Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Gracenoted.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die lopen qua goud redelijk op het verwachte schema en qua medailles ruim voor.
Gezien Marrit zo komt denk ik van welquote:
Oh wacht, klopt. Ik heb net een paar dagen die HBO Max. Moet er nog even aan wennen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is dan de Eurosport-stream. Niet de zwemstream, want daar zijn ceremonies.
Nee, absoluut geen Gracenoterommel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gracenoted.
Dat laatste wel denk ik ja, maar veel goede goudkansen worden niet gepakt.
Volgens de NOS welquote:
Ja.quote:
Goh. Is er een van de 200quote:
Die moet zeker beter ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef kilon het volgende:
Weer een te trage eerste 50. Dan moet je van te ver komen.
Dit was op half vermogen neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Goed genoeg voor nu. Niet goed genoeg voor morgen
Serieuze vraag, ik zit in Mexico en hier heb je streams via youtube van Claro sports, wat de uitzending van 15 Latijns-Amerikaanse landen in het Spaans verzorgd.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Wellicht genoeg voor de Vinale, maar daar zal ze niks te zoeken hebben.
Die traint voor de 50 lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Walsh weer een mooie plof op het einde, net als vanmorgen.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dit was op half vermogen neem ik aan.
Kan echt wel hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dan ga jij zo een leeftijdsgenoot in actie zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
WR is nog van Sarah Sjöström, waarmee ik mijn geboortedatum deel.
Hoe gaat het hockey?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dacht dat hongkong goud had maar twas een HF
Als ze de landing maar goed neerzet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens mij was de afsprong van Steenbergen niet heel goed. Als dat morgen beter gaat, moet er toch wel een kans inzitten.
Kan je je het permitteren om niet tegen de 100% te gaan op dit niveauquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Doping op in de finale?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Nederlanders zwemmen altijd het hardst in de Heats. Ik laat de reden daarvoor in het midden.
Goed. Ruim gewonnen van Australiëquote:
Van alles is dus een stream. Alles wat op dat moment live bezig is. Dus dat kunnen er 10 tegelijk zijn maar ook 30.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik zit in Mexico en hier heb je streams via youtube van Claro sports, wat de uitzending van 15 Latijns-Amerikaanse landen in het Spaans verzorgd.
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef TAmaru het volgende:
heb je nou veel voordeel door in een bepaalde baan te zwemmen door stroming e.d. in het bad?
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef TAmaru het volgende:
heb je nou veel voordeel door in een bepaalde baan te zwemmen door stroming e.d. in het bad?
Een kleine nahup is ook nog acceptabel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze de landing maar goed neerzet.
Het was ook een serieus antwoordquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik zit in Mexico en hier heb je streams via youtube van Claro sports, wat de uitzending van 15 Latijns-Amerikaanse landen in het Spaans verzorgd.
Australiaantjes gaan gewoon piekenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Szura het volgende:
De altijd leverende Sjostrom gaat gewoon goud pakken
Ik had het pas wel, maar ik kan helemaal niet ritmisch turnenquote:
In een niet olympisch bad zwem ik niet graag in baan 1 of 8 (of 6, afhankelijk van het bad)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef TAmaru het volgende:
Ze hebben de Seine helemaal niet schoon gekregen. Fake news.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijzonder dat ze een miljard hebben besteed om de Seine schoon te krijgen voor de triatlon, maar een fatsoenlijk bad van 3 meter diep blijkbaar te duur vonden.
Hadden ze maar meer besteed aan de Seine.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Bijzonder dat ze een miljard hebben besteed om de Seine schoon te krijgen voor de triatlon, maar een fatsoenlijk bad van 3 meter diep blijkbaar te duur vonden.
Is het bad zo ondiep dan? En zijn er geen regels voor?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me meer dat het niet kan ivm de tribunes ofzo, want je zit dan een meter hoger. Zoiets.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt, ze hebben dat geprobeerd. Franse slag genot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben de Seine helemaal niet schoon gekregen. Fake news.
Waarom zetten ze de beste zwemmers in de middenste baan. Het zou eerlijk zijn moesten ze loten ofzo. Dat een wr recordhouder in baan 1 zit ofzoquote:
Nou?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Szura het volgende:
De altijd leverende Sjostrom gaat gewoon goud pakken
Dat is bij atletiek ook zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de beste zwemmers in de middenste baan. Het zou eerlijk zijn moesten ze loten ofzo. Dat een wr recordhouder in baan 1 zit ofzo
Ja leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de beste zwemmers in de middenste baan. Het zou eerlijk zijn moesten ze loten ofzo. Dat een wr recordhouder in baan 1 zit ofzo
Jammer voor haar dat de 50 vlinder niet olympisch is (goddank voor de rest van de wereld).quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou?
Ze heeft 1x goud, 1x zilver en 1x brons op de OS. Dat valt niet mee voor zo'n extreem goede zwemster
Al dat open water in de rivieren is goor.quote:
Nooit meer OS in Frankrijk! Oh wachtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben dat geprobeerd. Franse slag genot.
Dit bad is 2m10 diep ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is het bad zo ondiep dan? En zijn er geen regels voor?
Moet minimaal 2 meter, en het is 2.15. Dus niks aan de hand.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is het bad zo ondiep dan? En zijn er geen regels voor?
Hmm wellicht een topic idee?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ah netjes, dat is met claro ook op youtube. Vroeger had je die livestreams ook bij de NOS, maar ik kon ze eerder deze week niet vinden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van alles is dus een stream. Alles wat op dat moment live bezig is. Dus dat kunnen er 10 tegelijk zijn maar ook 30.
Nee.quote:
Nu al zin in.quote:
Zeg je nu dat jijzelf oud begint te worden?quote:
Mollie ookquote:
Diep in de nacht meen ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Hoe laat staat deze op het programma?
Krachten sparen voor morgen.quote:
Morgen wordt ze vierdequote:
Olympisch diploma is wel al in de pocket.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef franklop het volgende:
Dit kan zomaar een plak of 8e worden voor Steenbergen
Nieuw zwemonderdeel, de vrije slag, de schoolslag, de vlinderslag, de rugslag en de Franse slag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben dat geprobeerd. Franse slag genot.
Hier worden de grenzen opgezocht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef franklop het volgende:
Dit kan zomaar een plak of 8e worden voor Steenbergen
Dat was wat ik wilde zeggen ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jijzelf oud begint te worden?
Daar kopen we niets voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Olympisch diploma is wel al in de pocket.
2030quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Meteen om 20:30.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Hoop dat ik dat ga reddenquote:
Ah, dan hoop ik al wel thuis te zijn.quote:
Heb ik ook wel zin in.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Marrit kan wel een delletje of twee gebruiken.
Niek Kimmann is ook wel bekend met interviews op ongelukkige momenten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je een interview doen als je nog niet eens zeker weet of je door bent, apart.
Zo niet, kom jij nooit meer op fok!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Nu is het dus niet verrassend meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Tussen aanhalingstekens!quote:
Hoeveel wil je er?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gelukkig hield de verslaggever hem op de hoogte wat Smulders deed. Man man man, wat was dat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niek Kimmann is ook wel bekend met interviews op ongelukkige momenten.
Een kennerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
Denk het wel hoor beetje zand in de ogen van de tegenstanders strooien en dan morgen snoeihard gaan.quote:
Of Alcaraz/Nadal.quote:
Tennis hequote:
Woestquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is al de vierde keer ofzo dat ik hier een herhaling van zie, sodemieter op NOS
Armani godenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen wielrenner. Voor een zwemmer maakt een kilo meer of minder niet zo heel veel uit lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef TAmaru het volgende:
Marrit gaat iets eten met haar ouders morgen? Geen Foodcoach App en alles wegen met een weegschaaltje?
En Wattel had de zwembril in de Franse vlag! Ene oog rood, de ander blauw en tussenstukje wit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is nergens voor nodig natuurlijk, hij is de foto van z'n broerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nu een foto van zijn broer op zijn shirt staan?
Ja, kwart over tien.quote:
Ik zou van deze foto een shirt laten maken, dan heb je een shirt met een foto met een shirt met een fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nu een foto van zijn broer op zijn shirt staan?
Ik verwacht een choke na het choken op de 100.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef kilon het volgende:
Corbeau moet nu zelf maar twee keer naar de finale om het goed te maken van Kamminga.
Als je een choke verwacht is het natuurlijk geen choke meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht een choke na het choken op de 100.
Go Caspar, Dutch flag.quote:
Tietmus.quote:
wel voor de energiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Wattel had de zwembril in de Franse vlag! Ene oog rood, de ander blauw en tussenstukje wit.
Mi nietquote:
Die official die drie jaar gelegen bij de training op de BMX baan stond.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Weten we al wie Kamminga’s rug heeft gebroken?
olympisch*quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Nou dat wordt weer een prachtig Olympisch diploma.
Lijkt wel het motto van Team NLquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
Goed genoeg voor vandaag. Niet genoeg voor morgen
Volgens mij was de reden dat hij het vorige keren in interviews niet deed vooral een kwestie van het nog niet durven, want hij probeert het zeker te leren. Dus hij mag blijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Spreekt Caspar wel Nederlands eigenlijk? Anders mag hij oprotten. (Net als Frimpong)
Hij spreekt inmiddels redelijk accentloos Nederlandsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Spreekt Caspar wel Nederlands eigenlijk? Anders mag hij oprotten. (Net als Frimpong)
Jij bent oud.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
We zeiken wel veel, maar ik kan me de tijd herinneren dat we alleen de zusjes Muis hadden en dat die meededen aan de Spelen was al een hele prestatie.
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Is er uberhaupt nog een Nederlandse zwemmer die écht kans heeft op een medaille?
Die 10km vrouw?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Is er uberhaupt nog een Nederlandse zwemmer die écht kans heeft op een medaille?
Ah proberen is altijd lovenswaardig. (Ik hoorde hem na de 100 wel een paar woorden half Nederlands spreken)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was de reden dat hij het vorige keren in interviews niet deed vooral een kwestie van het nog niet durven, want hij probeert het zeker te leren. Dus hij mag blijven.
Paar halve antwoorden in het Nederlands ook al geloof ik, niet een typische 'ik ga wel voor een ander land uitkomen want dat is makkelijker' sporter als het daar op aan komt in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was de reden dat hij het vorige keren in interviews niet deed vooral een kwestie van het nog niet durven, want hij probeert het zeker te leren. Dus hij mag blijven.
Ja. Dat was voor mn gevoel dezelfde tijd dat we het op de Winterspelen deden met Aaftink.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
We zeiken wel veel, maar ik kan me de tijd herinneren dat we alleen de zusjes Muis hadden en dat die meededen aan de Spelen was al een hele prestatie.
Marit morgenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
V. Rouwendaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Tess was de gouden medaillequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Die twee meiden die in LA goud haalden omdat de dopingrussen er niet waren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Albertville 1992 never forgetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Dat was voor mn gevoel dezelfde tijd dat we het op de Winterspelen deden met Aaftink.
Sommige amateurs doen de schoolslag op de triatlon omdat ze de vrije stijl niet kunnen, dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt te ver voor zoiets als schoolslag.
Mwah Schoenmaker en die parfumverkoopster zullen niet zwak zijn maar niet oklopbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marit morgenen Tess Schouten op de 200m school, al zal sowieso Tatjana Smith aka Schoenmaker wel te snel zijn
Oh nee, zeker niet. Ik heb eigenlijk nooit moeite met atleten die van land switchen en op z'n minst proberen de taal te leren, om wat voor reden dan ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar halve antwoorden in het Nederlands ook al geloof ik, niet een typische 'ik ga wel voor een ander land uitkomen want dat is makkelijker' sporter als het daar op aan komt in ieder geval.
Tatjana in bad, bohhhquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marit morgenen Tess Schouten op de 200m school, al zal sowieso Tatjana Smith aka Schoenmaker wel te snel zijn
https://nos.nl/video/2530(...)tevreden-met-de-tijdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar halve antwoorden in het Nederlands ook al geloof ik, niet een typische 'ik ga wel voor een ander land uitkomen want dat is makkelijker' sporter als het daar op aan komt in ieder geval.
Dit kan je een heel stuk beter zeggen ookquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Schoenmaker en die parfumverkoopster zullen niet zwak zijn maar niet oklopbaar.
Oh buurman wat doet u nuquote:
Ik weet nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Ik heb eigenlijk nooit moeite met atleten die van land switchen en op z'n minst proberen de taal te leren, om wat voor reden dan ook
Die mensen zijn niet populair omdat ze andere triatleten in hun gezicht schoppenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommige amateurs doen de schoolslag op de triatlon omdat ze de vrije stijl niet kunnen, dus dat valt wel mee.
Nou ja, ook mevrouw ik weet het niet probeert het zeer zeker wel, ik denk dat de overgang vanuit Oromo (Amharisch?) ook wel een stuk lastiger isquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2530(...)tevreden-met-de-tijd
Wel meer dan een paar halve antwoorden
(Beter dan mevrouw Ik weet niet)
Nouja een Engelstalige die al sinds 2018 voor Nederland uitkomt...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Ik heb eigenlijk nooit moeite met atleten die van land switchen en op z'n minst proberen de taal te leren, om wat voor reden dan ook
Zo dan hadden we kunnen klagenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sarajevo 1984 was echt een drama.
Gelukkig bestond FOK! toen nog niet
39 evenementen op 6 sporten, lol.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen deed er iemand mee aan de Spelen die dit jaar ook mee deed aan de Spelen. @heywooduquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederlands staat echt wel bekend als moeilijke taal om te leren. Maar goed, interessantere dingen nu: we zwemmen weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja een Engelstalige die al sinds 2018 voor Nederland uitkomt...Het is geen hogere wiskunde voor iemand met een taal die het dichtst bij het Nederlands ligt.
(Al zie je dat natuurlijk overal bij Engelstaligen in Nederland, ze leren het niet omdat iedereen toch wel Engels terugpraat)
Doet die een gemengde estafette met Potter?quote:
Ik heb altijd het gevoel dat die atleten voordat ze geboren zijn DNA gemanipuleerd zijn om zo krachtiger te zijn ofzoquote:
Nu moet hij nog de reden van de blessure van Kamminga achterhalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:09 schreef Felagund het volgende:
Grueter is er nu ook achter dat Marchand niet op de estafette start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |