Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef FvanS het volgende:
Ik zit weer tegen een kutje aan te kijken wat oren blijken te zijn
[ afbeelding ]
Dan neem ik de lichte vertraging op HBO graag voor lief.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Redefine het volgende:
De immer onvermijdelijke Joris van der Berg
Hopelijk voor Karsten ziet ie genoeg dierenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar met Joris. En HBO heeft het gouden duo, dus die keuze is vrij simpel.
ben benieuwd of het iets zegt over de snelheid van de baan ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker om met zo'n dik pr te beginnen.
Nooit gezien dat dat kon, maar zie nu het tandwieltje jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel dan ook in dat je die balk niet ziet.
Die zie ik hier niet mee doen om de overwinning op de 100 meter hoor.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:07 schreef TheVulture het volgende:
"Joris is de man van de tienkamp" dat liet duizendingendoekje Van den Berg zich geen twee keer zeggen, want die zit gelijk door Haan heen te tetteren...
Hopen op de plof op driekwart van de race.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Szura het volgende:
Joris zit nu al op level 7 van de ADHD-meter
Lijkt af en toe wel alsof ik naar Hockey zit te kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:09 schreef kilon het volgende:
Ja, die kleur van de baan is niks mis mee uiteindelijk.
Zou leuk zijn maar wel een trendbreukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Redefine het volgende:
Comenentia, zou die eens een keer de finale halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |