Beetje sneu dat ze ook in de zwangerschapsleeftijd zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kromo lijkt de zelfde fout te maken qua eetpatroon als eerder Erica Terpstra en eerder Carlo Pedersoli, beter bekend als Bud Spencer (ja ook Bud is zwemmer geweest voor hij op camera mensen in elkaar timmerde): dezelfde hoeveelheid inname met minder arbeid
Pas op de atletiekbaan weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef FvanS het volgende:
Doen we in NL nog iets met estafette dit jaar? Nee zeker?
33 jaar is al een tijdje uit zwangerschapsleeftijdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje sneu dat ze ook in de zwangerschapsleeftijd zit.(heeft nog geen kinderen) Daar pas ik 2 keer in.
0.33, niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat leek me wel een hele scherpe wissel van de Britten
Paar maanden geleden zei ze in een interview dat ze nog alle tijd heeft. (Maar wel kinderwens) Zou maar opschieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
33 jaar is al een tijdje uit zwangerschapsleeftijd
in het bad ook nog wel lijkt me.quote:
Alle tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Paar maanden geleden zei ze in een interview dat ze nog alle tijd heeft. (Maar wel kinderwens) Zou maar opschieten.
Ja, mixed estafette dan?quote:
Tja misschien heeft ze het laten testen ofzo. Ik snap mensen die tot het laatste moment wachten nooit zo, maar is een verschijnsel van deze tijd.quote:
Vrije slag?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Kromo gaat voor goud bij de 100m lopend buffet hahaha.
K-liber?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Kibler met ook al zo'n grote paupertattoo
Echt he, al 3 volle jaren buiten de gemiddeldesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ga ik niet op wachten.quote:
Dat is niet altijd een keuze.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja misschien heeft ze het laten testen ofzo. Ik snap mensen die tot het laatste moment wachten nooit zo, maar is een verschijnsel van deze tijd.
Ik wou zeggen, we hebben toch wat te matige zwemmers voor alleen m/vquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, mixed estafette dan?
Vinden pietje en coco wel interessant denk ik.
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.quote:
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar in haar geval wel. Ze gaf zelf aan nog lekker een paar te willen leven. Nou dat is te zien.
Geen mixed relay in het zwembad?quote:
Pietjepukkedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.
Bijzonder jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd zo bijzonder dat mensen daar van alles over moeten oordelen.
Hij gaat schroeienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Dus niet op 100% vandaag, dat wordt een PLAK morgen
Alstublieft niet zeg, niet nog meer Pietjes graagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.
Je wilt niet dat Pietje zich voortplant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt gast, hoe bekrompen ben je eigenlijk? Is 2000 je geboortejaar, want dan zou ik maar eens gaan doorwerken met kindjes maken.
Moet zij weten, ze is lekker olympisch kampioen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit, maar ik ben ook een beetje bang dat ie toch weer totaal gaat opblazen als ik het zo hoordequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Cringy interviews van Martin met Corbeau.
Mevrouw van Zetten uit Tiel kijkt ook meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Rifka laat je piemel zien gaat het interview met Corbeau even vertalen
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!quote:
Mag je niks over zeggen!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!
Mag ik zelf wetenquote:
Evenblij is ook wel gehalveerd zowatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Bijna even dik als Evenblij. Best wel een prestatie!
Of “een rotte knie”?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu nog weten dat Qin een rotte knie heeft.
Smith Schoenmaker eenvoudig eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heat 1 gemist. Echt wat gemist of nah?
Marrit met een goede start kan alle kanten op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is wachten op medailles vanavond
Grote gruetjes.quote:
Ik herkende haar zo ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |