2 cm kapot geschoten ? Is niet realistisch als je nu de foto's ziet van het oor.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:29 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe zit dat nou met die kogel die volgens Trump's arts Ronny Jackson wel 2 cm van zijn oor heeft afgehaald?
[ x ]
Het complot is dat het helemaal niet gebeurd is en in scene gezet maar dat is natuurlijk niet waar maar het kan nog steeds zijn dat het niet de kogel was die zijn oor schampte maar een scherfje van iets dat de kogel heeft geraakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
2 cm kapot geschoten ? Is niet realistisch als je nu de foto's ziet van het oor.
Het was een schampschot, er kwam een korstje. Korstje is weg.. huid is geheeld.
Dat is het meest logische .
Was het allemaal een complot van Trump? Dan kun je de filmpjes bestuderen. Het moment van een schot horen, dat Trump naar zijn hoofd grijpt, dat mensen achter hem reageren.
LIjkt me niet dat Trump op het juiste moment naar zijn oor grijpt en zelf een wondje maakt, of een ampul bloed er op spuit.
NYTimes, WaPo & CNN:quote:Op maandag 29 juli 2024 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
Ook best wel het vermelden waard ivm de continue aanvallen op Biden's administratie dat ze niets doen aan de drugssmokkel:
[ x ]
[ x ]
Afgezien van het feit dat ze hele ladingen fentanyl onderschept hebben wat gek genoeg bij MAGA's altijd een reden was om te melden hoe slecht de Biden adm. was in de bestrijding.quote:Op maandag 29 juli 2024 01:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
NYTimes, WaPo & CNN:
"How Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl, and how that's bad news for Trump"
Zoiets toch? tOcH??
En die het niet weer afbreektquote:Op maandag 29 juli 2024 05:02 schreef AnneX het volgende:
Dat zou …dat zal…dat IS bijzonder!
Wat dat betekent voor de economie!
En dus voor de mensen.
[ x ]
Waar zijn nu al die moraalridders die durven te stellen dat het platform nu eindelijk niet politiek gemotiveerd is en zogenaamd de vrijheid van meningsuiting voorop stelt?quote:Op zondag 28 juli 2024 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[..]
Maar hij probeert helemaal niet de verkiezingen te beinvloeden hoor!
De grootste 'Freedom' schreeuwerts weten eigenlijk niet wat echte vrijheid is.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 11:03 schreef Vis1980 het volgende:
De grootste 'Freedom' schreeuwerts weten eigenlijk niet wat echte vrijheid is.
Eerlijk is eerlijk ik wil dat schilderij kopen voor een housewarming.quote:
Zo lang brandt zo'n schilderij ook weer niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk ik wil dat schilderij kopen voor een housewarming.
Denk dat we wel eerlijk moeten zijn. Als een MAGA wappie zich weet te plaatsen achter een speech van Harris, dan gaat die ook verwijderd worden als hij opzichtelijk negatieve uitingen gaat doen. Het blijft een show natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Gravend in mijn geheugen: hadden we voor 2016 ook niet zulke filmpjes, mensen achter Trump die. Ervangen werden? Voor mij heeft het een hoog dj vu-gehalte.
Andersom. NYtimes en WaPo zullen eerder iets posten als 'Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl. Here is how that can be bad for you'. De democraten hebben al lang geen toegang meer tot MSM, hooguit wellicht MSNBC. Dikke faal van de DNC om hier meer energie aan te besteden.quote:Op maandag 29 juli 2024 01:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
NYTimes, WaPo & CNN:
"How Biden accelerates pressure on Cartels and Fentanyl, and how that's bad news for Trump"
Zoiets toch? tOcH??
En nu ownt hij FOX:quote:Op maandag 29 juli 2024 10:38 schreef AnneX het volgende:
Gevonden! Buttigieg in 2003:
https://www.msnbc.com/har(...)-in-2003-61200965743
One word: Flerken.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik Vance was zou ik maar oppassen:
[ afbeelding ]
Gingerkittehs, niet kapot te krijgen heldenquote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik Vance was zou ik maar oppassen:
[ afbeelding ]
Wat een AI-ige "foto"quote:
Ja, en als je dan toch voor de AI gaat, maak er dan tenminste wat leuks van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |