Goh? BBB en PVV en de tea-party zijn niet op onzinnige emoties en populisme gebaseerd?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:08 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Tot hier klopt het.
[..]
En dit gewoon echt pure bullshit. Complete nonsens.
Ik snap wat je zegt en het zou logisch kunnen zijn...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:41 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik lees die quote heel anders eigenlijk. Hij roept dat het zo extreem belangrijk is om nu te gaan stemmen. Als ze nu zorgen dat hij verkozen wordt, is het bij wijze van spreken over 4 jaar al niet meer nodig om te gaan stemmen, omdat Trump alle issues die belangrijk zijn dan al geregeld heeft.
Lijkt me ook logischer dan dat hij hier openlijk dictatuur aan het uitroepen is.
En nog wat andere extreemrechtse fantasieën ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Goh? BBB en PVV en de tea-party zijn niet op onzinnige emoties en populisme gebaseerd?
Etto doelt op supertroll bansheeboy waar hij helaas de afgelopen tijd herhaaldelijk discussies mee heeft gevoerd in NWS, of beter gezegd hij heeft bansheeboy vetgemest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kijk en post ook zo nu en dan in het nws topic over Bidens terugtrekking, maar heb daar er ook niet positiefs over gezien en ook geen salafisten gezien.
Vuistdiep in het militair-industrieel complex.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:59 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.yahoo.com/new(...)igher-191238196.html
Dat viel te verwachten. Nu bijna elke lidstaat aan de 2% voldoet wil hij het opeens na 3%. En daarna natuurlijk nog verder omhoog. Alles om de NAVO te ondermijnen en saboteren. Als Trump wint is de NAVo dood, zoveel is duidelijk.
Uiteraard doet hij dit om maar een excuus te hebben geen hulp te hoeven bieden.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:59 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.yahoo.com/new(...)igher-191238196.html
Dat viel te verwachten. Nu bijna elke lidstaat aan de 2% voldoet wil hij het opeens na 3%. En daarna natuurlijk nog verder omhoog. Alles om de NAVO te ondermijnen en saboteren. Als Trump wint is de NAVo dood, zoveel is duidelijk.
Maar hij probeert helemaal niet de verkiezingen te beinvloeden hoor!quote:The video mimics Ms. Harris's voice, but instead of using her words from the original ad, it has the vice president saying that President Biden is senile, that she does not "know the first thing about running the country" and that, as a woman and a person of color, she is the "ultimate diversity hire."
In addition, the clip was edited to remove images of former President Donald J. Trump and his running mate, Senator JD Vance of Ohio, and to add images of Mr. Biden. The original, unaltered ad, which the Harris campaign released on Thursday, is titled "We Choose Freedom."
The version posted on X does not contain a disclaimer, though the account that first uploaded it Friday morning, @MrReaganUSA, noted in its post that the video was a "parody." When Mr. Musk reposted the video on his own account eight hours later, he made no such disclosure, stating only, "This is amazing," followed by a laughing emoji.
Mr. Musk's post, which has since been viewed 98 million times, would seem to run afoul of X's policies, which prohibit sharing "synthetic, manipulated or out-of-context media that may deceive or confuse people and lead to harm."
Slim om steeds bij Fox te verschijnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen was Buttigieg the great communicator op fox.
Hoe laat? Wie er keken? Geen idee.
De clips worden herhaald door Harris fans. Bij de enkele rep. tweeter zie ik het ( nog) verschijnen.
@:Kijkertje kan er vast een collage van maken voor de mensen, die geen puf hebben om op te zoeken.
David Hogg gaat een beetje (té) ver in zijn enthousiasme met stalken en aanbevelen van zijn voorkeur voor gvn Waltz voor VP . Dagelijks meerdere berichten.
En bijzonder dat Fox News hem een podium geeft.quote:
Nou is Fox News Sunday ook wel wat minder fanatiek pro-Trump dan bv Sean Hannity of Jesse Watters en zo ....quote:Op zondag 28 juli 2024 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
En bijzonder dat Fox News hem een podium geeft.
2 cm kapot geschoten ? Is niet realistisch als je nu de foto's ziet van het oor.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe zit dat nou met die kogel die volgens Trump's arts Ronny Jackson wel 2 cm van zijn oor heeft afgehaald?
[ x ]
Het complot is dat het helemaal niet gebeurd is en in scene gezet maar dat is natuurlijk niet waar maar het kan nog steeds zijn dat het niet de kogel was die zijn oor schampte maar een scherfje van iets dat de kogel heeft geraakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
2 cm kapot geschoten ? Is niet realistisch als je nu de foto's ziet van het oor.
Het was een schampschot, er kwam een korstje. Korstje is weg.. huid is geheeld.
Dat is het meest logische .
Was het allemaal een complot van Trump? Dan kun je de filmpjes bestuderen. Het moment van een schot horen, dat Trump naar zijn hoofd grijpt, dat mensen achter hem reageren.
LIjkt me niet dat Trump op het juiste moment naar zijn oor grijpt en zelf een wondje maakt, of een ampul bloed er op spuit.
NYTimes, WaPo & CNN:quote:Op maandag 29 juli 2024 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
Ook best wel het vermelden waard ivm de continue aanvallen op Biden's administratie dat ze niets doen aan de drugssmokkel:
[ x ]
[ x ]
Afgezien van het feit dat ze hele ladingen fentanyl onderschept hebben wat gek genoeg bij MAGA's altijd een reden was om te melden hoe slecht de Biden adm. was in de bestrijding.quote:Op maandag 29 juli 2024 01:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
NYTimes, WaPo & CNN:
"How Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl, and how that's bad news for Trump"
Zoiets toch? tOcH??
En die het niet weer afbreektquote:Op maandag 29 juli 2024 05:02 schreef AnneX het volgende:
Dat zou …dat zal…dat IS bijzonder!
Wat dat betekent voor de economie!
En dus voor de mensen.
[ x ]
Waar zijn nu al die moraalridders die durven te stellen dat het platform nu eindelijk niet politiek gemotiveerd is en zogenaamd de vrijheid van meningsuiting voorop stelt?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[..]
Maar hij probeert helemaal niet de verkiezingen te beinvloeden hoor!
De grootste 'Freedom' schreeuwerts weten eigenlijk niet wat echte vrijheid is.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
De grootste 'Freedom' schreeuwerts weten eigenlijk niet wat echte vrijheid is.
Eerlijk is eerlijk ik wil dat schilderij kopen voor een housewarming.quote:
Zo lang brandt zo'n schilderij ook weer niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk ik wil dat schilderij kopen voor een housewarming.
Denk dat we wel eerlijk moeten zijn. Als een MAGA wappie zich weet te plaatsen achter een speech van Harris, dan gaat die ook verwijderd worden als hij opzichtelijk negatieve uitingen gaat doen. Het blijft een show natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Gravend in mijn geheugen: hadden we voor 2016 ook niet zulke filmpjes, mensen achter Trump die. Ervangen werden? Voor mij heeft het een hoog déjà vu-gehalte.
Andersom. NYtimes en WaPo zullen eerder iets posten als 'Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl. Here is how that can be bad for you'. De democraten hebben al lang geen toegang meer tot MSM, hooguit wellicht MSNBC. Dikke faal van de DNC om hier meer energie aan te besteden.quote:Op maandag 29 juli 2024 01:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
NYTimes, WaPo & CNN:
"How Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl, and how that's bad news for Trump"
Zoiets toch? tOcH??
En nu ownt hij FOX:quote:Op maandag 29 juli 2024 10:38 schreef AnneX het volgende:
Gevonden! Buttigieg in 2003:
https://www.msnbc.com/har(...)-in-2003-61200965743
One word: Flerken.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik Vance was zou ik maar oppassen:
[ afbeelding ]
Gingerkittehs, niet kapot te krijgen heldenquote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik Vance was zou ik maar oppassen:
[ afbeelding ]
Wat een AI-ige "foto"quote:
Ja, en als je dan toch voor de AI gaat, maak er dan tenminste wat leuks van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |