Niek Kimmann is ook wel bekend met interviews op ongelukkige momenten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom ga je een interview doen als je nog niet eens zeker weet of je door bent, apart.
Zo niet, kom jij nooit meer op fok!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Nu is het dus niet verrassend meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ga het zeggen. Steenbergen wordt het 'verrassende goud moment' van deze spelen!
Tussen aanhalingstekens!quote:
Hoeveel wil je er?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik zit in Mexico en hier heb je streams via youtube van Claro sports, wat de uitzending van 15 Latijns-Amerikaanse landen in het Spaans verzorgd.
Gelukkig hield de verslaggever hem op de hoogte wat Smulders deed. Man man man, wat was dat ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niek Kimmann is ook wel bekend met interviews op ongelukkige momenten.
Een kennerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
Denk het wel hoor beetje zand in de ogen van de tegenstanders strooien en dan morgen snoeihard gaan.quote:
Of Alcaraz/Nadal.quote:
Tennis hequote:
Woestquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is al de vierde keer ofzo dat ik hier een herhaling van zie, sodemieter op NOS
Armani godenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is geen wielrenner. Voor een zwemmer maakt een kilo meer of minder niet zo heel veel uit lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef TAmaru het volgende:
Marrit gaat iets eten met haar ouders morgen? Geen Foodcoach App en alles wegen met een weegschaaltje?
En Wattel had de zwembril in de Franse vlag! Ene oog rood, de ander blauw en tussenstukje wit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |