quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze zelfreflectie.
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar gelukkig denk jij "onafhankelijk".
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?
Het is gewoon hilarisch en triest tegelijk om te zien dat de partij die denkt dat mannen zwanger kunnen worden en niet weet wat een vrouw is een campagne wil voeren met wat wel en niet wierd zou zijn.
Het mag hoor en er zijn uiteraard zat wierde republikeinen, maar de hoek mensen die in die collage staan, dems, moeten denk ik maar even stoppen met anderen wierd noemen. Er zijn veel betere manieren die niet keihard terugkomen in je smoel dat dit om republikeinen te pakken, maar hey.
That's all.
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingenquote:
Zie je het me dan constant opnemen voor trump en het republikeinse beleid? Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel en probeer als enige wat posts te maken waarin iemand niet zoals verpflichtet in POL hele hyperbole rants tegen Trump neerplemptquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren en praat over het "distribueren van vrouwen" mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.
Heatwave, je bent wel bijzonder
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel
Alsof getrouwd zijn en kinderen hebben je vrijstelt van weird zijn. Sowieso wat is er mis met weird zijn. Liever weird dan NPC tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,quote:
Dems kwamen pas nog met het originele pareltje 'Make America Great Again" dat heb ik volgens mij ergens eerder gehoord, geen idee meer waarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
De ene helft gaat met bordjes mass deportations now staan met stickertjes op de oren met geweren zwaaien. De andere prediken een vrijheid van geaardheid en seksuele uiting. Twee kanten van een spectrum waarbij het aan beide kanten mis gaat als de doctrine met geweld opgelegd wordt, wat aan beide kanten inderdaad gebeurt. En nogal weird is. Er zit ook nog veel tussenin.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,
Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "wierd" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.
That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:
[ afbeelding ]
Eng maak jij er van.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
En als mannen met make-up zo eng zijn, zijn Trump en Vance wel de laatste achter wie men aan moet lopen. De gemiddelde dragpersoon draagt minder make-up.
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eng maak jij er van.
Ik heb het over wierd, of zijn de mensen in die foto NIET wierder dan Vance volgens jou?
My badquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?
e before i exept after a c
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.quote:
maar weird is dus ook een exceptionquote:The saying i before e, except after c is supposed to help us spell correctly, but it only reliably identifies the category of words that includes receive and conceited. It’s a good quick reminder for this common pattern, but keep in mind that there are many exceptions to this “rule,” like seize, height, and albeit.
Ja, dat die regel niet meer opgaat stond me ook ergens bij.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.
[..]
maar weird is dus ook een exception
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
Wederom dezelfde frame, ENG heb jij verzonnen, het ging over weirdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzettenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,
Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "weird" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.
That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:
[ afbeelding ]
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzetten
Oja, of dat je in datzelfde topic zat te klagen dat kritiek op de ene kant altijd wordt beantwoord met kritiek op de andere kant.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |