Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef FvanS het volgende:
Ik zit weer tegen een kutje aan te kijken wat oren blijken te zijn
[ afbeelding ]
Dan neem ik de lichte vertraging op HBO graag voor lief.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Redefine het volgende:
De immer onvermijdelijke Joris van der Berg
Hopelijk voor Karsten ziet ie genoeg dierenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.
ben benieuwd of het iets zegt over de snelheid van de baan ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker om met zo'n dik pr te beginnen.
Nooit gezien dat dat kon, maar zie nu het tandwieltje jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.
Die zie ik hier niet mee doen om de overwinning op de 100 meter hoor.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef TheVulture het volgende:
"Joris is de man van de tienkamp" dat liet duizendingendoekje Van den Berg zich geen twee keer zeggen, want die zit gelijk door Haan heen te tetteren...
Hopen op de plof op driekwart van de race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Szura het volgende:
Joris zit nu al op level 7 van de ADHD-meter
Lijkt af en toe wel alsof ik naar Hockey zit te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
Ja, die kleur van de baan is niks mis mee uiteindelijk.
Zou leuk zijn maar wel een trendbreukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Redefine het volgende:
Comenentia, zou die eens een keer de finale halen?
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die overacting gvd
Oh wat ben ik blij met HBO Max nu.quote:
Ik heb Joris zojuist gemute iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?
15 seconde vertragingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom doe je dit jezelf aan als je ook bij HBO kan kijken?
Maar zonder Joris.quote:
Ik kijk streams nu. En dan is HBO veel sneller dan de NOSquote:
Maar goed ook. Anders zou je halverwege de ochtend aan het zuurstof moeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Joris zojuist gemute idd
Op HBO kijk ik de schietfinale en zonder commentaar is dat niet te doen. Dus dan maar ff 100 meter zonder commentaar
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:11 schreef Zorro het volgende:
"Alleen Powell verbeterde de 8,90 van Beamon"
Niet weten dat in die legendarische wedstrijd ook Lewis eroverheen ging.
Dat is ook waar, ik schakel ook maar over. Anders beeld van NOS en commentaar van Eurosport gebruiken.quote:
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je tv via Ziggo of glasvezel?
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Was Lewis' sprong niet met teveel rugwind?
Liever met hakenkruis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.quote:
Jawel maar ongeldig, dus komt terecht niet in de lijstjes. Dus technisch gezien is heeft 'ie gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Maar evengoed de eerste die voorbij die 8.90 sprong.
Hopelijk geen blessurequote:
Ivo met name, waar Michel bij deze beelden natuurlijk gelijk op in haaktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit volgde direct na een opmerking dat Topic aan 'Textboek hoogspringen' doet van Ivo en Michel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk nu HBO (PC bedraad) en NOS (TV via Ziggo).
Dezelfde als altijdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Fijn dat deze mannen ook aan mij denkenquote:
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:21 schreef Slobeend het volgende:
Is er weer een handige site om de tienkamp te volgen?
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.quote:
Kuttopic, slotje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Topic, je moet er overheen niet onderdoor.
Ik denk vooral qua forecastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)cathlon/100---------
Hij heeft 'm al aardig opgefluft jaquote:
Dat is okergeel johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat Duitsland ook een oranje outfit heeft
Dat zie ik zelfs ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |