Heet jij greg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Greg laat het graag aan de verbeelding over.
Ben Franklin had er vermoedelijk van genoten en Jefferson denkelijk ook. Sam Adams is een biermerk tegenwoordig, maar waar ze vooral voor stonden was vrijheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Greg laat het graag aan de verbeelding over.
Greg bunchanumbers niet kennenquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Top signs you are a MAGA idiot:
You cannot even spell the name of your home State Kentucky correctly.
Niet al te slimme reactie is niet al te slim.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greg bunchanumbers niet kennen. Zo lekker geinformeerd ben je toch
.
Maar had je zelf nog een mening over wat je gepost had?quote:
Klopt, maar ik denk dat het allemaal te snel gaat voor hem tegenwoordig, dat X snapt ie blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet al te slimme reactie is niet al te slim.
Gezien je vorige post is hij dan niet de enige.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het allemaal te snel gaat voor hem tegenwoordig, dat X snapt ie blijkbaar niet zo.
Dus dan maar klakkeloos de partijprogramma's overnemen.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gezien je vorige post is hij dan niet de enige.
Maar heb je hier zelf nog een mening over, of niet?quote:
Als je hierover niet kunt/wilt discussiren, dan kunnen memes naar het memes topic.quote:
Pseudomodden is niet toegestaan, heb dat zelf al vaker om mijn oren gekregen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je hierover niet kunt/wilt discussiren, dan kunnen memes naar het memes topic.
Hiero: Perrin in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4
Heel raar dat je dit argument alleen aanhaalt bij hem, de vorige zooi memes die anti-Trump waren, die horen hier uiteraard wel gewoon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je hierover niet kunt/wilt discussiren, dan kunnen memes naar het memes topic.
Hiero: Perrin in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4
Er is een verschil tussen meme's posten, en meme's posten en hard wegduiken als je herhaaldelijk gevraagd wordt of je zelf een mening hebt over wat je post.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel raar dat je dit argument alleen aanhaalt bij hem, de vorige zooi memes die anti-Trump waren, die horen hier uiteraard wel gewoon.
Echo-chamber pur sang, wederom aangetoond, dank.
Ja surequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen meme's posten, en meme's posten en hard wegduiken als je herhaaldelijk gevraagd wordt of je zelf een mening hebt over wat je post.
Wat maakt hem niet de beste kandidaat in jouw ogen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:32 schreef speknek het volgende:
Harris maakt haar VP als eerste bekend in PA, en heeft Wall Street te weten gegeven dat het een governor gaat worden, waardoor ze snel moeten doneren (zittende governors mogen geen donaties ontvangen).
Lijkt me 99% zeker dat het Shapiro wordt. Niet de beste kandidaat, maar PA is essentieel om genoeg electors te krijgen, dus wel de meest logische.
Vergeleek de studentenprotesten voor Gaza met de KKK.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat maakt hem niet de beste kandidaat in jouw ogen?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Shapiro leek me electoraal gezien ook de beste keuze, maar als je het enthousiasme van met name de jongeren wil behouden kun je beter voor iemand als Walz of Beshear gaan.
Oh ja, die gast. Lijkt me idd behoorlijk killing voor het enthousiasme van de linkervleugel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vergeleek de studentenprotesten voor Gaza met de KKK.
Sterk pro-Israel, heeft een zwijggeldschandaaltje over seksueel geweld(?) door een campagneleider, en is redelijk progressief. Al met al vist ie uit dezelfde vijver als Harris en zijn er aanknopingspunten voor rusbots om verdeling te zaaien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat maakt hem niet de beste kandidaat in jouw ogen?
Er is natuurlijk een reden waarom de Trump campagne meteen in paniek was. En dan kan PA er ook mooi bij.quote:
Wat hem dus een goede keuze maakt. Sowieso heeft de VP niet zo veel invloed op stemgedragquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, die gast. Lijkt me idd behoorlijk killing voor het enthousiasme van de linkervleugel.
Plek 116 op 538’s Pollster Ratingsquote:
Nice. Beter. Dank je.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef MoreDakka het volgende:
Een beter overzicht van de polls: https://www.natesilver.ne(...)election-polls-model
Harris loopt hier en daar wat in op Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |