Zeg je nu dat jijzelf oud begint te worden?quote:
Mollie ookquote:
Diep in de nacht meen ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Hoe laat staat deze op het programma?
Krachten sparen voor morgen.quote:
Morgen wordt ze vierdequote:
Olympisch diploma is wel al in de pocket.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef franklop het volgende:
Dit kan zomaar een plak of 8e worden voor Steenbergen
Nieuw zwemonderdeel, de vrije slag, de schoolslag, de vlinderslag, de rugslag en de Franse slag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben dat geprobeerd. Franse slag genot.
Hier worden de grenzen opgezocht.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef franklop het volgende:
Dit kan zomaar een plak of 8e worden voor Steenbergen
Dat was wat ik wilde zeggen ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nu dat jijzelf oud begint te worden?
Daar kopen we niets voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Olympisch diploma is wel al in de pocket.
2030quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Meteen om 20:30.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu al zin in.
Hoop dat ik dat ga reddenquote:
Ah, dan hoop ik al wel thuis te zijn.quote:
Heb ik ook wel zin in.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Marrit kan wel een delletje of twee gebruiken.
Niek Kimmann is ook wel bekend met interviews op ongelukkige momenten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je een interview doen als je nog niet eens zeker weet of je door bent, apart.
Zo niet, kom jij nooit meer op fok!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Nu is het dus niet verrassend meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Tussen aanhalingstekens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |