Geen motortje op de boot gemonteerd.quote:
Volledige bootlengte erachter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:22 schreef koffieleuk het volgende:
'Nederland ligt er goed bij, weliswaar op plek 4'
Britten kwamen van heel ver opzetten toen om Nederland van het goud te beroven.quote:
Zeurpietjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledige bootlengte erachter.
Jij bent wel het zonnetje in huis of niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volledige bootlengte erachter.
Flikker gewoon op naar het topic dat ik net linktequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is gewoon een wanprestatie.
Je moeder is een wanprestatie, nou goed. Doe eens even normaal, wil ik zeggen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het is gewoon een wanprestatie.
KOEKOEKquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je moeder is een wanprestatie, nou goed.
Doe even normaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flikker gewoon op naar het topic dat ik net linkte
Net te laat helaasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Britten zijn aan het instorten, maar niet genoeg
Gelukkig niet in getuind in de pickem, ik overwoog die 2 welquote:
Lekker spannend ja.quote:
Op naar de NOSquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
Hopelijk wel een mooi verhaal
Typisch Nederlands!
Matig commentaar.quote:
Britten waren wel iets aan het instorten maar jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef zorro28 het volgende:
Zoveel kwamen de Nederlanders uiteindelijk ook niet dichterbij, commentaar probeerde het spannender te maken dan dat het was.
Uiteindelijk moet je ook gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Die Britten waren gewoon afschuwelijk sterk vandaag, die andere twee waren sowieso al zo goed als kansloos om voor te eindigen. Het is wat het is, geen ramp ofzo stelletje dramaqueens
Gewoon geen aandacht meer aan geven, vinden ze alleen maar leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Die Britten waren gewoon afschuwelijk sterk vandaag, die andere twee waren sowieso al zo goed als kansloos om voor te eindigen. Het is wat het is, geen ramp ofzo stelletje dramaqueens
Die Britten hadden gewoon een rondere bootquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten waren wel iets aan het instorten maar ja
Tijd voor een gouden medaillequote:
Zo kan ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Geen moment in de buurt geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten waren wel iets aan het instorten maar ja
Geldkraan dicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:27 schreef kilon het volgende:
Geen 7 medailles bij het roeien, opheffen die bond!!!!!
Doe ik het zo goed?
Lekker maatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Like Alert
01-08-2024 @ 11:27:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Roeien] #8 Perfect weer"
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Like Alert
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Roeien] #8 Perfect weer"
![]()
![]()
Alles minder dan goud is teleurstellend.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Hier is de kans op een medaille wel wat groter, toch?
Hier eisen WE goud op.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, dit is het nummer waar een vierde plaats afschuwelijk slecht zou zijn.
Ik wist niet dat @IkGeefEnkelLikes werkloos isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Like Alert
![]()
![]()
Tijd om lekker te gaan coachen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef Ang3l het volgende:
Damn.
Was fijn geweest voor de dames, maar helas 4.
Is nl de laatste keer dat ze (vriendin van me) meedoet, en ze had in Tokyo al Brons.
Zwanenzang met een medaille was mooi geweest, maar helaas.
Eenieder roeit met de riemen die hij/zij heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is iedereen hier kenner van roeien?
Werkloosheid is de beste tijd maat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:IkGeefEnkelLikes werkloos is
De kwaliteit van Filippi's en Empachers zijn hedendaags vrij gelijk (voor de OS krijgen ze over het algemeen toch een nieuwe boot)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef alpeko het volgende:
Vraagje voor de kenners: zijn die boten allemaal hetzelfde of kun je met aero aanpassingen nog wat voordeel pakken op concurrenten?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:29 schreef ijs_beer het volgende:
Oke, duidelijk. Ik zet alvast wat gifjes klaar dan.
Thanks!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
En voor alle dramaqueens: ook hier is goud geen zekerheidje, Ierland is medefavoriet.
Dit is flauwekul.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nederland tot nu toe moeizaam presterend.
O ja, die zal echt niet ineens stoppenquote:
Nee die gaat coachen in Eindhovenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die zal echt niet ineens stoppen
Maar Olympisch niet meer.
Wat zo te zien niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Je moet het doen op de momenten dat het MOET.
Zo dan.
Je moet iets na de twee verloren snelwandelraces.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo weinig successen dat dit al juichwaardig is?
Altijd tegen Spanje.quote:
Je reageert op Pietje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een minuut geleden ging het volgens jou nog slecht.
Het kan niet vaak genoeg worden benadrukt wat een mafketel het is.quote:
Hadden ze beter kunnen omdraaien iddquote:
Ik word geframed!quote:
Je gaat steeds meer gelijk krijgen. Dit is weer een verspeelde gouden medaille.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is wel een verloren goud ja, kut zeg
Fysiek gewoon een stuk sterker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:37 schreef Bugno3 het volgende:
Roemeentjes hebben een prima kuurtje gehad.
Ook aan de uitlaat gehangen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:37 schreef Bugno3 het volgende:
Roemeentjes hebben een prima kuurtje gehad.
Niet genoeg voor goud blijkbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef xzaz het volgende:
Dat ligt maar aan welke doping ze hebben gebruikt
Net zo droog gespierd als de selectie van Bayern. Er komt natuurlijk nooit een controleur in Cluj.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fysiek gewoon een stuk sterker.
Dat gebeurt natuurlijk relatief vaak op de OSquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roemenië is een jaar lang niet zo sterk geweest als vandaag.
Dokter blijkt L. Armstrong te heten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wisten dat het hier moest gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeiend ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef ijs_beer het volgende:
Als WE verliezen heeft de tegenstander doping gebruikt, leuke rubriek.
Is die ook al dokter nuquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dokter blijkt L. Armstrong te heten.
Dokter blijkt L. Armstrong te heten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die choken niet. Veel meer snelheid op het eind. Nederland heeft gewoon geen vermogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Die wisten dat het hier moest gebeuren.
Tegenstander wel gewoon beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch wel een verloren gouden medaille
Roemenen hebben zich verstopt een jaar, dus verloren in de zin dat we niet wisten dat de Roemenen beter waren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch wel een verloren gouden medaille
Zodat je daarna weer kan kankeren?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de volgende dames? (en nu even serieuze reactie) Goede kans op goud?
Zilver, goud voor gee beequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de volgende dames? (en nu even serieuze reactie) Goede kans op goud?
Nee, Engeland is normaal gesproken beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is geen faalfimpje. Gewoon dik op waarde geklopt en zilver goed verdedigd tegen Ierland.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vanavond die gasten weer in de val laten lopen bij Dione zeker? Faalfilmpje wordt alvast klaargezet.
Lekker bij de TUE terugquote:
Als jij ook normaal reageert krijg je ook normale reacties.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op hoeveel was vooraf gerekend dan? 3 of 4?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als bij roeien (en zeilen) de goudoogst tegenvalt kan het qua goud best wel eens karig worden. Achja, het is wat het is.
Het zal vast geen Athene wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als bij roeien (en zeilen) de goudoogst tegenvalt kan het qua goud best wel eens karig worden. Achja, het is wat het is.
Ik was net weer wat minder kritisch geworden. Maar deze ochtend lopen ze weer te klooien. Zodra er echt veel sport tegelijkertijd is, schieten ze in de kramp.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar de reclame, ipv gewoon zwemmen of judo uit te zenden
Ik zou zelf op 3 hebben ingezet, met range 1-5.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op hoeveel was vooraf gerekend dan? 3 of 4?
Florijn zal hem toch zeker wel pakken.
Of Londen.quote:
Keihard eruit geroeid worden door Roemeense experimentjes is denk ik niet het mooiste verhaal. Maar misschien dat simpelere zielen denken van wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen faalfimpje. Gewoon dik op waarde geklopt en zilver goed verdedigd tegen Ierland.
Maar ja, ik snap dat dat voor de iets simpelere zielen moeilijk te bevatten is.
Het is jammer dat van de zilveren medailles gisteren en vandaag er niet 1 net goed valt. Maarja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf op 3 hebben ingezet, met range 1-5.
Zeilen op 2 met range 1-3.
Straks heb ik nog vrede met Rio. Qua goud dan. Maar we gaan nog niet bij de pakken neerzitten.quote:
Een goed verhaal dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |