SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 22% gewijzigd door Moira op 01-08-2024 20:03:58 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mooi voor de Braziliaantjesquote:
Ik herkende haar in ieder geval niet afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Serena Williams heeft haar mond permanent open laten botoxen?
Ik zie een patroon wat betreft de spanning. Die is er nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef koffieleuk het volgende:
Tot morgen bij de zegetocht van Zhang Boheng
Hem en Biles kun je opschrijven, maar de strijd daarachter en bij de meeste toestelfinales kan nog veel gebeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik zie een patroon wat betreft de spanning. Die is er niet
Maar wel een Golden Retriever.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Hulp van een therapiehond ter ontspanning bij de Amerikaanse ploeg. Ik zou non-stop op strak staan.
Kans op medailles voor welke Nederlandse turners precies?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:30 schreef Szura het volgende:
Wekdienst 31/7: Deadline voor Vitesse • Kans op medailles voor Nederlandse roeiers en turners
Dit kan niet meer mis!
Casimir en Frank want ze staan in de finale!quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Kans op medailles voor welke Nederlandse turners precies?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alle turners van de balk vallen heeft Casimir kans zal de redenatie van de NOS wel zijn
NOS stream is er inmiddelsquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik dit kan volgen, dus ik ga gewoon hockey kijken met een tabblad met uitslagen
Zhang Boheng, ik verwacht dat het podium wel volledig uit zijn rotatiegroep komt.quote:
HBO heeft 7 streams maar zeggen er niet bij wat welk onderdeel isquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
NOS is net zo nutteloos als de HBO stream.
Achterste stream is de algemene stream meen ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
HBO heeft 7 streams maar zeggen er niet bij wat welk onderdeel is
Net stond het er nog wel bij.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel. En die waar geen onderdeel achter staat is de algemene streamquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kun je toch aan het plaatje zien?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij mij staat dat er niet, ik zie in plaats van de onderdelen 'Met Medaillekansen TeamNL' staanquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Jawel. En die waar geen onderdeel achter staat is de algemene stream
[ afbeelding ]
Oh dat is wel raar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij mij staat dat er niet, ik zie in plaats van de onderdelen 'Met Medaillekansen TeamNL' staan
Ota wel op punt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:07 schreef koffieleuk het volgende:
Hashimoto en Zhang tot nu toe dikke punten laten liggen
Ouiquote:
Casimir zesde na twee toestellen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:03 schreef Moira het volgende:
Oh shit is al begonnen he, ben nog aan het werk
Ik heb ff gemist wat er is gebeurd, maar was 'ie gevallen? Dan heb je maar 30 seconden om weer op het toestel te komen en dat is te kort om een nieuw paar leertjes aan te trekken. En dat nieuwe paar moet eigenlijk ook eerst nog 'ingebroken' worden want dat turnt superkut.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:29 schreef TAmaru het volgende:
Wow is het dan klaar, met een kapot leertje??
Hij werd als een torpedo van de bar richting de grond gelanceerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist wat er is gebeurd, maar was 'ie gevallen? Dan heb je maar 30 seconden om weer op het toestel te komen en dat is te kort om een nieuw paar leertjes aan te trekken. En dat nieuwe paar moet eigenlijk ook eerst nog 'ingebroken' worden want dat turnt superkut.
Ja die landde op z'n hoofd.quote:
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hij werd als een torpedo van de bar richting de grond gelanceerd.
Oh netjes! Maar alsnog kut met nieuwe leertjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
Kapotte leertjes mag z'n oefening later nog over doen.
[ x ]
wow, hij mag hem overdoen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Lijkt me idd ook, en natuurlijk achteraf gezien al onnodige energie verspeeldquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wow, hij mag hem overdoen?
maar goed, maakt dus misschien met nieuwe leertjes toch weinig kans meer?
Ahh nu mis ik Hans weer...quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]
Hij heeft gelijk gekregen, tenminste een van de Japanners.quote:
Hij mag dus nog wel een keerquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ahh nu mis ik Hans weer...
Ja, leertje van een Canadees brak vlak voor een vluchtelement. Ook weer klaar voor deze spelen...
Oh serieus? Mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Grote amplitude?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]
Oh Céline wist het gelukkig ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij mag dus nog wel een keerIk dacht dat alleen mocht als er iets met het toestel zelf mis is, niet met je eigen meegebrachte materiaal
Britten bij HBO zijn uitstekend te pruimen, geen idee wie het zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:47 schreef Moira het volgende:
Ook weer onzin van de commentator, voor z'n klassement heeft hij er heel veel aan, met een val mist hij maar 1 punt, met een onafgemaakte oefening mist hij er 10 (bij wijze van). Die 9 punten maken nogal een groot verschil in het klassement_
Top 10 zou een heel mooi resultaat zijn hoor, ik vind het dan al niet echt sprake van een achterstand als je toch al 0 kans maakt op een medaille (tenzij iedereen op elk toestel valt en jij niet).quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:54 schreef TAmaru het volgende:
Casimir staat nog heel dicht bij de top, maar ik heb het gevoel dat hij nergens genoeg in uitblinkt om zijn achterstand goed te gaan maken.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga even stuk, Britse commentator spreekt het uit als Zhang Behang
OOOOOH ECHT? ok ik ga overquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:24 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kijk nu de HBO stream. Hambuchen als één van de experts
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef Moira het volgende:
[..]
oh wauw, lijkt wel alsof ze dan d'r eigen knieën in d'r gezicht heeft gekregen?
Zo'n val kan trouwens goed mis gaan, heb een zelfde soort val gezien bij iemand vroeger die bewusteloos met de ambulance werd afgevoerd
Stukje hersenschudding.quote:“Ik zag niets meer en ik bloedde, maar de teamdokter vertelde me dat alles in orde was”, aldus Saraiva. “Ik geloof dat mijn knie mijn oog raakte toen ik viel. Toen ik doorhad dat ik op de grond lag, draaide ik me gewoon om zodat Rebeca (Andrade, red.) kon opwarmen. Ik zei: ‘Jongens, waar ben ik?’ Waarna iemand antwoordde: ‘Het bloedt, het bloedt’. Ik legde mijn hand op mijn gezicht en ik begreep er niets van. Maar het was niet de eerste keer dat het mij overkwam en wij zijn krijgers in Brazilië.”
Behalve twee zinnetjes vooraf niet meer gezien trouwensquote:
ik ben überhaupt nog de juiste stream aan het zoeken tussen de toestelstreams die allemaal hetzelfde hetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behalve twee zinnetjes vooraf niet meer gezien trouwens
De schakelstream is als enige om 17:15 gestartquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:15 schreef Moira het volgende:
[..]
ik ben überhaupt nog de juiste stream aan het zoeken tussen de toestelstreams die allemaal hetzelfde heten
[ afbeelding ]
Oh top, thanksquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De schakelstream is als enige om 17:15 gestart
NOS zal wel niet mogen switchen van streamsquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Krijgen we de Nederlanders niet te zien? Hoorde ze al een paar keer pays bas afroepen.
Zend 't dan niet uit zou ik denken. Kunnen ze beter een goede samenvatting maken achteraf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NOS zal wel niet mogen switchen van streams
is sowieso een prachtig onderdeel, moet gewoon uitgezonden worden vind ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zend 't dan niet uit zou ik denken. Kunnen ze beter een goede samenvatting maken achteraf.
Heb al gegeten, maar ik zie liever de oefening van onze mindere goden dan dat ik moet horen dat er iemand op de vloer bezig is voor ons. Wel knap hoor dat Turnen maar ook weinig boeiend, zal toch wel een toffere sport bezig zijn. BMX is veel vetter en daar heb ik nog niks van gezien bij NOS.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
is sowieso een prachtig onderdeel, moet gewoon uitgezonden worden vind ik
lekker ervoor gaan zitten met een bord eten op schoot
Ik zit nu dus ook het Britse commentaar te luisteren maar ik heb de Behang nog niet bewust gehoord iigquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef koffieleuk het volgende:
Aardig stukje schade beperken van Behang
Die maken geen kans op medailles dus helaas niet. Maar gelukkig heeft HBO wel de toestel-streams waar je ze op kunt volgen. Alleen dan moet je zelf mee 'zappen' met het toestel waar ze op dat moment op turnen en bijv. op die resultatenpagina een beetje bijhouden wie wanneer moet: https://olympics.com/en/p(...)-around/fnl-000001--quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Krijgen we de Nederlanders niet te zien? Hoorde ze al een paar keer pays bas afroepen.
M'n oren liegen niet!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zit nu dus ook het Britse commentaar te luisteren maar ik heb de Behang nog niet bewust gehoord iig
Hell no, turnen word al slecht genoeg uitgezonden, laat ons alsjeblieft gewoon op z'n minst hele finales met NOS commentaar houden, ook als Nederland het slecht doet en de regie die niet laat zienquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zend 't dan niet uit zou ik denken. Kunnen ze beter een goede samenvatting maken achteraf.
Dat vind ik sowieso lastig met de verschillende scores afhankelijk van het toestel. En ik heb niet echt het gevoel dat ik zo kan inschatten wat er gehaald kan/moet worden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:29 schreef TAmaru het volgende:
heb overigens geen idee wie er nu gaat winnenleuke competitie
Ik zit ondertussen ook dingen te lezen enzo en dan horen mijn oren nietquote:
Zelfs met die 4 toestellen van WAG vind ik het alsnog lastig om overal bovenop te zitten, snap best goed dat een leek daardoor zou afhakenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Die maken geen kans op medailles dus helaas niet. Maar gelukkig heeft HBO wel de toestel-streams waar je ze op kunt volgen. Alleen dan moet je zelf mee 'zappen' met het toestel waar ze op dat moment op turnen en bijv. op die resultatenpagina een beetje bijhouden wie wanneer moet: https://olympics.com/en/p(...)-around/fnl-000001--
Ohja Edwin Cornelisse heet die dweil. Die heeft trouwens wel een keertje op Twitter op me gereageerd toen ik beklag deed over de (ontbrekende) beschikbaarheid van NOS streams met hun commentaar, dat was wel weer sympathiek.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:34 schreef wimderon het volgende:
Kantoorklerk genoemd
Edwin is een FOK!ker.
Ja, eigenlijk wel. Nadeel van heel veel toestellen en turners tegelijk wat je in een toestelfinale natuurlijk niet hebtquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar als je dus geen top 10 bent bij Turnen turn je je oefening dus voor piet snot? Geen hond die het ooit gaat zien.
Ik hoor dat onze Nederlander heerlijk aan het genieten is een prachtig verhaal schrijft.
Positief of negatief?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja Edwin Cornelisse heet die dweil. Die heeft trouwens wel een keertje op Twitter op me gereageerd toen ik beklag deed over de (ontbrekende) beschikbaarheid van NOS streams hun commentaar, dat was wel weer sympathiek.
Is dat goed of slecht voor Frank?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:37 schreef Moira het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)-around/fnl-000001--
Oh ja absoluut, ik ben ook de Nederlanders niet op gaan zoeken hoor (ja heel even en toen weer uitgezet want vind het al too much). Met 4 toestellen hebben die Amerikanen nog wel eens zo'n quad-scherm, je ziet het dan wel wat kleiner maar vooral met 4 topturners op 4 toestellen tegelijk is dat echt wel fijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zelfs met die 4 toestellen van WAG vind ik het alsnog lastig om overal bovenop te zitten, snap best goed dat een leek daardoor zou afhaken
Ik heb geen idee, ben niet zo van het herenturnen en wat een 'goede score' is verandert elke 4 jaarquote:
Die Céline (zo heet die co-commentatrice tenminste denk ik) wist net al wel te melden dat het zomaar kon zijn dat de Oekraïners na rotatie 3 meen ik bovenaan zouden staan. Dus die kan dat wel allemaal inschatten denk ik. Maar voor mij is het ook prima zo, dat je eigenlijk tot aan het laatste toestel geen idee hebt en dan verrast wordtquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso lastig met de verschillende scores afhankelijk van het toestel. En ik heb niet echt het gevoel dat ik zo kan inschatten wat er gehaald kan/moet worden.
0.3 punten is geen groot verschilquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oka gaat m pakken als ie niet dondert op rek
Verschil in de kwalificaties was 0,6, in de teamfinale 0,3 tussen Oka en Zhang.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
U las het hierquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik telde verkeerd, dacht dat het 1.3 wasquote:
Zo ongeveer, maae dan alsnog moet ie het nog wel netjes houden. Zhang was ongeveer 0.6 hoger bij de kwalifactie en het gat is nog kleinerquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK ZEI HET TOCJquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:45 schreef Moira het volgende:
IK HOORDE BEHANG ECHT SUPERDUIDELIJK @:koffieleuk
Ja de chinees was gewoon steeds niet aan de beurt/besproken telkens als ik oplettequote:
Ik hoorde gister ook al Brits commentaar van het commentatorhokje ernaast door de NOS stream heenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Soundproofing niet geweldig ik hoor de Britse commentator losgaan.
Dat kun je natuurlijk zelf ook doen op je pc he. Gewoon op meerdere tabbladen de streams starten. Doe ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, ik ben ook de Nederlanders niet op gaan zoeken hoor (ja heel even en toen weer uitgezet want vind het al too much). Met 4 toestellen hebben die Amerikanen nog wel eens zo'n quad-scherm, je ziet het dan wel wat kleiner maar vooral met 4 topturners op 4 toestellen tegelijk is dat echt wel fijn.
Ja maar dan tabblad switchen icm FOK!/andere social media erbij wordt me al gauw too muchquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk zelf ook doen op je pc he. Gewoon op meerdere tabbladen de streams starten. Doe ik ook
NOS heeft het gejinxt, kutmensenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Casimir op brons
edit: en naar 4
Jammer, dan Epke 2012 nog maar eens terugkijken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Casimir op brons
edit: en naar 4
Is een verende vloer. Stalen veren, houten bovenlaag, dunne mat er bovenop.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat voor vloer is dat eigenlijk? Gewoon hout? Lijkt me niet dat je op een betonnen vloer die vloeroefeningen kan turnen toch.
Maximaal 22 minutenquote:
5 minuten ofzoquote:
Nah NOS gaat zo door naar hokkie hoorquote:
Na deze turner weten we normaal gesproken het podium.quote:
De handstand?quote:
Ja, dat moment waarop hij zijn 'schwung' ineens helemaal kwijt was en ook zichtbaar even moest zoeken naar een oplossing.quote:
14.6 zelfsquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt 14.7-14.9. Dusj a zeg het maar
Hebben wel een mooie sportploeg voor de volgende Spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Oeigoeren krijgen het nog druk zeg.
Ah damn. Net als met Kenzo Shirai zou je zeggen dat hij nog wel een tijdje mee zou kunnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Ooooh het was z'n allerlaatste wedstrijd deze Spelen, vandaar
Oooh nee ik bedoel niet per se dat hij gaat stoppen hoor, maar hij is niet gekwalificeerd voor andere finales dus dit was het einde van zijn Parijs 2024 avontuurquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ah damn. Net als met Kenzo Shirai zou je zeggen dat hij nog wel een tijdje mee zou kunnen
Oh ik dacht al! Ja Kenzo echt gestopt met wedstrijden, nog wel zeer aardig aan het klooien in de turnhalquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh nee ik bedoel niet per se dat hij gaat stoppen hoor, maar hij is niet gekwalificeerd voor andere finales dus dit was het einde van zijn Parijs 2024 avontuur
Maar wtf ja waar is Kenzo eigk, is die gestopt?
Waardeloos volgens de NOSquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:21 schreef Moira het volgende:
[..]
Casimir toch altijd wel stabiel in de wereld-top-15 op de meerkamp
Naww, maar als hij aan blijft klooien zien we hem wellicht nog wel eens terug?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oh ik dacht al! Ja Kenzo echt gestopt met wedstrijden, nog wel zeer aardig aan het klooien in de turnhal
Nee op de NOS site stond vanochtend dat hier medaillekansen lagenquote:
Genoeg voor pole.quote:
Hij hield de kwalificatielijst verkeerd om?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee op de NOS site stond vanochtend dat hier medaillekansen lagen
Ohjaquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee op de NOS site stond vanochtend dat hier medaillekansen lagen
Ja ik was net op tijd ingetunedquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:05 schreef koffieleuk het volgende:
@:Moira weet niet of je al kijkt maar Aly en Nadia de experts bij Eurosport nu!
Simone heeft denk ik wel iets meer verpruts-ruimte dan Zhang behang had toch? Of zit Andrade er qua maximale D-score ook dicht op? En hoe doet Nemour het normaaal in AA dan? Ik heb geen idee tbhquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:07 schreef koffieleuk het volgende:
Voor brons zou ik zelfs zeggen, maar ik zei dat Zhang favoriet was bij de mannen en die verprutste het gelijk op het eerste toestel
Niet heel veel meer vgm. Beetje onbekend voor Nemour nog, pas net geupgradet naar een DTY maar ik geloof in de potentiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Simone heeft denk ik wel iets meer verpruts-ruimte dan Zhang behang had toch? En hoe doet Nemour het normaaal in AA dan? Ik heb geen idee tbh
Leuk dat er een Nederlander mee doet maar geen podiumkans denk ik of wel?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik was net op tijd ingetunedaly
![]()
![]()
Neuhh maar stabiele middenmoot denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat er een Nederlander mee doet maar geen podiumkans denk ik of wel?
[ Bericht 25% gewijzigd door Moira op 01-08-2024 18:12:42 ]quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:13 schreef Moira het volgende:
Wats mis met FOK! joh, ik probeer linkje in de OP toe te voegen, hele OP leegEn is te traag om snel weer terug te krijgen
Toen ik op 'invoeren' drukte stond alles er gewoon nog met alleen het linkje bovenaan veranderdquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:14 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 25% gewijzigd door Moira op 01-08-2024 18:12:42 ]
oei
Over het algemeen is het:quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:14 schreef Moira het volgende:
De NOS stream lopt ook achter op de HBO stream
Kan je de OP terugzetten?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Toen ik op 'invoeren' drukte stond alles er gewoon nog met alleen het linkje bovenaan veranderd
Ik weet niet of jouw FOK! net zo traag is als de mijne, maar misschien lukt het jou eerder dan de 10 minuten die het mij duurtquote:
ijsbeer al gefixtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik weet niet of jouw FOK! net zo traag is als de mijne, maar misschien lukt het jou eerder dan de 10 minuten die het mij duurt
Zit je mobiel?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:18 schreef Moira het volgende:
Ninja edits zijn ook niet meer mogelijk, het duurt gewoon een volle 2 minuten om iets te kunnen typen en op knopjes te kunnen klikkenIs dit echt een ding tegenwoordig?
Nee?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:18 schreef Moira het volgende:
Ninja edits zijn ook niet meer mogelijk, het duurt gewoon een volle 2 minuten om iets te kunnen typen en op knopjes te kunnen klikkenIs dit echt een ding tegenwoordig?
Nieuwe layout? Die is bij mij iig trager.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Berenheld
(deze post duurde mij een volle minuut)
Nope, oude. Maar ik heb FOK! alleen zo traag meegemaakt als we met 12340827398134 mensen tegelijk in het ESF finaletopic zaten ofzo. Heb er al last van sinds ik dit weekend terug kwam. Is echt niet leuk FOK!ken meer zo als je iemand bent zoals ik die graag snel meetypt en posts edit enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nieuwe layout? Die is bij mij iig trager.
Cache al leegemaakt enzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Nope,
[..]
oude. Maar ik heb FOK! alleen zo traag meegemaakt als we met 12340827398134 mensen tegelijk in het ESF finalemaopic zaten ofzo. Heb er al last van sinds ik dit weekend terug kwam. Is echt niet leuk FOK!ken meer zo als je iemand bent zoals ik die graag snel meetypt en posts edit enzo_
Ik ga ook echt even gewoon de wedstrijd kijken dan ipv naar een FOK!scherm staren dat toch niet fatsoenlijk wil laden, kom misschien mobiel zo nog wel ff buurten.
De ontknoping van het F1 kampioenschap in 2021 was het mooiste. Heel het forum lag er uit toenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Nope,
[..]
oude. Maar ik heb FOK! alleen zo traag meegemaakt als we met 12340827398134 mensen tegelijk in het ESF finalemaopic zaten ofzo. Heb er al last van sinds ik dit weekend terug kwam. Is echt niet leuk FOK!ken meer zo als je iemand bent zoals ik die graag snel meetypt en posts edit enzo_
Ik ga ook echt even gewoon de wedstrijd kijken dan ipv naar een FOK!scherm staren dat toch niet fatsoenlijk wil laden, kom misschien mobiel zo nog wel ff buurten.
My Songs Know What You Did In The Darkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:22 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker wat is jouw favoriete Fall Out Boy nummer?
Dat jaar was er veel traagheid. Dat lag aan het like systeem, die had danny toentertijd tijdelijk moeten uitzetten. (registratie op de achtergrond)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ontknoping van het F1 kampioenschap in 2021 was het mooiste. Heel het forum lag er uit toen
Kan het ESF niet tegenop.
Haalt niks uit, echt schijtirritant. Maar ik ga echt ff van FOK! weg want ik zit nu alsnog steeds naar schermen te staren om te wachten totdat ik op knopjes kan drukken, ipv dat ik de wedstrijd kijkquote:
Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:26 schreef wimderon het volgende:
De tribunes zitten weer vol met Amerikaanse bakvissen zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |