Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Als schrijftaal ja, als spreektaal (met wat verkeerde lidwoorden die niemand erg vindt) is het natuurlijk absoluut niet moeilijk voor een Engelstalige.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende: [..] Nederlands staat echt wel bekend als moeilijke taal om te leren.
Die heeft liggen neuken op dat kartonnen bed?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu moet hij nog de reden van de blessure van Kamminga achterhalen.
Robbertje vechten met Van Lieshout?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu moet hij nog de reden van de blessure van Kamminga achterhalen.
Nederlands is geen moeilijke taal als je Engels spreekt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederlands staat echt wel bekend als moeilijke taal om te leren. Maar goed, interessantere dingen nu: we zwemmen weer.
Vierde tijd.quote:
4dequote:
Dat wordt inderdaad geen finale Matt Fallon.quote:
Keurige vierde tijd.quote:
Die heeft meer lachers op de hand dan Jimmy.quote:
Leuk man die Amerikaanse trialsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad geen finale Matt Fallon.
Die is hier flink aan het Fallonquote:
Met een gouden randje?quote:
Kans op goud?quote:
Die andere 3 lijken wel echt een stuk sterker helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Corbeau als vierde door naar de finale, dus wie weet. Kortom wel een goed moment om dan weer te gaan experimenteren.
Morgenochtend.quote:
Luchtcirculatie was weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cho ook ineens kut, ach ja.
Mokertrage semi die 2e
Eventuele doping zal natuurlijk ook meer voor de voorbereiding zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Chinezen overduidelijk niet gloeiend, ze durven het toch niet aan om de kat nog verder op het spek te binden....
Hij is zelfs afgevallen, van de week lieten ze wat oude filmpjes zien.quote:
Dat lijkt mij ook, maar elke keer benoemen hoe debiel het van hem was om te gaan experimenteren in een finale kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere 3 lijken wel echt een stuk sterker helaas.
Misschien doen die wel een Corbeautjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 van de drie moet maar een slechte dag hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het over Kromoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is zelfs afgevallen, van de week lieten ze wat oude filmpjes zien.
Het zou leuk zijn als ie die dopingchinees nog weet te kloppen, maar er zitten ook twee Japanners op het vinkentouw. Goud en zilver is sowieso onmogelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Corbeau als vierde door naar de finale, dus wie weet. Kortom wel een goed moment om dan weer te gaan experimenteren.
Ah, maar die is nooit heel slank geweest.quote:
Dat klopt, maar ze hebben overduidelijk wat teruggeschroefd want anders waren de stenen hier wel uit het bad gevlogenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eventuele doping zal natuurlijk ook meer voor de voorbereiding zijn.
Ja hij kan moeilijk 2x meedoen hequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ie die dopingchinees nog weet te kloppen, maar er zitten ook twee Japanners op het vinkentouw. Goud en zilver is sowieso onmogelijk
Misschien kijken ze wel naar elkaar!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1 van de drie moet maar een slechte dag hebben
Mwah toen ze Pieter neukte wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah, maar die is nooit heel slank geweest.
Het gaat met name om Ranomi denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is zelfs afgevallen, van de week lieten ze wat oude filmpjes zien.
Ik voorspel een sur placequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Misschien kijken ze wel naar elkaar!
Alles of niks!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar elke keer benoemen hoe debiel het van hem was om te gaan experimenteren in een finale kan geen kwaad.
Dreef slecht uit net. Scheelt veel tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:
De nootjes staan ook precies voor haar neusquote:
quote:
Netanyahu mag die graag overschrijdenquote:
12 volgens Humberto.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De nootjes staan ook precies voor haar neus
Wel een gouden tafel, uit mijn hoofd 13 keer Olympisch goud
Baan 9 is nauwelijks in beeld, dus dat is denk ik de beste keuze.quote:
Laatste 50 was sowieso slecht, dat is meestal geen goed tekenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dreef slecht uit net. Scheelt veel tijd.
Ik kijk niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verschrikkelijke setting. Voegt niks hoe.
Kromo lijkt de zelfde fout te maken qua eetpatroon als eerder Erica Terpstra en eerder Carlo Pedersoli, beter bekend als Bud Spencer (ja ook Bud is zwemmer geweest voor hij op camera mensen in elkaar timmerde): dezelfde hoeveelheid inname met minder arbeidquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik klikte helaas verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beetje sneu dat ze ook in de zwangerschapsleeftijd zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kromo lijkt de zelfde fout te maken qua eetpatroon als eerder Erica Terpstra en eerder Carlo Pedersoli, beter bekend als Bud Spencer (ja ook Bud is zwemmer geweest voor hij op camera mensen in elkaar timmerde): dezelfde hoeveelheid inname met minder arbeid
Pas op de atletiekbaan weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef FvanS het volgende:
Doen we in NL nog iets met estafette dit jaar? Nee zeker?
33 jaar is al een tijdje uit zwangerschapsleeftijdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje sneu dat ze ook in de zwangerschapsleeftijd zit.(heeft nog geen kinderen) Daar pas ik 2 keer in.
0.33, niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat leek me wel een hele scherpe wissel van de Britten
Paar maanden geleden zei ze in een interview dat ze nog alle tijd heeft. (Maar wel kinderwens) Zou maar opschieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
33 jaar is al een tijdje uit zwangerschapsleeftijd
in het bad ook nog wel lijkt me.quote:
Alle tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zei ze in een interview dat ze nog alle tijd heeft. (Maar wel kinderwens) Zou maar opschieten.
Ja, mixed estafette dan?quote:
Tja misschien heeft ze het laten testen ofzo. Ik snap mensen die tot het laatste moment wachten nooit zo, maar is een verschijnsel van deze tijd.quote:
Vrije slag?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Kromo gaat voor goud bij de 100m lopend buffet hahaha.
K-liber?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Kibler met ook al zo'n grote paupertattoo
Echt he, al 3 volle jaren buiten de gemiddeldesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ga ik niet op wachten.quote:
Dat is niet altijd een keuze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja misschien heeft ze het laten testen ofzo. Ik snap mensen die tot het laatste moment wachten nooit zo, maar is een verschijnsel van deze tijd.
Ik wou zeggen, we hebben toch wat te matige zwemmers voor alleen m/vquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, mixed estafette dan?
Vinden pietje en coco wel interessant denk ik.
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.quote:
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.
Geen mixed relay in het zwembad?quote:
Pietjepukkedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.
Bijzonder jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.
Hij gaat schroeienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Dus niet op 100% vandaag, dat wordt een PLAK morgen
Alstublieft niet zeg, niet nog meer Pietjes graagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.
Je wilt niet dat Pietje zich voortplant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.
Moet zij weten, ze is lekker olympisch kampioen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit, maar ik ben ook een beetje bang dat ie toch weer totaal gaat opblazen als ik het zo hoordequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Cringy interviews van Martin met Corbeau.
Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt ook meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Rifka laat je piemel zien gaat het interview met Corbeau even vertalen
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!quote:
Mag je niks over zeggen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!
Mag ik zelf wetenquote:
Evenblij is ook wel gehalveerd zowatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!
Of “een rotte knie”?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu nog weten dat Qin een rotte knie heeft.
Smith Schoenmaker eenvoudig eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heat 1 gemist. Echt wat gemist of nah?
Marrit met een goede start kan alle kanten op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is wachten op medailles vanavond
Grote gruetjes.quote:
Ik herkende haar zo ook niet.quote:
Nederland wordt ook door Arena gesponsord dus ben beetje verbaasd.quote:
Hebben we kans op goud?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat wordt Schoenmaker/Douglass/Schouten top 3
Ik teken ervoor als dat zo zou blijven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat wordt Schoenmaker/Douglass/Schouten top 3
Kans ja. Realistisch nee. Schoenmaker is sowieso beterquote:
Het ligt wel in een exoten regioquote:
Nou lag het ook wel heel erg in de lijn der verwachting dat ie hier ging stranden, maar desondanks toch wel matig ja.quote:
Om het zelf te zwemmen vond ik het al saaiquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
200 rugslag vind ik na 800 vrij en 200 wissel het saaiste zwemonderdeel.
1500m vrij bij de vrouwen is mijn minste onderdeel, ik vind het niet erg dat ik die moet missen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
200 rugslag vind ik na 800 vrij en 200 wissel het saaiste zwemonderdeel.
Liever 1500 vrij en geen 800 dan andersom mi, maar ik snap je.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1500m vrij bij de vrouwen is mijn minste onderdeel, ik vind het niet erg dat ik die moet missen.
Jeetje.quote:
Simpel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:55 schreef Burnett het volgende:
Zou Mary T. Meagher met haar wereldrecord uit 1981 de finale halen? 2.05:96
In Summer liefst weinig Reganquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simpel.
Summer mag Regan wel verslaan hier.
Ze zou in de 2024 ranking nog 4e staan...quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:55 schreef Burnett het volgende:
Zou Mary T. Meagher met haar wereldrecord uit 1981 de finale halen? 2.05:96
Op zo'n nummer met zo'n veld heeft het ook weinig zin in de series iets bijzonders te doen, zeker als je zo'n programma zwemt.quote:
Eens hoor, ik benoem slechts de feiten!quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zo'n nummer met zo'n veld heeft het ook weinig zin in de series iets bijzonders te doen, zeker als je zo'n programma zwemt.
Laatste bij het keerpunt, eindigt als vijfde. Is bij het interview best tevreden over hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor de plak van Steenbergen?
Mooi verhaal. Er van genoten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste bij het keerpunt, eindigt als vijfde. Is bij het interview best tevreden over hoe het gegaan is.
Ik wil gewoon eens een niet baggerstart van haar zien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor de plak van Steenbergen?
Alleen ff voor Marrit en daarna op naar de Stream want hokkiequote:
Ja maar hockey.quote:
Liever als een stervende zwaan laatste als ze maar goed start en halverwege als eerste aantikte?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eens een niet baggerstart van haar zien.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever als een stervende zwaan laatste als ze maar goed start en halverwege als eerste aantikte?
Ze is geen sprintster hè, ze zwemt dit als 100/200m zwemster, ik weet niet wat je precies verwachtquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eens een niet baggerstart van haar zien.
heywoodu cancelledquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef noodgang het volgende:
franklop: 1. - 52,78
DeLuna: 3. - 52,62
Felagund: 3 - 52,74
Burnett: 3 - 52.44
noodgang: 2 - 52.31
okdanquote:
Dat kan niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef Szura het volgende:
heywoodu: 4. 52.98
Mexicanobakker: 2 52.66
Pino112: 2 - 52.71
Szura: 8 - DSQ
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:27 schreef Szura het volgende:
heywoodu: 4. 52.98
Mexicanobakker: 2 52.66
Pino112: 2 - 52.71
Szura: 8 - DSQ
Dat heeft ze niet zelf verzonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:28 schreef Szura het volgende:
Rivkah
Hou op joh met je Mastenbroek en De Bruijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |