quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze zelfreflectie.
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar gelukkig denk jij "onafhankelijk".
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?
Het is gewoon hilarisch en triest tegelijk om te zien dat de partij die denkt dat mannen zwanger kunnen worden en niet weet wat een vrouw is een campagne wil voeren met wat wel en niet wierd zou zijn.
Het mag hoor en er zijn uiteraard zat wierde republikeinen, maar de hoek mensen die in die collage staan, dems, moeten denk ik maar even stoppen met anderen wierd noemen. Er zijn veel betere manieren die niet keihard terugkomen in je smoel dat dit om republikeinen te pakken, maar hey.
That's all.
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingenquote:
Zie je het me dan constant opnemen voor trump en het republikeinse beleid? Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel en probeer als enige wat posts te maken waarin iemand niet zoals verpflichtet in POL hele hyperbole rants tegen Trump neerplemptquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren en praat over het "distribueren van vrouwen" mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.
Heatwave, je bent wel bijzonder
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel
Alsof getrouwd zijn en kinderen hebben je vrijstelt van weird zijn. Sowieso wat is er mis met weird zijn. Liever weird dan NPC tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,quote:
Dems kwamen pas nog met het originele pareltje 'Make America Great Again" dat heb ik volgens mij ergens eerder gehoord, geen idee meer waarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
De ene helft gaat met bordjes mass deportations now staan met stickertjes op de oren met geweren zwaaien. De andere prediken een vrijheid van geaardheid en seksuele uiting. Twee kanten van een spectrum waarbij het aan beide kanten mis gaat als de doctrine met geweld opgelegd wordt, wat aan beide kanten inderdaad gebeurt. En nogal weird is. Er zit ook nog veel tussenin.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,
Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "wierd" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.
That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:
[ afbeelding ]
Eng maak jij er van.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
En als mannen met make-up zo eng zijn, zijn Trump en Vance wel de laatste achter wie men aan moet lopen. De gemiddelde dragpersoon draagt minder make-up.
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eng maak jij er van.
Ik heb het over wierd, of zijn de mensen in die foto NIET wierder dan Vance volgens jou?
My badquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?
e before i exept after a c
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.quote:
maar weird is dus ook een exceptionquote:The saying i before e, except after c is supposed to help us spell correctly, but it only reliably identifies the category of words that includes receive and conceited. It’s a good quick reminder for this common pattern, but keep in mind that there are many exceptions to this “rule,” like seize, height, and albeit.
Ja, dat die regel niet meer opgaat stond me ook ergens bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.
[..]
maar weird is dus ook een exception
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
Wederom dezelfde frame, ENG heb jij verzonnen, het ging over weirdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,
Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "weird" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.
That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:
[ afbeelding ]
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzetten
Oja, of dat je in datzelfde topic zat te klagen dat kritiek op de ene kant altijd wordt beantwoord met kritiek op de andere kant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!
Oh deels zeker, maar dat heb ik al verklaard, het is hier gewoon een enorme echokamer en als je niet je verplichte quotum haalt qua "ik laat even zien hoe erg ik trump haat" mag je eigenlijk hier niet postenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Oja, of dat je in datzelfde topic zat te klagen dat kritiek op de ene kant altijd wordt beantwoord met kritiek op de andere kant.
Je doet echt precies hetzelfde waar je zelf over zit te janken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Nu is het gewoon een reactie op mensen die de bek vol hebben met de next NPC-programmering terwijl ze zelf enorm rare dingen doen.
Ja maar zo kan ik bij elke tweet met deze mening er weer een van een dem neerplempen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ twitter ]
Twitter hashtag van de dag, zeg maar.
Inderdaadquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik bij elke tweet met deze mening er weer een van een dem neerplempen.
Ik blijf erbij dat het gewoon niet zo'n handige tactiek is van de dems waarmee je de reps enorm veel munitie geeft.
Dan krijg je de hele dag dus dit heen en weer:
[ x ]
Raar die Vance, Kamala, die is normaal.
Geen idee of die persoon raar is, ken je hem?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
InderdaadAl staat op al die foto's Kamala naast een raar iemand en zijn de rare uitspraken van Vance en ook Trump zelf.
Touche je hebt gelijk, ken hem niet maar het is wel de reden dat mensen er raar bij zetten. Dus in de context afwijkend van de normaal is deze persoon raar kwa uiterlijk. De vraag is of dat erg is. Ik zou me niet schamen als iemand een foto van mij maakt naast deze persoon, en waarschijnlijk gewoon een praatje maken en het niet raar vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee of die persoon raar is, ken je hem?
Hoeveel video's met de meest achterlijke uitspraken van Kamela wil je zien?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
InderdaadAl staat op al die foto's Kamala naast een raar iemand en zijn de rare uitspraken van Vance en ook Trump zelf.
32 graagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel video's met de meest achterlijke uitspraken van Kamela wil je zien?
Precies.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Touche je hebt gelijk, ken hem niet maar het is wel de reden dat mensen er raar bij zetten. Dus in de context afwijkend van de normaal is deze persoon raar kwa uiterlijk. De vraag is of dat erg is. Ik zou me niet schamen als iemand een foto van mij maakt naast deze persoon, en waarschijnlijk gewoon een praatje maken en het niet raar vinden inderdaad.
Dat ben ik niet met je eens, het gedachtegoed dat Trump uitkraamt is wel van een hele andere orde dan de onzin die de Dems zeggen. Sterker nog het beleid dat Trump ten uitvoer bracht is van een hele andere orde dan de Dems.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Het is daar naar mijn mening hooguit kiezen tussen 2 matige alternatieven, meer niet.
Prima toch? Je bent het niet met me eens, niets mis meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, het gedachtegoed dat Trump uitkraamt is wel van een hele andere orde dan de onzin die de Dems zeggen. Sterker nog het beleid dat Trump ten uitvoer bracht is van een hele andere orde dan de Dems.
[ twitter ]
En dat verschil zit hem alleen al in bewoordingen "The united states launched a targeted operation" vs "they did a lot of shooting, and didnt even go through the front door".
(trouwens dit is wel een irritante versie met een lachband merk ik nu)
Misschien een matig en een bewezen ronduit slecht alternatief?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel video's met de meest achterlijke uitspraken van Kamela wil je zien?
Nogmaals, ik kan me ook niet altijd vinden in de uitspraken van Trump en co, maar de constante stuiptrekkingen om de Dems weg te zetten als totaal normale, eerlijke, oprechte politici, dat gaat erbij mij gewoon niet in.
Het is daar naar mijn mening hooguit kiezen tussen 2 matige alternatieven, meer niet.
Nee, moeilijker zie jij het niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien een matig en een bewezen ronduit slecht alternatief?
Zo boeiend dat sommigen geen verschil willen zien tussen een bewezen oplichter, een misdadiger, een persoon die geen enkel geheim maakt van de aanrandingen die hij pleegt, de mensen die hij opgelicht heeft, de adoratie voor dictatoriale die hij heeft en “normale” politici met al hun fouten en gebreken.
En was periode 1 nou geweldig verlopen, tja dan hadden die mensen een punt. Helaas heeft De Donald maar twee beloftes gehouden, lagere belastingen voor de rijken en het afschaffen van abortus. Letterlijk alle andere beloftes, zoals 6% economische groei, zoals vervangen van Obama-care door “iets beters”, zoals het starten met een groot infrastructuur plan zijn nooit zelfs maar gestart.
Trump is een bewezen slecht president, een bewezen misdadiger, een bewezen onbekwaam politicus. Moeilijker is het niet.
Dat mag wel maar dat maakt het nog steeds onzin.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, moeilijker zie jij het niet.
En nogmaals, prima hoor, maar ik deel die visie niet en dat schijnt niet te mogen hier.
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, het gaat over het beleid (al moet ik zeggen dat daar maar weinig over gezegd wordt in zijn toespraken maar hij laat wel eens wat los) wat volledig over de schreef gaat. Waar hij letterlijk dingen zegt als over vier jaar hoef je niet meer te stemmen, en als het op de ene manier niet lukt dan passen we wel geweld toe. Hij riep op tot het bestormen van het capitool. Dat kun je wegwuiven met, hip hoor om trump te haten, maar dan doe je geen recht aan wat deze persoon uitkraamt. Dat kun je gewoon weg niet gelijk stellen met whatever it is dat je niet aanstaat aan de democraten. Er zit daadwerkelijk een wereld van verschil in die verder gaat dan de links recht tegenstelling van kleine overheid vs grote overheid of conservatief vs progressief. Dit is eerder een vraagstelling van anti-democratisch vs democratisch, van intuitief onderbuik vs. wetenschappelijk en van geweldadige vs politieke oplossingen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima toch? Je bent het niet met me eens, niets mis mee.
Ik kan niet zo veel met die enorm overtrokken Trumphaat alleen. Het lijkt echt een wedstrijdje verpissen waarbij je met zo kleurrijk mogelijk taalgebruik laat zien dat je goed bezig bent ofzo.
Klopt, maar voor velen weegt het niet op tegen wat de andere partij met Amerika van plan is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat mag wel maar dat maakt het nog steeds onzin.
Het is een veroordeelde misdadiger die constant leugens en andere onzin uitkraamt.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is het nogal irrelevant wat we er hier van vinden.
We zullen er niet uitkomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar heeft het niet zoveel mee te maken, het gaat over het beleid (al moet ik zeggen dat daar maar weinig over gezegd wordt in zijn toespraken maar hij laat wel eens wat los) wat volledig over de schreef gaat. Waar hij letterlijk dingen zegt als over vier jaar hoef je niet meer te stemmen, en als het op de ene manier niet lukt dan passen we wel geweld toe. Hij riep op tot het bestormen van het capitool. Dat kun je wegwuiven met, hip hoor om trump te haten, maar dan doe je geen recht aan wat deze persoon uitkraamt. Dat kun je gewoon weg niet gelijk stellen met whatever it is dat je niet aanstaat aan de democraten. Er zit daadwerkelijk een wereld van verschil in die verder gaat dan de links recht tegenstelling van kleine overheid vs grote overheid of conservatief vs progressief. Dit is eerder een vraagstelling van anti-democratisch vs democratisch, van intuitief onderbuik vs. wetenschappelijk en van geweldadige vs politieke oplossingen.
Waarom plaats jij dan alleen plaatjes van vreemde mensen die voor het gemak maar 'the left' worden genoemd, terwijl het aan de andere kant gewoon de 'running mate' aan de Republikeinse kant betreft.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik bij elke tweet met deze mening er weer een van een dem neerplempen.
Omdat het kanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom plaats jij dan alleen plaatjes van vreemde mensen die voor het gemak maar 'the left' worden genoemd, terwijl het aan de andere kant gewoon de 'running mate' aan de Republikeinse kant betreft.
Dat hoef je niet, maar het is een valse vergelijking die je maakt. Als jij kritiek hebt op iets wat Harris zegt ga ik ook geen plaatjes van pruimtabak kauwende rednecks plaatsen als tegengeluid.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het kan.
En omdat ik dat vind. Erg he? Dat is het punt, waarom moet je pro Dems zijn?
Als het uit het niets kwam, klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat hoef je niet, maar het is een valse vergelijking die je maakt. Als jij kritiek hebt op iets wat Harris zegt ga ik ook geen plaatjes van pruimtabak kauwende rednecks plaatsen als tegengeluid.
Zijn dat politici van de democratische partijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zeker de partij van verbinden en totaal redelijke standpunten?
En mede hierdoor zet ik dus OOK mijn vraagtekens bij het "geweldige" en stabiele en goeie van democraten.
En zie, wederom zeg ik niet dat Trump zo goed is, knap van mij he?.
Irrelevant. Er wordt hier ook de hele tijd vanalles geroepen over rednecks, magatuig, domme dit en dat. Dan is (wederom) een paar voorbeelden dat supporters van de andere kant net zo goed totaalidioten zijn prima relevant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zijn dat politici van de democratische partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |