Dokter blijkt L. Armstrong te heten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roemenië is een jaar lang niet zo sterk geweest als vandaag.
Die choken niet. Veel meer snelheid op het eind. Nederland heeft gewoon geen vermogen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Die wisten dat het hier moest gebeuren.
Tegenstander wel gewoon beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch wel een verloren gouden medaille
Roemenen hebben zich verstopt een jaar, dus verloren in de zin dat we niet wisten dat de Roemenen beter waren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is toch wel een verloren gouden medaille
Zodat je daarna weer kan kankeren?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de volgende dames? (en nu even serieuze reactie) Goede kans op goud?
Zilver, goud voor gee beequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staat het met de volgende dames? (en nu even serieuze reactie) Goede kans op goud?
Nee, Engeland is normaal gesproken beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat is geen faalfimpje. Gewoon dik op waarde geklopt en zilver goed verdedigd tegen Ierland.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vanavond die gasten weer in de val laten lopen bij Dione zeker? Faalfilmpje wordt alvast klaargezet.
Lekker bij de TUE terugquote:
Als jij ook normaal reageert krijg je ook normale reacties.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Op hoeveel was vooraf gerekend dan? 3 of 4?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als bij roeien (en zeilen) de goudoogst tegenvalt kan het qua goud best wel eens karig worden. Achja, het is wat het is.
Het zal vast geen Athene wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als bij roeien (en zeilen) de goudoogst tegenvalt kan het qua goud best wel eens karig worden. Achja, het is wat het is.
Ik was net weer wat minder kritisch geworden. Maar deze ochtend lopen ze weer te klooien. Zodra er echt veel sport tegelijkertijd is, schieten ze in de kramp.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar de reclame, ipv gewoon zwemmen of judo uit te zenden
Ik zou zelf op 3 hebben ingezet, met range 1-5.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op hoeveel was vooraf gerekend dan? 3 of 4?
Florijn zal hem toch zeker wel pakken.
Of Londen.quote:
Keihard eruit geroeid worden door Roemeense experimentjes is denk ik niet het mooiste verhaal. Maar misschien dat simpelere zielen denken van wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is geen faalfimpje. Gewoon dik op waarde geklopt en zilver goed verdedigd tegen Ierland.
Maar ja, ik snap dat dat voor de iets simpelere zielen moeilijk te bevatten is.
Het is jammer dat van de zilveren medailles gisteren en vandaag er niet 1 net goed valt. Maarja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zelf op 3 hebben ingezet, met range 1-5.
Zeilen op 2 met range 1-3.
Straks heb ik nog vrede met Rio. Qua goud dan. Maar we gaan nog niet bij de pakken neerzitten.quote:
Een goed verhaal dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |