Dan heb je niet opgelet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Wat ik nog het meest bijzondere vind is dat er nog niemand op beeld vol op zijn plaat is gegaan in de regen.
hun probleemquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit scoort niet bij de Oegandese kijker vrees ik
Breaken.quote:
Ja! of kotsend over de reling in die botenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Wat ik nog het meest bijzondere vind is dat er nog niemand op beeld vol op zijn plaat is gegaan in de regen.
vrouwen zonder hoofddoek kan in veel landen ook niet. Daar ook maar aan aanpassen ofwa?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef TAmaru het volgende:
Ach mensen ik ben de afgelopen 3 jaar bij de Canal Pride geweest, kleurrijke kleding erbij aan, dansen en weet ik veel. Ik vind het leuk.
Maar internationaal gezien kan dit gewoon niet. En bovendien zijn sommige dingen gewoon stijlloos, zoals die vrouw met die baard. Dat is leuk op een Pride maar bij een OS kun je dat gewoon niet maken.
Ik verwacht dan toch iets met een zekere traditie, stijl.
België is geen echt land.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef DutchSL het volgende:
We moeten Frankrijk wel boycotten als ze niks Nederlands in deze Eurodance/trance compilatie stoppen.
Er zit zelfs iets Belgisch in nu
Het feit dat de Harris fanboys nu een nat broekje hebben maakt mij wel een beetje misselijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef vaarsuvius het volgende:
al die trumpbois waar nu het schuim op de lippen staat maakt het inderdaad nog leuker
Oh ja, gezapt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij Eurosport zit de commentator er bovenop
quote:
Bij MAGA ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit scoort niet bij de Oegandese kijker vrees ik
Ja. Maar het nummer is volgens mij niet origineel van haar.quote:
Misschien hadden ze al geanticipeerd op winst van Slimane?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef Ama het volgende:
Ziet er beetje uit alsof ze dit bewaard hadden voor een Songfestival winst.
nou nou nouquote:
Zet de tv gewoon uit joh.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef TAmaru het volgende:
Ach mensen ik ben de afgelopen 3 jaar bij de Canal Pride geweest, kleurrijke kleding erbij aan, dansen en weet ik veel. Ik vind het leuk.
Maar internationaal gezien kan dit gewoon niet. En bovendien zijn sommige dingen gewoon stijlloos, zoals die vrouw met die baard. Dat is leuk op een Pride maar bij een OS kun je dat gewoon niet maken.
Ik verwacht dan toch iets met een zekere traditie, stijl.
Paul Elstak zou fijn zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
knallen ze er nog wat Nederlandse hardcore doorheen
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:03 schreef matthijst het volgende:
Ah, 1.
American transgender and non-binary runner Nikki Hiltz recently qualified for the 2024 Paris Games, marking their Olympic debut.
Dan is dit feestje misschien wat overdreven.
Wat eet je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |