Sonja Barend?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:50 schreef Zorro het volgende:
Doet van Dorp ook de dubbel 2 met Barend?
Kunnen we nog beter heats vergelijken!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
De vlaggetje waaien anders, oh noes!
Wat is een betere baan. Twigg gaat in baan 3 starten, maar je bent afhankelijk van de wind of het een goede baan is of niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winst gevolgd door tijd. Dus Twigg wel betere baan dan Florijn
Mixed, dat hebben we in het roeien nog nietquote:
105.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt me sterk dat Van Dorp 100kg weegt
Nieuw onderdeel ipv de lichtgewicht dubbel tweequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mixed, dat hebben we in het roeien nog niet
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Het lijkt me sterk dat Van Dorp 100kg weegt
Mja, is relatief natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wat is een betere baan. Twigg gaat in baan 3 starten, maar je bent afhankelijk van de wind of het een goede baan is of niet.
Schoenmaat 51, dit is wel echt een mutantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.
Dat vind ik eigenlijk best een leuk ideequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mixed, dat hebben we in het roeien nog niet
Wat een tankquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met zijn lengte van 2,03 meter, gewicht van 105 kilo en schoenmaat 51 zit de smalle skiff heerlijk. Zo heel lang roeit Simon van Dorp (27) nog niet in de eenmansboot, maar hij won vorig jaar wel al WK-zilver en afgelopen weekend pakte hij goud bij de wereldbekerwedstrijden in Luzern.
Leuk voor de Belgen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:56 schreef H.Vviv het volgende:
Brys lijkt ook naar de finale te gaan, mooi.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Schoenmaat 51, dit is wel echt een mutant
van Dorp > Corbeau dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hebben grote schoenen nodig?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Brys niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef TheArt het volgende:
Als je Van Dorp ziet, had hij echt nog veel over.
Dan is een eerste date naar een schoenenwinkel wel een win-win situatiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hebben moeite schoenen te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Correctquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben moeite schoenen te vinden.
Herkansingsgenotquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zie ik nou goed dat er bij de acht zometeen 4 van de 5 doorgaan?
Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dr zijn niet zoveel vrouwen achten neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is zwemmen in de Seine ookquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het is dus eigenlijk een soort afvalrace.
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?quote:
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Was er bij de 8 maar 1 afvaller in de herkansingen?
Kloptquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
Ze zullen het aantal deelnemers wel niet groter willen maken, de achten tikken aan natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Ik dacht, laat ik daar eens kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen laatste finale is straks zonder NL inbreng toch? Dan vertrouw ik op de NOS tot aan die laatste (ik weet het, gewaagd)
en dus doet iedereen eigenlijk voor spek en bonen meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deentjes doen voor spek en bonen mee.
Daar moet je dan je nest voor uitkomen, een zo'n boot die toch nooit kans maakt eliminerenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Net waar je de prio op legt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat veld niet wat groter is, of zijn er maar zo weinig boten internationaal?
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.quote:
Ze hadden deze herkansing ook schriftelijk af kunnen doen ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat TeamNL dus gedaan heeft jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor een 8 heb je natuurlijk 8 goede roeiers nodig,die kun je als klein land misschien beter over meerdere boten verdelen.
Het is niet de hoogste prio boot nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Holland 8 is niet meer wat het geweest is?
Compleet belachelijk natuurlijk maar goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blijft vreemd, MANNEN Acht en dan een vrouw in de boot die ook nog eens de negende in die boot is.
Want?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prio op andere botenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beter dan het kanoslalom waar 21 van de 24 door gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puntje van mijn stoel gaan zitten voor een race waar 1 iemand afvalt.
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah dacht dat we vaker dicht bij het goud zijn geweest maar valt wel mee dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.
Het lult maar een end weg hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou dit wordt niet veel in de finale.
Je hebt wel een fun dubbel zestienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er ook nog boten met nog meer roeiers?
Precies zet gewoon een klein iel vrouwtje op die plek en laat die lekker roepen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slim van Nederland. Een vrouw weegt vaak 20 kilometer minder.
Tokio was inderdaad niet echt beter, in Rio nog wel brons wat nu misschien ook nog mogelijk is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1x ooit goud mee gewonnen, dus het niveau is gewoon wat het altijd al was.
Elisa Casanova Is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slim van Nederland. Een vrouw weegt vaak 20 kilometer minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |