Sinds 2019 naam gewijzigd inderdaad....quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, heette vorige keer ook al zo meen ik.
Maar sowieso gewoon een naamswijziging wordt als doorlopend gezien, dus gewoon in 1996
Bij de L denk ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom is Australië nog niet geweest. Of heb ik niet opgelet?
En blijven ze dan ook daar?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de Nederlandse vloot. Tijd dat we BBB eens naar Brussel sturen om zaken recht te zetten.
Die zijn nog onderweg, hebben een lange reis te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
BRUSSEL BOTEN BEKLAGquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de Nederlandse vloot. Tijd dat we BBB eens naar Brussel sturen om zaken recht te zetten.
Gewoon Kijkduin 2.0quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komen als 2 na laatste omdat ze 2032 organiseren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Had bij de n van New Holland gemoeten inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Vastgelopen in de mestvaalt.quote:
Die liggen ondersteboven natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Later vanwege 2032quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, datquote:
Host van 2032quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had bij de n van New Holland gemoeten inderdaad.
Wat dacht jij dan, even in 20 minuten de openingsceremonie van de Olumpische Spelen afronden en door?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Bijna bij de N, dan krijgen we Nederland na de O
Omdat jij het op de camping weleens speelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef xzaz het volgende:
Badminton mort Nederland toch ook veel beter in worden
Ja. En ook nog een close up met wat fonteinen tussendoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef Aratanax het volgende:
Nu kijkt iedereen de verkeerde kant op. Lachen.
Die hebben de Mona Lisa gejatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef Maver24 het volgende:
Maladieven. Die zijn wel beter weer gewend
Valt wel mee hoor. Miljoenenpubliek haal ik niet maar ik heb weleens voor 10.000 man plus 100.000 tv publiek gezongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die fokking Denen zijn er ook kampioen in.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat jij het op de camping weleens speelt?
Oquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat jij het op de camping weleens speelt?
En met de vuist op tafel slaan!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh een kennerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die fokking Denen zijn er ook kampioen in.
Dat die nog niet van het OS getrapt zijn.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Marokko heeft al 100 x goud. Of ze ze teruggeven is de vraag.
17quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:13 schreef kilon het volgende:
Hoeveel landen zullen er over 4 jaar niet meer meedoen omdat hun eiland onder water is geraakt?
Dat maakt het niet minder lang logischerwijs, maar wel draaglijkerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:12 schreef Jane het volgende:
Openingsceremonies bij de OS duren altijd (te) lang. Alleen krijg je normaal eerst 2 uur show en dan pas 2 uur lang atleten en nu wisselen ze het af.
0quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:13 schreef kilon het volgende:
Hoeveel landen zullen er over 4 jaar niet meer meedoen omdat hun eiland onder water is geraakt?
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Valt wel mee hoor. Miljoenenpubliek haal ik niet maar ik heb weleens voor 10.000 man plus 100.000 tv publiek gezongen.Maar toch, maar toch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schrumpfs zijn toch Belgisch?quote:
Ja, ik verwacht gewoon een auto waar Charles de Gaulle uit komt lopen, die vervolgens op een simpel podium in de microfoon zegt "Welkom bij de Olympische Spelen in Parijs, we beginnen morgen, nou weer oprotten".quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, even in 20 minuten de openingsceremonie van de Olumpische Spelen afronden en door?
Nee joh, dat las ik ergens van de week, badminton is geen sport.quote:
Ferrari: We are checkingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:13 schreef Maver24 het volgende:
Is de safety car er al uit. Het is te nat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |