SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pino112 op 02-08-2024 09:50:09 ]
Oud is relatiefquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat je maximaal 30-35 was.
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Nober het volgende:
Deel drie al, nog geen wedstrijd begonnen.![]()
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
Een spectakel of een circus, afhankelijk van wie je het vraagt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?
Oh, judoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.
Dat ga ik dan ook allemaal niet kijken. Wel schaatsen, langlaufen en de ski- en snowboardonderdelen onder andere.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Deze eerste week sporten zijn ook gewoon dingen die je snel zat bent, maar toch iedere 4 jaar weer aandachtig zit te volgen
Ik ben ook wel toe aan een nieuw blik met sporten nu.
Jij hebt nu ruzie met @heywooduquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.
Waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is voor mij ook wel een reden geweest om pas volgende week daarnaartoe te gaan
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.quote:
Exotenmedailles kijken, altijd mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
Leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.
Lijkt mij eigenlijk niet dat ze dat gaan doen, maar ze mogen mij verrassen. Ze mogen maar twee sporten tegelijk uitzenden volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat de NOS volgende week wel een constante extra stream heeft voor de atletiek. Dat ik ook de series kan volgen met niet-Nederlanders.
HBOquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat de NOS volgende week wel een constante extra stream heeft voor de atletiek. Dat ik ook de series kan volgen met niet-Nederlanders.
Ik kan je alvast garanderen dat NOS dit nooit gaat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik zou alvast HBO nemen als ik jou was. NOS mag maar twee dingen tegelijk uitzenden, en één van die kostbare dingen gaat nimmer de exotenronde atletiek worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
https://athleticsweekly.c(...)le-watch-1039990434/quote:BBC programme about 1992 Olympic 100m champion looks at his athletics achievements but also his run-ins with the media and anti-doping officials
Hot on the heels of the excellent Daley Thompson documentary comes a similarly in-depth programme about Linford Christie. Both are currently on BBC iPlayer. There are many other similarities, too. But whereas the Daley doc is an inspirational, enjoyable ride, Linford is a more painful watch.
Both athletes enjoyed a rags to riches journey to the top of the athletics tree. Like Thompson, Christie had a humble start in life and the documentary shows him, among other things, signing on at the Job Centre.
The two men were also alpha males, incredibly competitive and mentally strong. Christie, who won the Olympic 100m title in Barcelona in 1992 before claiming world gold in Stuttgart in 1993, was unable to fully enjoy his peak period and subsequent years in retirement due largely to a tense relationship with national newspapers.
Among other things The Sun poked fun at what they called his ‘lunchbox’, which Christie found offensive and humiliating. Linked to this there are allegations of racism and sexual harassment.
Whether you are a fan of Christie or not, it’s hard not to have some sympathy for the ridicule he faced from journalists who felt he was ‘fair game’ and in some cases had an axe to grind. Indeed, one of the documentary’s more painful moments is seeing two of his children in tears as they watch some of the archive footage.
He is also dogged by a failed drugs test for nandrolone which took place after he had retired from competitive sprinting. He was cleared by British Athletics but the ban was upheld by the IAAF. In the documentary he says he’d had enough by that stage and did not go to Monaco to contest his innocence, partly because he had already spent a sizeable percentage of his savings at that point on the case.
“I didn’t even know what nandrolone was,” he says. How did it get into his system? “I don’t know,” he adds. “I don’t even believe that it was in my system.”
Despite this, Christie continues to be a popular figure in the sport, often attracting large queues of autograph or selfie hunters at events.
Again similar to the Daley doc, the 90-minute programme is peppered with plenty of people to comment on his life. They include fellow athletes like Sally Gunnell and Jonathan Edwards, athletes he coached such as Katharine Merry and Darren Campbell, plus journalists like Colin Hart.
Sprints enthusiasts will enjoy some of the old clips of his training and races, especially those that include his popular coach Ron Roddan, who died last year.
The documentary has received widespread good reviews. I found it an engrossing albeit uncomfortable watch.
Linford the documentary is on BBC iPlayer.
Jij dacht na een week Olympische Spelen in Parijs spreekt iedereen wel vloeiend Frans?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:41 schreef koffieleuk het volgende:
Heb het topic niet gevolgd, was dit al besproken?
[ x ]
quote:"Ik moest mijn nederlaag toegeven en ik ben duidelijk verslagen door mijn lichaam. Ik heb als een gek gewerkt om hier te komen, maar het is niet genoeg."
De teleurstelling van Kévin Mayer na de aankondiging van zijn terugtrekking uit de tienkamp op de Olympische Spelen in Parijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch wel een serieuze teleurstelling.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:41 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Zat er al een beetje aan te komen...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:41 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Adeleke gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Ierse kans daar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Kaczmarek gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Poolse kans daar.
Al bekend wat de joe-es-e op de baan brengt daar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Adeleke gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Ierse kans daar.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:11 schreef wimderon het volgende:
Namens de Salomonseilanden begroeten we op de 100 meter Sharon Firisua.
Nou en? zult u denken. Nou: in 2016 deed ze mee op de 5000 meter en in 2021 op de marathon.
Het lijkt me ook niet verstandig dat Bol en/of Klaver alle heats en finales gaan lopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Adeleke gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Ierse kans daar.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Al bekend wat de joe-es-e op de baan brengt daar?
Je mag maar 1 persoon wisselen bij de 4x400m tussen heats en finale. Dus daar zou slim gekozen moeten wordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:25 schreef kilon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig dat Bol en/of Klaver alle heats en finales gaan lopen.
Er staat op de site ook geen PBquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:11 schreef wimderon het volgende:
Namens de Salomonseilanden begroeten we op de 100 meter Sharon Firisua.
Nou en? zult u denken. Nou: in 2016 deed ze mee op de 5000 meter en in 2021 op de marathon.
Klaver niet op de 4x400v series is wel een risico, echt een sterk veld daar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:52 schreef kilon het volgende:
4x400 mixed
Heat 2 augustus
Finale 3 augustus
400 horden
Heat 4 augustus
Halve finale 6 augustus
Finale 8 augustus
400 meter
Heat 5 augustus
Halve finale 7 augustus
Finale 9 augustus
4x400 vrouwen
Heat 9 augustus
Finale 10 augustus
Zeg het maar.
Bol kan zich sparen in haar heat en halve finale van de horden, voor zover je dat ook wil met in de flow blijven. Dat moet je ook weer niet teveel doen.
Ik zou zeggen Klaver wel in de heat in de 4x4 mixed en uiteraard niet in die van de 4x4 als ze finale 400 haalt.
Dan krijg je een gevalletje persoonlijke droom tegen teambelang. Tuurlijk pakt ze zeer waarschijnlijk geen medaille, maar je wil als het even kan wel zonder een 400 uit de ochtend in de benen starten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaver niet op de 4x400v series is wel een risico, echt een sterk veld daar.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een linkje naar de voorkast?
Ik denk dat Mex de forecast van Frass bedoeld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
https://www.ten7events.co(...)aris-mens-decathlon/
Er zit nog altijd een schoenvormige deuk in de atletiekbaan van Rio.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Acné on point, kan dit nog fout gaan?
[ afbeelding ]
Veld kijk ik alleen finales en tienkamp iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:50 schreef kilon het volgende:
Noem me slap, maar ik ga niet een aparte stream openen voor de kwalificatie van het hamertje gooien![]()
Hoogspringen ook niet overigens. De meeste veldkwalificaties laat ik voor wat we zijn tenzij een vlaggetje meedoet denk ik. Zal vast wel af en toe naar geschakeld worden.
Welkom in de grote mensenwereld Cor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:33 schreef Nober het volgende:
@:Pino112 zou je Nilessen aan willen passen in de spoiler hij heet namelijk Nillessen.
[ x ]
Super! Ik laat anderen het werk doen en ik hoor wat eruit komt, maar geweldig werkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)60u&st=iz6v960f&dl=0
https://www.dropbox.com/s(...)6oj&st=847hsdgm&dl=0
Werkt dit wel? Ik moet naar fysio dus mijn eerste tussenstand komt ietsjes later.
Femke is een lief kind.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:31 schreef Mani89 het volgende:
Acné on point, kan dit nog fout gaan?
[ afbeelding ]
De koningssport niet op de televeequote:
Hij herhaalde haar voornaam wel 5 keer, dus zeker geen verspreking. Hij denkt dus echt dat ze zo heet, hopelijk krijgt hij dat wel even mee voor dat eventuele interview dat hij zo graag wil.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Die knuppel bij Sporza
"Nou, ik wil graag Sarah McLaughlin (?) interviewen, dat wordt hét duel van de Olympische Spelen tegen Bol."
Don't forget ze Puertorikaner.quote:
Verder ook lachwekkend om dat HET duel te noemen. Voor Nederland misschien, maar er zijn een stuk spannendere finales de komende week.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij herhaalde haar voornaam wel 5 keer, dus zeker geen verspreking. Hij denkt dus echt dat ze zo heet, hopelijk krijgt hij dat wel even mee voor dat eventuele interview dat hij zo graag wil.
Daarom HBO.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:02 schreef FvanS het volgende:
Ohja NOS doet natuurlijk niet aan live.
Dan maar naar DE BELG
Die doet commentaar bij de ARD?quote:
Nee, die was in de voorbeschouwing bij Max.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doet commentaar bij de ARD?
https://olympics.com/en/athletes/sarah-mclaughlinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij herhaalde haar voornaam wel 5 keer, dus zeker geen verspreking. Hij denkt dus echt dat ze zo heet, hopelijk krijgt hij dat wel even mee voor dat eventuele interview dat hij zo graag wil.
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef FvanS het volgende:
Ik zit weer tegen een kutje aan te kijken wat oren blijken te zijn
[ afbeelding ]
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.quote:
Dan neem ik de lichte vertraging op HBO graag voor lief.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Redefine het volgende:
De immer onvermijdelijke Joris van der Berg
Hopelijk voor Karsten ziet ie genoeg dierenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.
ben benieuwd of het iets zegt over de snelheid van de baan ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker om met zo'n dik pr te beginnen.
Nooit gezien dat dat kon, maar zie nu het tandwieltje jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.
Die zie ik hier niet mee doen om de overwinning op de 100 meter hoor.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef TheVulture het volgende:
"Joris is de man van de tienkamp" dat liet duizendingendoekje Van den Berg zich geen twee keer zeggen, want die zit gelijk door Haan heen te tetteren...
Hopen op de plof op driekwart van de race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Szura het volgende:
Joris zit nu al op level 7 van de ADHD-meter
Lijkt af en toe wel alsof ik naar Hockey zit te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
Ja, die kleur van de baan is niks mis mee uiteindelijk.
Zou leuk zijn maar wel een trendbreukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Redefine het volgende:
Comenentia, zou die eens een keer de finale halen?
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die overacting gvd
Oh wat ben ik blij met HBO Max nu.quote:
Ik heb Joris zojuist gemute iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?
15 seconde vertragingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?
Maar zonder Joris.quote:
Ik kijk streams nu. En dan is HBO veel sneller dan de NOSquote:
Maar goed ook. Anders zou je halverwege de ochtend aan het zuurstof moeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Joris zojuist gemute idd
Op HBO kijk ik de schietfinale en zonder commentaar is dat niet te doen. Dus dan maar ff 100 meter zonder commentaar
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:11 schreef Zorro het volgende:
"Alleen Powell verbeterde de 8,90 van Beamon"
Niet weten dat in die legendarische wedstrijd ook Lewis eroverheen ging.
Dat is ook waar, ik schakel ook maar over. Anders beeld van NOS en commentaar van Eurosport gebruiken.quote:
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je tv via Ziggo of glasvezel?
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?
Liever met hakenkruis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.quote:
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.
Hopelijk geen blessurequote:
Ivo met name, waar Michel bij deze beelden natuurlijk gelijk op in haaktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).
Dezelfde als altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Fijn dat deze mannen ook aan mij denkenquote:
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.quote:
Kuttopic, slotje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.
Ik denk vooral qua forecastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------
Hij heeft 'm al aardig opgefluft jaquote:
Dat is okergeel johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dat zie ik zelfs ja.quote:
Een verwijzing naar de lucht in Berlijn ofzo?quote:
Dat is briljantgeel, ongeletterde boer.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is briljantgeel, ongeletterde boer.
Dat wordt een diplomaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:25 schreef Starflyer het volgende:
Roosen van acht naar vier op de laatste 50m. Wel goede tijd
Kijk anders eens op je andere TVquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon geel en oranje, niet zo moeilijk doen. Duitsland is oranje.
Het geeft niet als je kleurenblind bent maar bemoei je er dan niet meequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon geel en oranje, niet zo moeilijk doen. Duitsland is oranje.
Niet helemaal want hij zei dat alleen Powell verder sprong. Maar die sprong van Lewis was dan wel niet geldig als WR, maar telde wel in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.
Akkoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet helemaal want hij zei dat alleen Powell verder sprong. Maar die sprong van Lewis was dan wel niet geldig als WR, maar telde wel in de wedstrijd.
Maar goed, dit komt vast weer terug als het verspringen aan de beurt is
Tijd voor NR's.quote:
Dominica heeft bij de vrouwen geen kreupele exootquote:
Nou ja, die hebben natuurlijk een medaillekandidaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dominica heeft bij de vrouwen geen kreupele exoot
Pics?quote:
Voor de start was een betere.quote:
Wat deed ze?quote:
Mag op de 100 zolang je niet hindert.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Die in het blauw Casparelli ging buiten haar baan.
je zou denken dat iemand uit San Marino wel gewend is aan een kleine ruimtequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
Die in het blauw Casparelli ging buiten haar baan.
Om te hinderen was te traag inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag op de 100 zolang je niet hindert.
Het zijn er twee, brengen die de kogels terug of zo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch nog autootje rijden op de Spelen
Zit er een slotje op?quote:
Zonde van die tattooquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ziet zichzelf als model.
https://www.instagram.com/p/C6CU-7QO-nr/?img_index=1
Die tattoosquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu nog sneller leren rennen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan slechter.quote:
Extra zet gevonden.quote:
Dat is niet handig.quote:
Wonend in Australiė, dat maakt het iets makkelijkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
Jeetje, een vrouw voor Afghanistan
Ligt in de oksel van Afrika.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sao Tome & Principe, echt nog nooit van gehoord. Ben ik de enige?
Letterlijk de enige? Nee. Is het schandalig, jawel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:52 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Sao Tome & Principe, echt nog nooit van gehoord. Ben ik de enige?
Het is heel nat daar.quote:
Eerder net erbuiten. Bij 'in de oksel' denk ik aan landen die op het continent zelf liggen.quote:
Die kustlanden zijn de okselharen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder net erbuiten. Bij 'in de oksel' denk ik aan landen die op het continent zelf liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |