abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214492363
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:25 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Maar heb je hier zelf nog een mening over, of niet?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:32:14 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_214492411
Harris maakt haar VP als eerste bekend in PA, en heeft Wall Street te weten gegeven dat het een governor gaat worden, waardoor ze snel moeten doneren (zittende governors mogen geen donaties ontvangen).

Lijkt me 99% zeker dat het Shapiro wordt. Niet de beste kandidaat, maar PA is essentieel om genoeg electors te krijgen, dus wel de meest logische.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_214492432
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:25 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Als je hierover niet kunt/wilt discussiëren, dan kunnen memes naar het memes topic.
Hiero: Perrin in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4
pi_214492508
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Als je hierover niet kunt/wilt discussiëren, dan kunnen memes naar het memes topic.
Pseudomodden is niet toegestaan, heb dat zelf al vaker om mijn oren gekregen. :@ Thanks in ieder geval voor het informeren, maar kunnen de modjes hier even naar kijken?
De enige echte.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:42:11 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214492531
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heel raar dat je dit argument alleen aanhaalt bij hem, de vorige zooi memes die anti-Trump waren, die horen hier uiteraard wel gewoon.

Echo-chamber pur sang, wederom aangetoond, dank :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214492592
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Heel raar dat je dit argument alleen aanhaalt bij hem, de vorige zooi memes die anti-Trump waren, die horen hier uiteraard wel gewoon.

Echo-chamber pur sang, wederom aangetoond, dank :).
Er is een verschil tussen meme's posten, en meme's posten en hard wegduiken als je herhaaldelijk gevraagd wordt of je zelf een mening hebt over wat je post.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:47:31 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214492598
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen meme's posten, en meme's posten en hard wegduiken als je herhaaldelijk gevraagd wordt of je zelf een mening hebt over wat je post.
Ja sure :).

Herhaal het maar genoeg, het zal vast waar worden ooit :).
Get woke, go broke!
pi_214492626
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:32 schreef speknek het volgende:
Harris maakt haar VP als eerste bekend in PA, en heeft Wall Street te weten gegeven dat het een governor gaat worden, waardoor ze snel moeten doneren (zittende governors mogen geen donaties ontvangen).

Lijkt me 99% zeker dat het Shapiro wordt. Niet de beste kandidaat, maar PA is essentieel om genoeg electors te krijgen, dus wel de meest logische.
Wat maakt hem niet de beste kandidaat in jouw ogen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214492645
Affijn…Politics : Democracy is having to vote, again and again:
De moeite waard:
twitter
pi_214492666
Shapiro leek me electoraal gezien ook de beste keuze, maar als je het enthousiasme van met name de jongeren wil behouden kun je beter voor iemand als Walz of Beshear gaan.
pi_214492839
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Vergeleek de studentenprotesten voor Gaza met de KKK.
pi_214492879
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Shapiro leek me electoraal gezien ook de beste keuze, maar als je het enthousiasme van met name de jongeren wil behouden kun je beter voor iemand als Walz of Beshear gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Vergeleek de studentenprotesten voor Gaza met de KKK.
Oh ja, die gast. Lijkt me idd behoorlijk killing voor het enthousiasme van de linkervleugel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 31 juli 2024 @ 16:09:12 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_214492903
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Sterk pro-Israel, heeft een zwijggeldschandaaltje over seksueel geweld(?) door een campagneleider, en is redelijk progressief. Al met al vist ie uit dezelfde vijver als Harris en zijn er aanknopingspunten voor rusbots om verdeling te zaaien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_214493600
Binnen één week !?
twitter
  woensdag 31 juli 2024 @ 17:12:51 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_214493763
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef AnneX het volgende:
Binnen één week !?
[ x ]
Er is natuurlijk een reden waarom de Trump campagne meteen in paniek was. En dan kan PA er ook mooi bij.

Morning Consult is wel een hele slechte pollster.

[ Bericht 4% gewijzigd door speknek op 31-07-2024 17:21:14 ]
pi_214493766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
[..]
Oh ja, die gast. Lijkt me idd behoorlijk killing voor het enthousiasme van de linkervleugel.
Wat hem dus een goede keuze maakt. Sowieso heeft de VP niet zo veel invloed op stemgedrag
pi_214493797
Een beter overzicht van de polls: https://www.natesilver.ne(...)election-polls-model

Harris loopt hier en daar wat in op Trump.
pi_214493821
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:58 schreef AnneX het volgende:
Binnen één week !?
[ x ]
Plek 116 op 538’s Pollster Ratings _O- https://projects.fivethirtyeight.com/pollster-ratings/

twitter
De enige echte.
pi_214493976
Dems hoeven zichzelf ook nog lang niet rijk te rekenen op basis van peilingen. Een trend die wél duidelijk zichtbaar is, is dat het naar voren schuiven van Harris een kentering teweeg heeft gebracht. Het is nu afwachten waar dat de komende maanden toe leidt.

Kan Harris dat enthousiasme vasthouden en wellicht onafhankelijken en gematigde Reps in haar kamp krijgen? Open deur, I know, maar dat is de vraag.

Peilingen zeggen mij in dit stadium niet gek veel. Zie ons eigen land, waar de PVV in de laatste week voor de verkiezingen meer dan verdubbelde in zetelaantal. Zulke abrupte verschuivingen liggen in de VS natuurlijk minder voor de hand, vanwege het 2-partijenstelsel. Maar ook in 2016 zagen we op het laatste moment nog aantal gekke ontwikkelingen, mede door het FBI-onderzoek naar Clinton.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214493999
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:15 schreef MoreDakka het volgende:
Een beter overzicht van de polls: https://www.natesilver.ne(...)election-polls-model

Harris loopt hier en daar wat in op Trump.
Nice. Beter. Dank je.
pi_214494031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Dems hoeven zichzelf ook nog lang niet rijk te rekenen op basis van peilingen.
Het lijkt me raar om dat te doen met zulke slechte peilingen, vergeet niet dat Biden in 2020 een flinke marge had op Trump en nog maar net met hakken over de sloot de paar benodigde staten won.
pi_214494348
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
Dems hoeven zichzelf ook nog lang niet rijk te rekenen op basis van peilingen. Een trend die wél duidelijk zichtbaar is, is dat het naar voren schuiven van Harris een kentering teweeg heeft gebracht. Het is nu afwachten waar dat de komende maanden toe leidt.

Kan Harris dat enthousiasme vasthouden en wellicht onafhankelijken en gematigde Reps in haar kamp krijgen? Open deur, I know, maar dat is de vraag.

Peilingen zeggen mij in dit stadium niet gek veel. Zie ons eigen land, waar de PVV in de laatste week voor de verkiezingen meer dan verdubbelde in zetelaantal. Zulke abrupte verschuivingen liggen in de VS natuurlijk minder voor de hand, vanwege het 2-partijenstelsel. Maar ook in 2016 zagen we op het laatste moment nog aantal gekke ontwikkelingen, mede door het FBI-onderzoek naar Clinton.
Dat ben ik met je eens.

Op CNN vandaag een poll waaruit bleek dat 20% van de kiezers zowel Biden als Trump niet mocht. Nu met Harris is dat gedaald naar 7% a 8%. Daarbij is de steun voor Robert Kennedy ingezakt, van 15% eind vorig jaar, naar 5% nu.

Dan kun je stellen dat Kamala een hoop enthousiasme gecreëerd heeft, maar ik vermoed dat het enthousiasme bij Kamala er ook voor gezorgd heeft dat er mensen naar Trump toe gegaan zijn.
pi_214494485
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:52 schreef luxerobots het volgende:
maar ik vermoed dat het enthousiasme bij Kamala er ook voor gezorgd heeft dat er mensen naar Trump toe gegaan zijn.
Hoe precies?
De enige echte.
pi_214494515
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:05 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe precies?
Er zijn ook mensen die Trump al zagen winnen en dus niet de moeite namen om te overwegen om te stemmen. Nu de race veranderd is maken ze wellicht een andere afweging.
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:13:49 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214494571
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen die Trump al zagen winnen en dus niet de moeite namen om te overwegen om te stemmen. Nu de race veranderd is maken ze wellicht een andere afweging.
Dat zou dan ook niet handig zijn, niet stemmen omdat je toch wel wint.

Ik zie wel wat meer enthousiasme voor Kamela op dit moment, maar veel komt erg krampachtig over. Die laatste rally was voornamelijk druk omdat Megan Thee Stallion het "voorprogramma" deed, toen die klaar was zag je al een zooi mensen weggaan.

Ik snap dat het een betere kandidaat is dan Biden, maar we zullen zien hoe populair ze echt is de aankomende maanden, en of ze daadwerkelijk zo populair blijft als een aantal van haar oude standpunten mbt wapens, fracking, immigranten etc boven komen drijven bij de grotere news outlets.

Maar ik denk dat het aloude, alles beter dan Trump, een rol speelt natuurlijk bij veel Dems.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')