De enige van de vier die niet werd geïnterviewd na afloop.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Florijn heeft kaal haar. Zou Nico Dijkshoorn zeggen.
Wat heeft dat met roeien te maken?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
Heijnen moet zich gewoon even als man identificeren.
[ x ]
[ afbeelding ]
Als presentator moet je dan maar even de wedstrijden erin verwerken dat je toch live kan kijken. Beetje creatief en out of the box denken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet om 11.30 een presentatie geven... lekker getimed pik
Dan maar de stream op pauze en de telefoons en Fok uit tot ik alles heb bijgekeken
Afmelden ivm 'ziekte'quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Dan maar de stream op pauze en de telefoons en Fok uit tot ik alles heb bijgekeken
Net als de vrouwen 4 gisterenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon al een bootlengte bij 500 m
Wie was nou de grootste concurrent?
Twigg lijkt mequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon al een bootlengte bij 500 m
Wie was nou de grootste concurrent?
Jij heet Pinoquote:
Ze komt iets dichter. Interessantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Australische zet de aanval in maar Florijn pareert
Maar dit is de halve finale.quote:
-bert?quote:
Ik vermoed dat we dat in de finale pas gaan zienquote:
Waar zeg ik dat ik het over deze wedstrijd heb?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is de halve finale.
Voortzetting van de Florijn dynastie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Wel bij voorkeur onderlingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er groot voorstander van dat Nederlandse roeiers zich voortplanten. De overheid moet dit programma blijven stimuleren
Studenten neuken over het algemeen als konijnen, hopelijk wel zonder bangalijstjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Finn met Karolien?quote:
Was al mooi dat we de semi haalden.quote:
We nemen het mee naar LA28quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
Even een brug er neer zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel ver. Dit kan best 500m korter.
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.quote:
Game of Thrones-taferelenquote:
Wanneer is de finale?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef kilon het volgende:
Netjes, en ze heeft nog wel genoeg in het vaatje als het harder moet in de finale.
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Zaterdag.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de dubbel vier van gisteren zitten best leuke vrouwen.
Jij noemt je livestream op OF een presentatie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Goed genoeg om een soort roei mutanten mee te creëren met de heren dubbelvierquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dat zijn chokers, daar heb je niks aan.
matige trollquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Ik zie het al Twigg gaat winnen zaterdag.
Klopt. Florijn is een Nederlandse en ik heb gelezen dat alleen Nederlanders altijd choken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Die Twigg breek je gewoon doormidden johquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef Felagund het volgende:
Bij roeien helaas niet ongebruikelijk.quote:
Alles op de mannenvier naquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel boten hebben de vinale gehaald trouwens? En daar kunnen Simon en de 8 nog bij komen dan.
7 tot nu toe.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel boten hebben de vinale gehaald trouwens? En daar kunnen Simon en de 8 nog bij komen dan.
Vandaag drie finalisten. Met Florijn dus vier. Die twee die je noemt komen daar wel bij. Andere weet ik even niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel niet goed voor je eigen roeitijd als je dat gaat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Die Twigg breek je gewoon doormidden joh
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij noemt je livestream op OF een presentatie?
Ook Kohler sneller. Dat gaat geen medaille worden voor Nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twigg en Senkute sneller.
Dit is gespeeld.
Dubbel vier mannenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag drie finalisten. Met Florijn dus vier. Die twee die je noemt komen daar wel bij. Andere weet ik even niet.
Positie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die indeling van de banen op tijd? Want dan krijgt de Litouwse ook een betere baan dan Florijn
Nee, winst gaat voor de tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die indeling van de banen op tijd? Want dan krijgt de Litouwse ook een betere baan dan Florijn
Volgens mij gewoon op winst in de halve finales.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Vooral benieuwd of Zeidler weer behoorlijk diep moet gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
Van Dorp moet deze heat gewoon winnen, de andere favorieten zitten in de andere heat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |