Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je tv via Ziggo of glasvezel?
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?
Liever met hakenkruis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.quote:
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.
Hopelijk geen blessurequote:
Ivo met name, waar Michel bij deze beelden natuurlijk gelijk op in haaktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).
Dezelfde als altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Fijn dat deze mannen ook aan mij denkenquote:
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.quote:
Kuttopic, slotje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.
Ik denk vooral qua forecastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------
Hij heeft 'm al aardig opgefluft jaquote:
Dat is okergeel johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dat zie ik zelfs ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |