De enige van de vier die niet werd geïnterviewd na afloop.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Florijn heeft kaal haar. Zou Nico Dijkshoorn zeggen.
Wat heeft dat met roeien te maken?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Heijnen moet zich gewoon even als man identificeren.
[ x ]
[ afbeelding ]
Als presentator moet je dan maar even de wedstrijden erin verwerken dat je toch live kan kijken. Beetje creatief en out of the box denken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet om 11.30 een presentatie geven... lekker getimed pik
Dan maar de stream op pauze en de telefoons en Fok uit tot ik alles heb bijgekeken
Afmelden ivm 'ziekte'quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Dan maar de stream op pauze en de telefoons en Fok uit tot ik alles heb bijgekeken
Net als de vrouwen 4 gisterenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon al een bootlengte bij 500 m
Wie was nou de grootste concurrent?
Twigg lijkt mequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon al een bootlengte bij 500 m
Wie was nou de grootste concurrent?
Jij heet Pinoquote:
Ze komt iets dichter. Interessantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Australische zet de aanval in maar Florijn pareert
Maar dit is de halve finale.quote:
-bert?quote:
Ik vermoed dat we dat in de finale pas gaan zienquote:
Waar zeg ik dat ik het over deze wedstrijd heb?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is de halve finale.
Voortzetting van de Florijn dynastie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Wel bij voorkeur onderlingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Studenten neuken over het algemeen als konijnen, hopelijk wel zonder bangalijstjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Finn met Karolien?quote:
Was al mooi dat we de semi haalden.quote:
We nemen het mee naar LA28quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
Even een brug er neer zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.quote:
Game of Thrones-taferelenquote:
Wanneer is de finale?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef kilon het volgende:
Netjes, en ze heeft nog wel genoeg in het vaatje als het harder moet in de finale.
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Zaterdag.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Jij noemt je livestream op OF een presentatie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Goed genoeg om een soort roei mutanten mee te creëren met de heren dubbelvierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.
matige trollquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Ik zie het al Twigg gaat winnen zaterdag.
Klopt. Florijn is een Nederlandse en ik heb gelezen dat alleen Nederlanders altijd choken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Die Twigg breek je gewoon doormidden johquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Bij roeien helaas niet ongebruikelijk.quote:
Alles op de mannenvier naquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel boten hebben de vinale gehaald trouwens? En daar kunnen Simon en de 8 nog bij komen dan.
7 tot nu toe.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel boten hebben de vinale gehaald trouwens? En daar kunnen Simon en de 8 nog bij komen dan.
Vandaag drie finalisten. Met Florijn dus vier. Die twee die je noemt komen daar wel bij. Andere weet ik even niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel niet goed voor je eigen roeitijd als je dat gaat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Die Twigg breek je gewoon doormidden joh
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij noemt je livestream op OF een presentatie?
Ook Kohler sneller. Dat gaat geen medaille worden voor Nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twigg en Senkute sneller.
Dit is gespeeld.
Dubbel vier mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag drie finalisten. Met Florijn dus vier. Die twee die je noemt komen daar wel bij. Andere weet ik even niet.
Positie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die indeling van de banen op tijd? Want dan krijgt de Litouwse ook een betere baan dan Florijn
Nee, winst gaat voor de tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die indeling van de banen op tijd? Want dan krijgt de Litouwse ook een betere baan dan Florijn
Volgens mij gewoon op winst in de halve finales.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Vooral benieuwd of Zeidler weer behoorlijk diep moet gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Van Dorp moet deze heat gewoon winnen, de andere favorieten zitten in de andere heat.
Sonja Barend?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef Zorro het volgende:
Doet van Dorp ook de dubbel 2 met Barend?
Kunnen we nog beter heats vergelijken!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
De vlaggetje waaien anders, oh noes!
Wat is een betere baan. Twigg gaat in baan 3 starten, maar je bent afhankelijk van de wind of het een goede baan is of niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winst gevolgd door tijd. Dus Twigg wel betere baan dan Florijn
Mixed, dat hebben we in het roeien nog nietquote:
105.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt me sterk dat Van Dorp 100kg weegt
Nieuw onderdeel ipv de lichtgewicht dubbel tweequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mixed, dat hebben we in het roeien nog niet
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt me sterk dat Van Dorp 100kg weegt
Mja, is relatief natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wat is een betere baan. Twigg gaat in baan 3 starten, maar je bent afhankelijk van de wind of het een goede baan is of niet.
Schoenmaat 51, dit is wel echt een mutantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.
Dat vind ik eigenlijk best een leuk ideequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mixed, dat hebben we in het roeien nog niet
Wat een tankquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.
Leuk voor de Belgen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:56 schreef H.Vviv het volgende:
Brys lijkt ook naar de finale te gaan, mooi.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Schoenmaat 51, dit is wel echt een mutant
van Dorp > Corbeau dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hebben grote schoenen nodig?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Brys niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef TheArt het volgende:
Als je Van Dorp ziet, had hij echt nog veel over.
Dan is een eerste date naar een schoenenwinkel wel een win-win situatiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hebben moeite schoenen te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Correctquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben moeite schoenen te vinden.
Herkansingsgenotquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er bij de acht zometeen 4 van de 5 doorgaan?
Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dr zijn niet zoveel vrouwen achten neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is zwemmen in de Seine ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?quote:
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?
Kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
Ze zullen het aantal deelnemers wel niet groter willen maken, de achten tikken aan natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Ik dacht, laat ik daar eens kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
en dus doet iedereen eigenlijk voor spek en bonen meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deentjes doen voor spek en bonen mee.
Daar moet je dan je nest voor uitkomen, een zo'n boot die toch nooit kans maakt eliminerenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net waar je de prio op legt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.quote:
Ze hadden deze herkansing ook schriftelijk af kunnen doen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat TeamNL dus gedaan heeft jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.
Het is niet de hoogste prio boot nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Holland 8 is niet meer wat het geweest is?
Compleet belachelijk natuurlijk maar goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft vreemd, MANNEN Acht en dan een vrouw in de boot die ook nog eens de negende in die boot is.
Want?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prio op andere botenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beter dan het kanoslalom waar 21 van de 24 door gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puntje van mijn stoel gaan zitten voor een race waar 1 iemand afvalt.
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah dacht dat we vaker dicht bij het goud zijn geweest maar valt wel mee dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.
Het lult maar een end weg hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou dit wordt niet veel in de finale.
Je hebt wel een fun dubbel zestienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er ook nog boten met nog meer roeiers?
Precies zet gewoon een klein iel vrouwtje op die plek en laat die lekker roepen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slim van Nederland. Een vrouw weegt vaak 20 kilometer minder.
Tokio was inderdaad niet echt beter, in Rio nog wel brons wat nu misschien ook nog mogelijk is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.
Elisa Casanova Is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slim van Nederland. Een vrouw weegt vaak 20 kilometer minder.
Brons moet wel lukken voor deze boot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tokio was inderdaad niet echt beter, in Rio nog wel brons wat nu misschien ook nog mogelijk is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elisa Casanova Is het hier niet mee eens
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Daar doe ik het voor.quote:
Lijkt mij ook, en dan doe je het ook gewoon goed, als dit al een van je mindere boten is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Brons moet wel lukken voor deze boot.
dubbel 24 blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.quote:
Gedurfd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.
B-finale is ook een finale dus die metquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de NOS voor de a-finales.
In 1904? was het een jong Frans kindje geloof kquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zie nu dat we in 1996 een piepklein mannetje als stuurman in de boot hadden gezet.Wat goed.
[ afbeelding ]
Zaterdagquote:
Vandaag dubbeltwee en vier. Morgen twee (en lichte dubbeltwee maar dat boeit ONS niet), zaterdag skiff en achtquote:
Prima. Taggen we je gewoonquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:41 schreef franklop het volgende:
Even alle pushmeldingen uitgezet. Zijn als het goed is zo op pad hier, dus ga alle finales uitgesteld zien
Ahh, losersfinale. Vond dat er al weinig aandacht voor wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
De losersfinale van mannen vier is bezig
Nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vraag aan de kenners: Hoe grote choke zou het zijn als Florijn geen goud pakt?
Nee, ga nu maar ergens anders stoken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch de absolute favoriet voor goud?
Jawel domme man:quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ga nu maar ergens anders stoken.
quote:Zodoende gaat tweevoudig wereldkampioene Florijn als grote favoriet voor het goud naar de finale. De eindstrijd is zaterdag om 10.18 uur in het Vaires-sur-Marne Nautical Stadium, dat in het oosten van Parijs ligt.
Fijn dat je een artikel hebt gevonden die dingen weer overdrijft.quote:
Ah jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wie zit dat Ajax liedje te blèren op de achtergrond? Niet om aan te horen.
Ligt er ook gewoon aan hoe de race verloopt natuurlijk of het een choke is of niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Florijn is wel gewoon favoriet, maar niet zo ruim beter dan die twee Oceanische dames dat ze hem niet kan verliezen ofzo
Ik zou het als een enorme teleurstelling zien als hier niet gewoon goud wordt gepakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Florijn is wel gewoon favoriet, maar niet zo ruim beter dan die twee Oceanische dames dat ze hem niet kan verliezen ofzo
Tis gewoon een user die graag dingen roept als 'Typisch TeamNL', 'Nederland chokeland' en 'Op de trein naar huis'.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
Een choke is toch in gewonnen positie het weggeven? Zo ver is het nog lang niet, of tenminste als je dat denkt, ga je voorbij aan de kwaliteiten van de tegenstanders. Soort van arrogantie.
En doorrr en lekker genieten van sport....
Vanaf nuquote:
Nee, een choke is wat mij betreft dat je de druk niet aankan en daarom verliest. Als je voorstaat en iemand slaat ineens onhoudbare ballen in bijvoorbeeld tennis dan is dat niet echt een choke.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
Een choke is toch in gewonnen positie het weggeven? Zo ver is het nog lang niet, of tenminste als je dat denkt, ga je voorbij aan de kwaliteiten van de tegenstanders. Soort van arrogantie.
Alles minder dan een medaille is voor deze ook gewoon een teleurstellingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:16 schreef D_A het volgende:
Dit is overigens wel de minst waarschijnlijke op een medaille.
Maakt het alleen maar spannenderquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:16 schreef D_A het volgende:
Dit is overigens wel de minst waarschijnlijke op een medaille.
Of naar de verkeerde baan wisselen bij het schaatsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:12 schreef ijs_beer het volgende:
Wat mij betreft GOUD!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles minder dan een medaille is voor deze ook gewoon een teleurstelling
Vierde zou wel TYPISCH NL zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:17 schreef GotenSSJ het volgende:
4de vrees ik, maar hopelijk weten ze brons te pakken.
Dat hebben we eerder gezienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Roemenië en Nieuw-Zeeland zijn nog prima te pakken, ik sluit goud zelfs niet uit.
Maar ja, kan net zo goed dat die kutbritten het brons afpakken.
NZL was toch wel wat beter in de semisquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Roemenië en Nieuw-Zeeland zijn nog prima te pakken, ik sluit goud zelfs niet uit.
Okay Henk G.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef kilon het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dit is geen topfavoriet dus geen te hoge verwachtingen voor goud.
Ik ben benieuwd
Denk je nou echt dat de acts hier boodschap aan hebben?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef kilon het volgende:
Voor alle duidelijkheid: dit is geen topfavoriet dus geen te hoge verwachtingen voor goud.
Ik ben benieuwd
Maar dit is geen semiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
NZL was toch wel wat beter in de semis
quote:
Ja oke die Britten zouden we nog wel in kunnen pakken. Roemenen en Nieuw-Zeeland gaan we niet van winnen denk ikquote:
Nee johquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Eindsprintje straks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die Britten zouden we nog wel in kunnen pakken. Roemenen en Nieuw-Zeeland gaan we niet van winnen denk ik
Die moeten WE ook terug pakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die Britten zouden we nog wel in kunnen pakken.
Technische sport.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
Dit lijkt me bij uitstek een sport waar doping je enorm gaat helpen.
Het gaat uiterst moeizaam. Ik verwacht eigenlijk gewoon 5e ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die Britten zouden we nog wel in kunnen pakken. Roemenen en Nieuw-Zeeland gaan we niet van winnen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |