SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pino112 op 02-08-2024 09:50:09 ]
Oud is relatiefquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat je maximaal 30-35 was.
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Nober het volgende:
Deel drie al, nog geen wedstrijd begonnen.![]()
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
Een spectakel of een circus, afhankelijk van wie je het vraagt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar hebben we vanmorgen dan naar zitten kijken?
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat de hele eerste week boogschieten en zeilen kijken tussen het atletiek door?
Oh, judoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind boogschieten serieus wel tof ja. En judo ook prima. Zeilen vergat ik nog te noemen als baggersport.
Dat ga ik dan ook allemaal niet kijken. Wel schaatsen, langlaufen en de ski- en snowboardonderdelen onder andere.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende Spelen ga ik wel selectiever zijn in de sporten die ik kijk. Geen voetbal, handbal, boksen, schoonspringen, schieten, worstelen, waterpolo, paardrijden, badminton, tennis, bmx freestyle, skateboarden en taekwondo voor mij
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Deze eerste week sporten zijn ook gewoon dingen die je snel zat bent, maar toch iedere 4 jaar weer aandachtig zit te volgen
Ik ben ook wel toe aan een nieuw blik met sporten nu.
Jij hebt nu ruzie met @heywooduquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de tweede week sporten zijn muv atletiek veel minder leuk. Ik geef geen fuck om vlakwaterkano en worstelen. Taekwondo is vooral leuk om de verrassingen. Alleen sportklimmen is top.
Waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is voor mij ook wel een reden geweest om pas volgende week daarnaartoe te gaan
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.quote:
Exotenmedailles kijken, altijd mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
Leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kanosprint, beachvolleybal, waterpolo, taekwondo, klimmen, atletiek, tafeltennis en het TeamNL huis.
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Doe je wel een goede outfit aan dat we je kunnen zien.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trek wel een opvallende kleur aan. Oranje ofzo.
Lijkt mij eigenlijk niet dat ze dat gaan doen, maar ze mogen mij verrassen. Ze mogen maar twee sporten tegelijk uitzenden volgens mij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat de NOS volgende week wel een constante extra stream heeft voor de atletiek. Dat ik ook de series kan volgen met niet-Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |