SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[ Bericht 22% gewijzigd door Moira op 01-08-2024 20:03:58 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mooi voor de Braziliaantjesquote:
Ik herkende haar in ieder geval niet afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Serena Williams heeft haar mond permanent open laten botoxen?
Ik zie een patroon wat betreft de spanning. Die is er nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef koffieleuk het volgende:
Tot morgen bij de zegetocht van Zhang Boheng
Hem en Biles kun je opschrijven, maar de strijd daarachter en bij de meeste toestelfinales kan nog veel gebeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik zie een patroon wat betreft de spanning. Die is er niet
Maar wel een Golden Retriever.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Hulp van een therapiehond ter ontspanning bij de Amerikaanse ploeg. Ik zou non-stop op strak staan.
Kans op medailles voor welke Nederlandse turners precies?quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:30 schreef Szura het volgende:
Wekdienst 31/7: Deadline voor Vitesse • Kans op medailles voor Nederlandse roeiers en turners
Dit kan niet meer mis!
Casimir en Frank want ze staan in de finale!quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Kans op medailles voor welke Nederlandse turners precies?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als alle turners van de balk vallen heeft Casimir kans zal de redenatie van de NOS wel zijn
NOS stream is er inmiddelsquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik dit kan volgen, dus ik ga gewoon hockey kijken met een tabblad met uitslagen
Zhang Boheng, ik verwacht dat het podium wel volledig uit zijn rotatiegroep komt.quote:
HBO heeft 7 streams maar zeggen er niet bij wat welk onderdeel isquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:41 schreef Nattekat het volgende:
NOS is net zo nutteloos als de HBO stream.
Achterste stream is de algemene stream meen ikquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
HBO heeft 7 streams maar zeggen er niet bij wat welk onderdeel is
Net stond het er nog wel bij.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jawel. En die waar geen onderdeel achter staat is de algemene streamquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kun je toch aan het plaatje zien?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij mij staat dat er niet, ik zie in plaats van de onderdelen 'Met Medaillekansen TeamNL' staanquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Jawel. En die waar geen onderdeel achter staat is de algemene stream
[ afbeelding ]
Oh dat is wel raar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij mij staat dat er niet, ik zie in plaats van de onderdelen 'Met Medaillekansen TeamNL' staan
Ota wel op punt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:07 schreef koffieleuk het volgende:
Hashimoto en Zhang tot nu toe dikke punten laten liggen
Ouiquote:
Casimir zesde na twee toestellen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:03 schreef Moira het volgende:
Oh shit is al begonnen he, ben nog aan het werk
Ik heb ff gemist wat er is gebeurd, maar was 'ie gevallen? Dan heb je maar 30 seconden om weer op het toestel te komen en dat is te kort om een nieuw paar leertjes aan te trekken. En dat nieuwe paar moet eigenlijk ook eerst nog 'ingebroken' worden want dat turnt superkut.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:29 schreef TAmaru het volgende:
Wow is het dan klaar, met een kapot leertje??
Hij werd als een torpedo van de bar richting de grond gelanceerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist wat er is gebeurd, maar was 'ie gevallen? Dan heb je maar 30 seconden om weer op het toestel te komen en dat is te kort om een nieuw paar leertjes aan te trekken. En dat nieuwe paar moet eigenlijk ook eerst nog 'ingebroken' worden want dat turnt superkut.
Ja die landde op z'n hoofd.quote:
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hij werd als een torpedo van de bar richting de grond gelanceerd.
Oh netjes! Maar alsnog kut met nieuwe leertjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
Kapotte leertjes mag z'n oefening later nog over doen.
[ x ]
wow, hij mag hem overdoen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Lijkt me idd ook, en natuurlijk achteraf gezien al onnodige energie verspeeldquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wow, hij mag hem overdoen?
maar goed, maakt dus misschien met nieuwe leertjes toch weinig kans meer?
Ahh nu mis ik Hans weer...quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]
Hij heeft gelijk gekregen, tenminste een van de Japanners.quote:
Hij mag dus nog wel een keerquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:44 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ahh nu mis ik Hans weer...
Ja, leertje van een Canadees brak vlak voor een vluchtelement. Ook weer klaar voor deze spelen...
Oh serieus? Mooi!quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:40 schreef koffieleuk het volgende:
[ x ]
Grote amplitude?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja kan echt supergevaarlijk zijn, die leertjes houden je letterlijk op de stok met de [hans] centrifugale krachten [/hans]
Oh Céline wist het gelukkig ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij mag dus nog wel een keerIk dacht dat alleen mocht als er iets met het toestel zelf mis is, niet met je eigen meegebrachte materiaal
Britten bij HBO zijn uitstekend te pruimen, geen idee wie het zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:47 schreef Moira het volgende:
Ook weer onzin van de commentator, voor z'n klassement heeft hij er heel veel aan, met een val mist hij maar 1 punt, met een onafgemaakte oefening mist hij er 10 (bij wijze van). Die 9 punten maken nogal een groot verschil in het klassement_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |