Hoge trainingsbelasting, competitie en druk zijn niet goed voor het immuunsysteem. Onderzoek toont dat sporters met een hoge belasting meer ontstekingen hebben, meer spierschade en meer kans op ziekte.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh? Mensen in de fysieke top van hun kunnen?
Bijzonder dat ik festivals met weekenden vol regen en een verlaagde weerstand door de drank overleefd heb dan.
Vlag is helemaal flets geworden van de regen.quote:
Akkoord, volgens de Fransen dan hè.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
Eerste keer dat noord Macedonië meedoet toch?
I like to move it move itquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef Snikkelbeer het volgende:
Waarom staan er geen dierentuindieren op de boot van Madagascar?
Niet Sporcle gebruikenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb ooit een tijdje de Country Quiz hier gespeeld: https://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-countries-can-you-name
Dan leer je alle namen wel kennen
FarfanGODquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Is al vermeld dat Nederland een boot deelt met Peru?
Klap in het gezicht van de Nederlandse vloot. Tijd dat we BBB eens naar Brussel sturen om zaken recht te zetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja, waarom zou Nederland een eigen boot moeten
Nee, heette vorige keer ook al zo meen ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
Eerste keer dat noord Macedonië meedoet toch?
Tja, Venray of Beverwijk hebben ieder meer inwoners dan Liechtenstein.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Liechtenstein heeft maar 1 mountainbiker. Ach gossie.
Oh dus een paar mignons hebben het ongeluk zojuist overleefd?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:07 schreef Aratanax het volgende:
Zojuist binnengekomen: Nederland schijnt de boot te delen met Peru en een paar mignons.
Kenner gespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |