Armani godenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
Het is geen wielrenner. Voor een zwemmer maakt een kilo meer of minder niet zo heel veel uit lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef TAmaru het volgende:
Marrit gaat iets eten met haar ouders morgen? Geen Foodcoach App en alles wegen met een weegschaaltje?
En Wattel had de zwembril in de Franse vlag! Ene oog rood, de ander blauw en tussenstukje wit.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens opletten de voering van de capuchon van de Italiaanse atleten is de Italiaans vlag
Dat is nergens voor nodig natuurlijk, hij is de foto van z'n broerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nu een foto van zijn broer op zijn shirt staan?
Ja, kwart over tien.quote:
Ik zou van deze foto een shirt laten maken, dan heb je een shirt met een foto met een shirt met een fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij nu een foto van zijn broer op zijn shirt staan?
Ik verwacht een choke na het choken op de 100.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef kilon het volgende:
Corbeau moet nu zelf maar twee keer naar de finale om het goed te maken van Kamminga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |