Jeetje.quote:
Simpel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:55 schreef Burnett het volgende:
Zou Mary T. Meagher met haar wereldrecord uit 1981 de finale halen? 2.05:96
In Summer liefst weinig Reganquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simpel.
Summer mag Regan wel verslaan hier.
Ze zou in de 2024 ranking nog 4e staan...quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:55 schreef Burnett het volgende:
Zou Mary T. Meagher met haar wereldrecord uit 1981 de finale halen? 2.05:96
Op zo'n nummer met zo'n veld heeft het ook weinig zin in de series iets bijzonders te doen, zeker als je zo'n programma zwemt.quote:
Eens hoor, ik benoem slechts de feiten!quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zo'n nummer met zo'n veld heeft het ook weinig zin in de series iets bijzonders te doen, zeker als je zo'n programma zwemt.
Laatste bij het keerpunt, eindigt als vijfde. Is bij het interview best tevreden over hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor de plak van Steenbergen?
Mooi verhaal. Er van genoten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laatste bij het keerpunt, eindigt als vijfde. Is bij het interview best tevreden over hoe het gegaan is.
Ik wil gewoon eens een niet baggerstart van haar zien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor de plak van Steenbergen?
Alleen ff voor Marrit en daarna op naar de Stream want hokkiequote:
Ja maar hockey.quote:
Liever als een stervende zwaan laatste als ze maar goed start en halverwege als eerste aantikte?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eens een niet baggerstart van haar zien.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Liever als een stervende zwaan laatste als ze maar goed start en halverwege als eerste aantikte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |