Napoleon uit zijn grafquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kan ook haast alleen nog maar tegenvallen. Wie is nou groot genoeg voor een whodunnit voor anderhalf miljard mensen? Zidane is geen groot genoegen superster voor hoe ze willen dst we hierdoor opgehypt zijn. Ik zou eigenlijk niet weten wie wel
Regisseur: minminquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Random door elkaar geschakelde beelden. En vaak nét te laat
Ze wennen er maar aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen LHBTI en de Pride e.d. hoor, maar dit is gewoon een schande. De hele wereld kijkt hiernaar en je laat halfnaakte travestieten en vrouwen met baarden en mannen met hartjes op hun tepels in de stromende regen dansen. In 60% van de wereld kan dit niet worden uitgezonden. Bovendien denken mensen nu dat we alleen maar dit soort dingen doen in Europa.
En een show die werkelijk nergens op slaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Random door elkaar geschakelde beelden. En vaak nét te laat
Taylor S.? Billie E.?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het kan ook haast alleen nog maar tegenvallen. Wie is nou groot genoeg voor een whodunnit voor anderhalf miljard mensen? Zidane is geen groot genoegen superster voor hoe ze willen dst we hierdoor opgehypt zijn. Ik zou eigenlijk niet weten wie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |