Jij heet Pinoquote:
Ze komt iets dichter. Interessantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Australische zet de aanval in maar Florijn pareert
Maar dit is de halve finale.quote:
-bert?quote:
Ik vermoed dat we dat in de finale pas gaan zienquote:
Waar zeg ik dat ik het over deze wedstrijd heb?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is de halve finale.
Voortzetting van de Florijn dynastie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Wel bij voorkeur onderlingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Studenten neuken over het algemeen als konijnen, hopelijk wel zonder bangalijstjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Finn met Karolien?quote:
Was al mooi dat we de semi haalden.quote:
We nemen het mee naar LA28quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
Even een brug er neer zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |