortjes staan op punt
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:30 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214518884
De immer onvermijdelijke Joris van der Berg }:|
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:39 #101
pi_214518886
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef FvanS het volgende:
Ik zit weer tegen een kutje aan te kijken wat oren blijken te zijn

[ afbeelding ]
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:07:49 #102
284411 crew  heywoodu
pi_214518887
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:05 schreef Nattekat het volgende:
NOS is live
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.
pi_214518888
1-2 Noorwegen

Ingebrigtseneffect
pi_214518889
"Joris is de man van de tienkamp" dat liet duizendingendoekje Van den Berg zich geen twee keer zeggen, want die zit gelijk door Haan heen te tetteren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214518894
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Redefine het volgende:
De immer onvermijdelijke Joris van der Berg }:|
Dan neem ik de lichte vertraging op HBO graag voor lief.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:08:18 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214518895
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.
Hopelijk voor Karsten ziet ie genoeg dieren
pi_214518899
Lekker om met zo'n dik pr te beginnen.
pi_214518906
Jaa atletiek *O* genot
pi_214518907
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker om met zo'n dik pr te beginnen.
ben benieuwd of het iets zegt over de snelheid van de baan ...
Mja
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:09:14 #110
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214518911
Geen atletiek zonder Ivo _O_
pi_214518912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.
Nooit gezien dat dat kon, maar zie nu het tandwieltje ja :')

Tnx *O*
pi_214518913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Nober het volgende:
1-2 Noorwegen

Ingebrigtseneffect
Die zie ik hier niet mee doen om de overwinning op de 100 meter hoor.
Album top 100 2024
pi_214518918
Ja, die kleur van de baan is niks mis mee uiteindelijk.
pi_214518925
Ik heb het geluid bij de NOS uitgezet, en zodra de judoka's klaar zijn kijk ik wel op de stream verder _O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:10:04 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214518928
Joris zit nu al op level 7 van de ADHD-meter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:10:10 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214518929
Comenentia, zou die eens een keer de finale halen?
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:10:28 #117
426493 crew  PippenScottie
pi_214518935
Tof man. Volle bak voor kwalificatie kogelslingeren _O_
My friends all drive horses
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:10:31 #118
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214518937
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef TheVulture het volgende:
"Joris is de man van de tienkamp" dat liet duizendingendoekje Van den Berg zich geen twee keer zeggen, want die zit gelijk door Haan heen te tetteren...
Uiteraard _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:08 #119
842 Zorro
Z
pi_214518948
"Alleen Powell verbeterde de 8,90 van Beamon"

Niet weten dat in die legendarische wedstrijd ook Lewis eroverheen ging.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:13 #120
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214518949
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Szura het volgende:
Joris zit nu al op level 7 van de ADHD-meter
Hopen op de plof op driekwart van de race.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:16 #121
pi_214518954
Joris troep.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:41 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:11:41 #123
pi_214518959
Als Taam goed is moet ie onder de 10.7
pi_214518964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
Ja, die kleur van de baan is niks mis mee uiteindelijk.
Lijkt af en toe wel alsof ik naar Hockey zit te kijken.
pi_214518965
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Redefine het volgende:
Comenentia, zou die eens een keer de finale halen?
Zou leuk zijn maar wel een trendbreuk :D
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:04 #126
pi_214518966
Kap eens met die overacting gvd
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:10 #127
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214518971
Joris zit al volledig in zijn act.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214518973
_O-
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:28 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214518977
Joris, kun jij de boel even volpraten. Ja, ho maar.

Nu ES weer live gelukkig.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:31 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214518978
Joris zit bij mij nog aan de goede kant van de vermakelijk-irritatie grens, maar hij is hard aan het werk om dat te veranderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:36 #131
311468 Van_Poppel
pi_214518981
Als Joris atletiek doet, dan kan hij morgen en zondag het wielrennen iig niet verpesten.
pi_214518983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die overacting gvd
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?
Album top 100 2024
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:36 #133
842 Zorro
Z
pi_214518984
Toch maar naar HBO gegaan. Die Joris overleef ik niet.
pi_214518986
Helemaal gek al in de heats
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:45 #135
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214518988
Joris _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:53 #136
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214518990
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris troep.
Oh wat ben ik blij met HBO Max nu.
Joris had in de gevangenenruil moeten zitten richting Rusland.
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:12:59 #137
pi_214518992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb Joris zojuist gemute idd _O-

Op HBO kijk ik de schietfinale en zonder commentaar is dat niet te doen. Dus dan maar ff 100 meter zonder commentaar
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:13:10 #138
311468 Van_Poppel
pi_214518998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
15 seconde vertraging
pi_214519000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:13 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
15 seconde vertraging
Maar zonder Joris.
Album top 100 2024
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:13:44 #140
842 Zorro
Z
pi_214519001
quote:

[..]
15 seconde vertraging
Ik kijk streams nu. En dan is HBO veel sneller dan de NOS
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:13:52 #141
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519002
Ik ben naar de Belg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:14:05 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214519005
quote:

[..]
15 seconde vertraging
Kijk je tv via Ziggo of glasvezel?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:14:07 #143
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214519007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb Joris zojuist gemute idd _O-

Op HBO kijk ik de schietfinale en zonder commentaar is dat niet te doen. Dus dan maar ff 100 meter zonder commentaar
Maar goed ook. Anders zou je halverwege de ochtend aan het zuurstof moeten.
pi_214519008
quote:

[..]
15 seconde vertraging
Dat heb ik er wel voor over.
pi_214519010
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:11 schreef Zorro het volgende:
"Alleen Powell verbeterde de 8,90 van Beamon"

Niet weten dat in die legendarische wedstrijd ook Lewis eroverheen ging.
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:14:38 #146
311468 Van_Poppel
pi_214519016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:13 schreef Felagund het volgende:

[..]
Maar zonder Joris.
Dat is ook waar, ik schakel ook maar over. Anders beeld van NOS en commentaar van Eurosport gebruiken.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:14:50 #147
pi_214519017
Dit is ok
pi_214519023
Goede tijd hoor
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:15:13 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214519025
Prima race
pi_214519026
Neugebauer prima 100 meter.
Album top 100 2024
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:15:36 #151
311468 Van_Poppel
pi_214519030
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Kijk je tv via Ziggo of glasvezel?
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).
pi_214519036
Ging taamelijk goed
pi_214519037
Wat info in beeld zou leuk zijn @Frankrijk
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:15:59 #154
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214519038
Lekker Taam ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:16:07 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519039
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:16:08 #156
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519040
Oja, goedemorgen trouwens.
pi_214519048
Prima resultaat.

De juiste tienkampers in deze heat bij elkaar gezet. Bijna op 1 lijn.
pi_214519050
Waarom geen NL vlaggetje bij ONS op het shirt? Zag iets blauw-wit-blauws bij Taam.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214519052
Taam rent echt prachtig voor een meerkamper
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:17:19 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519055
Niemand hier even een judoalarm geven hč, manmanman.

Tis al te laat, bespaar je de spoilers.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:17:53 #161
842 Zorro
Z
pi_214519066
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.
pi_214519082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Liever met hakenkruis?
pi_214519095
Zo moet het dus niet
pi_214519099
Zo moet het!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:19:37 #165
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519104
Sjuut!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:19:37 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214519105
Kijk wat ze doet
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:19:42 #167
451829 crew  H.Vviv
pi_214519106
Topic :{
pi_214519110
Oh dat is wel heel lullig :{
pi_214519111
Haha Topić gifje iemand?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:20:37 #170
284411 crew  heywoodu
pi_214519119
Sow, Victor draagt 'm links.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:20:41 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214519121
VictorGod
pi_214519123
pi_214519129
Dag enkelbanden
pi_214519130
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:19 schreef Em31 het volgende:
Zo moet het!
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.
Album top 100 2024
pi_214519132
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:17 schreef Zorro het volgende:

[..]
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_214519133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen blessure -O-
Album top 100 2024
pi_214519134
Sven zit er lekker in.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:21:35 #178
284411 crew  heywoodu
pi_214519136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.
Ivo met name, waar Michel bij deze beelden natuurlijk gelijk op in haakte :+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:21:40 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214519140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).
^O^
Want via glasvezel heb je sws al vertraging, Zikko is dan wel het snelste idd
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:21:40 #180
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214519141
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:21:42 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214519142
Rittenkaper Roosen
pi_214519145
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Dezelfde als altijd

https://www.ten7events.com/
pi_214519146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef heywoodu het volgende:
Sow, Victor draagt 'm links.
Fijn dat deze mannen ook aan mij denken O+
pi_214519147
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:22:11 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_214519149
was dat een jinx van de commentator? :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:22:14 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214519151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:20 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.
pi_214519155
vals
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:23:07 #188
pi_214519156
Net vals.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:23:10 #189
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214519157
Vals
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:23:14 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519159
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:

[..]
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.
Kuttopic, slotje.
pi_214519160
Victor heeft er zin in
pi_214519161
:G
pi_214519164
Mijn HBO-stream is sneller dan Ziggo... doei Joris :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:23:42 #194
284411 crew  heywoodu
pi_214519172
pi_214519174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:23 schreef kilon het volgende:
Victor heeft er zin in
Hij heeft 'm al aardig opgefluft ja
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:24:06 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214519176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Dat is okergeel joh
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:24:38 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519181
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Dat is okergeel joh
Nee, dat is Australiė.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:24:50 #198
pi_214519186
10.25, niet slecht
pi_214519187
quote:

[..]
Dat is okergeel joh
Dat zie ik zelfs ja.
Album top 100 2024
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:24:51 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_214519188
quote:

[..]
Dat is okergeel joh
Een verwijzing naar de lucht in Berlijn ofzo?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:24:59 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214519190
Warner koekoek
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:25:38 #202
284411 crew  heywoodu
pi_214519196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat is Australiė.
Dat is briljantgeel, ongeletterde boer.
pi_214519197
Roosen zat wel eng veel te bewegen in zn blok
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:25:54 #204
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214519200
Roosen van acht naar vier op de laatste 50m. Wel goede tijd ^O^
pi_214519201
10.52
pi_214519202
Leuk, beide favorieten goed begonnen.
Album top 100 2024
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:25:58 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214519205
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, dat is Australiė.
:')
pi_214519208
0,03 boven je pb is prima.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:26:14 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is briljantgeel, ongeletterde boer.
:{

Gewoon geel en oranje, niet zo moeilijk doen. Duitsland is oranje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214519210
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Roosen van acht naar vier op de laatste 50m. Wel goede tijd ^O^
Dat wordt een diploma
pi_214519211
Goed begin voor beide NL'ers
pi_214519216
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk anders eens op je andere TV
pi_214519224
Volgens mij finisht onze kaaskop een beetje te vroeg.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:27:05 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_214519225
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het geeft niet als je kleurenblind bent maar bemoei je er dan niet mee
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:27:26 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:26 schreef FvanS het volgende:

[..]
Kijk anders eens op je andere TV
Dan is de paarse baan niet paars :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214519253
Ik stoor me behoorlijk aan de beeldkwaliteit van de OS. Constant die haperingen... ;(
pi_214519267
Mooie eindsprint
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:29:23 #218
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519270
Judo-alarm!
pi_214519282
terechte haat op netflix-sport series
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:31:01 #220
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214519292
Verkeerde topic.
Put these foolish ambitions to rest.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:31:25 #221
842 Zorro
Z
pi_214519304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.
Niet helemaal want hij zei dat alleen Powell verder sprong. Maar die sprong van Lewis was dan wel niet geldig als WR, maar telde wel in de wedstrijd.

Maar goed, dit komt vast weer terug als het verspringen aan de beurt is :P
pi_214519323
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:31 schreef Zorro het volgende:

[..]
Niet helemaal want hij zei dat alleen Powell verder sprong. Maar die sprong van Lewis was dan wel niet geldig als WR, maar telde wel in de wedstrijd.

Maar goed, dit komt vast weer terug als het verspringen aan de beurt is :P
Akkoord.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:03 #223
284411 crew  heywoodu
pi_214519368
De mooiste heats van de Spelen *O*
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:25 #224
pi_214519377
Exotengod.
pi_214519379
In heat 3 zo mijn adoptieland *O*
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:32 #226
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef heywoodu het volgende:
De mooiste heats van de Spelen *O*
Tijd voor NR's.
pi_214519384
Er is in sport niks beter dan exoten prelims op een 100 meter sprint.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:34:49 #228
pi_214519388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef zorro28 het volgende:
In heat 3 zo mijn adoptieland *O*
Dominica heeft bij de vrouwen geen kreupele exoot :{
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:35:17 #229
284411 crew  heywoodu
pi_214519397
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dominica heeft bij de vrouwen geen kreupele exoot :{
Nou ja, die hebben natuurlijk een medaillekandidaat.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:35:50 #230
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519408
San Marino _O_
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:35:59 #231
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519411
Wat een mooie mix van vlaggen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:36:05 #232
284411 crew  heywoodu
pi_214519413
"Serieuze atleten en landen uit allerlei landen die een quotomplaats kregen."

Oei, Michel, dat is een pijnlijke.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:36:16 #233
284411 crew  heywoodu
pi_214519416
Sow, San Marino.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:36:47 #234
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519423
Ojee, vals!
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:36:52 #235
pi_214519425
Ach, vals
pi_214519426
Die kunnen maar mooi twee keer starten op de Spelen. Daar kan je mee thuis komen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:37:04 #237
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519429
Vals is hier in ieder geval beter te horen dan in Rome
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:37:09 #238
pi_214519431
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:36 schreef heywoodu het volgende:
Sow, San Marino.
Pics?
pi_214519432
Als dat pistool maar beter werkt dan in Rome
pi_214519434
San Marino wordt hier op de kaart gezet.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:37:30 #241
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519437
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:38:24 #242
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519452
Toch bijna net zo snel als de meerkampers
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:38:25 #243
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519453
Sjuuuuut!
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:38:52 #244
pi_214519457
Dat zag er pijnlijk uit.
pi_214519458
de Zuid-Sudanese meteen geblesseerd
je zou toch denken dat die wel gewend is te rennen na een pistoolschoot
Mja
pi_214519460
https://www.theguardian.c(...)ming-female-athletes

De atletiek-regisseur heeft deze memo nog niet ontvangen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:39:01 #247
311468 Van_Poppel
pi_214519461
Nare chute voor Moris
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:39:03 #248
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519462
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Pics?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:39:43 #249
284411 crew  heywoodu
pi_214519473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:39 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Voor de start was een betere.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:39:56 #250
284411 crew  heywoodu
pi_214519475
Dit is sneu ;(
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:40:01 #251
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519479
Die in het blauw Casparelli ging buiten haar baan.
pi_214519481
:'(
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:40:26 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214519488
Geen snelle SSD
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:40:28 #254
pi_214519489
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Voor de start was een betere.
Wat deed ze?
pi_214519492
Kek autootje. :D
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:40:38 #256
pi_214519495
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Mag op de 100 zolang je niet hindert.
pi_214519499
Geen Topic definitief
pi_214519500
Topic geblesseerd -O-
Album top 100 2024
pi_214519504
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
je zou denken dat iemand uit San Marino wel gewend is aan een kleine ruimte
Mja
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:41:06 #260
311468 Van_Poppel
pi_214519508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Kek autootje. :D
Toch nog autootje rijden op de Spelen
pi_214519514
Sneu.
pi_214519515
Ach ;(
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:41:56 #263
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mag op de 100 zolang je niet hindert.
Om te hinderen was te traag inderdaad.
pi_214519519
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch nog autootje rijden op de Spelen
Het zijn er twee, brengen die de kogels terug of zo?
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:41:59 #265
pi_214519520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef kilon het volgende:
Geen Topic definitief
Zit er een slotje op?
pi_214519521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat deed ze?
Goede inkijk en de regisseur ging daar ook goed op inzoomen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:42:03 #267
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519524
Miroslav is wel aangekomen zeg
pi_214519529
Ik heb nu wel genoeg blessures gezien. Doe maar niet meer voor de komende jaren. Dank.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:43:10 #269
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519541
Hallo Guam.
pi_214519543
Hallelujah die Guamese
Mja
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:43:41 #271
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519546
Die in baan 6 lijkt me gevaarlijk
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:43:44 #272
284411 crew  heywoodu
pi_214519548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef TAmaru het volgende:
Hallelujah die Guamese
Die ziet zichzelf als model.

https://www.instagram.com/p/C6CU-7QO-nr/?img_index=1
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:44:16 #273
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519553
Pakistan, die gaat vast explosief van start.
pi_214519555
quote:
Zonde van die tattoo
pi_214519558
quote:
Die tattoos :X
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:44:56 #276
426493 crew  PippenScottie
pi_214519562
Exoten O+
My friends all drive horses
pi_214519566
quote:
Nu nog sneller leren rennen.
Album top 100 2024
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:45:26 #278
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:45 schreef Felagund het volgende:

[..]
Nu nog sneller leren rennen.
Kan slechter.
  Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:46:04 #279
pi_214519577
Ik dacht dat Eden was gestopt
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:47:02 #280
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat Eden was gestopt
Extra zet gevonden.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:47:56 #281
284411 crew  heywoodu
pi_214519613
Jeetje.

Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:48:47 #282
pi_214519625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje.

[ afbeelding ]
Dat is niet handig.
pi_214519634
Goede snor
pi_214519640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje.

[ afbeelding ]
Waarom is zij zoveel minder dan een paar jaar geleden?
pi_214519650
Hup Chloe *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:50:29 #286
284411 crew  heywoodu
pi_214519656
Hopelijk gaat Leonie hard, ze is het een beetje Beu.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:50:35 #287
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519659
Ik ga even een extra scherm aan mijn laptop hangen.
pi_214519665
Veel foute pogingen bij het kogelslingeren.
Album top 100 2024
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:51:44 #289
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_214519679
Jeetje, een vrouw voor Afghanistan
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:51:52 #290
284411 crew  heywoodu
pi_214519681
Die Qatarese had al een enorm westerse vibe en inderdaad, woont in Australiė blijkbaar :+
pi_214519689
Sao Tome & Principe, echt nog nooit van gehoord. Ben ik de enige? :@
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:52:48 #292
284411 crew  heywoodu
pi_214519692
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jeetje, een vrouw voor Afghanistan
Wonend in Australiė, dat maakt het iets makkelijker :P
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:52:59 #293
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519694
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ligt in de oksel van Afrika.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:53:08 #294
284411 crew  heywoodu
pi_214519696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Letterlijk de enige? Nee. Is het schandalig, jawel!

Zonder wisselingen van nationaliteit hadden ze zelfs een medaillekansje gehad :(
pi_214519699
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
sounds smelly
Mja
pi_214519706
Ja persoonlijk record *O*
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:53:51 #297
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:53 schreef TAmaru het volgende:

[..]
sounds smelly
Het is heel nat daar.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:54:01 #298
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519710
NR's _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:54:02 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214519711
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Eerder net erbuiten. Bij 'in de oksel' denk ik aan landen die op het continent zelf liggen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:54:30 #300
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214519716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerder net erbuiten. Bij 'in de oksel' denk ik aan landen die op het continent zelf liggen.
Die kustlanden zijn de okselharen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:54:50 #301
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214519722
Moeilijk die landen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')