Wie, Greg? Denk het wel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vindt 'ie het een probleem of wat?
Denk aan de kinderen! The children!quote:
Ah ja.quote:
Niks aan de hand. Daar weten ze tenminste waar kinderen vandaan komen:quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk aan de kinderen! The children!
*Grabs pearls*
Wat is dat voor smerige vlek? Rode.wijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Daar weten ze tenminste waar kinderen vandaan komen:
[ afbeelding ]
Top signs you are a MAGA idiot:quote:
Of zijn geboortedatum in zijn bio, ben al jaren benieuwd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Top signs you are a MAGA idiot:
You cannot even spell the name of your home State Kentucky correctly.
"Man" met klasse en ballen ben je ook, tag me dan op zijn minstquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bookmark die even voor het geval HeatWave weer plaatjes komt posten van weirde Democraten
Het wel posten, maar te laf zijn om je eigen oordeel er over te geven. Classy.quote:
Greg laat het graag aan de verbeelding over.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het wel posten, maar te laf zijn om je eigen oordeel er over te geven. Classy.
Heet jij greg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Greg laat het graag aan de verbeelding over.
Ben Franklin had er vermoedelijk van genoten en Jefferson denkelijk ook. Sam Adams is een biermerk tegenwoordig, maar waar ze vooral voor stonden was vrijheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Greg laat het graag aan de verbeelding over.
Greg bunchanumbers niet kennenquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Top signs you are a MAGA idiot:
You cannot even spell the name of your home State Kentucky correctly.
Niet al te slimme reactie is niet al te slim.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Greg bunchanumbers niet kennen. Zo lekker geinformeerd ben je toch
.
Maar had je zelf nog een mening over wat je gepost had?quote:
Klopt, maar ik denk dat het allemaal te snel gaat voor hem tegenwoordig, dat X snapt ie blijkbaar niet zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet al te slimme reactie is niet al te slim.
Gezien je vorige post is hij dan niet de enige.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het allemaal te snel gaat voor hem tegenwoordig, dat X snapt ie blijkbaar niet zo.
Dus dan maar klakkeloos de partijprogramma's overnemen.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gezien je vorige post is hij dan niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |