abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2024 @ 13:25:20 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214476141
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik ben blij met deze zelfreflectie.
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar gelukkig denk jij "onafhankelijk".
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?

Het is gewoon hilarisch en triest tegelijk om te zien dat de partij die denkt dat mannen zwanger kunnen worden en niet weet wat een vrouw is een campagne wil voeren met wat wel en niet wierd zou zijn.

Het mag hoor en er zijn uiteraard zat wierde republikeinen, maar de hoek mensen die in die collage staan, dems, moeten denk ik maar even stoppen met anderen wierd noemen. Er zijn veel betere manieren die niet keihard terugkomen in je smoel dat dit om republikeinen te pakken, maar hey.

That's all :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 13:26:46 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214476162
Wierd is ook weird ja. Maar hij valt buiten deze discussie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214476173
twitter

Leuk. Oude man staat te zwaaien met stok! Whyyyyy IIII Oughta!!
pi_214477396
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Zie je mij de speeches van Trump letterlijk overnemen dan?

Het is gewoon hilarisch en triest tegelijk om te zien dat de partij die denkt dat mannen zwanger kunnen worden en niet weet wat een vrouw is een campagne wil voeren met wat wel en niet wierd zou zijn.

Het mag hoor en er zijn uiteraard zat wierde republikeinen, maar de hoek mensen die in die collage staan, dems, moeten denk ik maar even stoppen met anderen wierd noemen. Er zijn veel betere manieren die niet keihard terugkomen in je smoel dat dit om republikeinen te pakken, maar hey.

That's all :).
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.

Heatwave, je bent wel bijzonder _O-
Incelfrikandel
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:23:01 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214477432
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 13:10 schreef HeatWave het volgende:
JD Vance is wierd!
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:23:35 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik moest wel lachen dat je vrouwen noemt. De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren en praat over het "distribueren van vrouwen" mag niet raar worden genoemd omdat er ergens een moeder met een baard rondloopt.

Heatwave, je bent wel bijzonder _O-
Zie je het me dan constant opnemen voor trump en het republikeinse beleid? Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel en probeer als enige wat posts te maken waarin iemand niet zoals verpflichtet in POL hele hyperbole rants tegen Trump neerplempt :').

Maar bedankt dat je me bijzonder vindt, dat is beter dan iemand die 1 op 1 overneemt wat ze moeten denken van de hive mind der NPC's B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:25:57 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477464
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Je hebt oude films van wes anderson weird, en oom waarbij je je kleine kinderen liever niet alleen laat weird. Twee verschillende dingen :D
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?

Zie hier een mooi voorbeeld van waarom het niet zo'n geweldig campagnepunt is voor Dems:

Maar JD Vance, DIE is wierd!!!
Get woke, go broke!
pi_214477487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
De partij die beweert dat vrouwen die geen kinderen (kunnen) krijgen niks om het land geven, stemrecht af wil pakken van vrouwen die geen kinderen baren, praat over het "distribueren van vrouwen", en vrouwen wil dwingen incestkinderen te baren
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:

Ik vind de dems alleen gewoon net zo eng en debiel
lol
Incelfrikandel
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:30:03 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214477510
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Vance is getrouwd en heeft kinderen, maar hij zou wierd zijn?
Alsof getrouwd zijn en kinderen hebben je vrijstelt van weird zijn. Sowieso wat is er mis met weird zijn. Liever weird dan NPC toch :D

Geen idee wat het te maken heeft met George Takei die naar naakte mannen kijkt tijdens een radio programma trouwens. Wat ik niet echt weird vind voor een homo, maar wellicht wel weird vind in een radioprogramma.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:32:59 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
[..]
lol
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,

Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "weird" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.

That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 30-07-2024 15:43:40 ]
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:35:39 #211
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214477603
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:37:06 #212
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214477634
En als mannen met make-up zo eng zijn, zijn Trump en Vance wel de laatste achter wie men aan moet lopen. De gemiddelde dragpersoon draagt minder make-up.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:38:07 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477653
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Wel een beetje een low-energy poging om het narratief over het weirde terug proberen te pakken van democratische aanhangers.
Dems kwamen pas nog met het originele pareltje 'Make America Great Again" dat heb ik volgens mij ergens eerder gehoord, geen idee meer waar O-).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:39:53 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214477688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat is er lol aan? Ik zie alleen maar wat fringe hyperbolen die vast in Project2025 staan, wat niets met Trump te maken heeft,

Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "wierd" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.

That's all. Nergens beweer ik dat reps geweldig zijn verder, alleen dat dems net zo eng en verknipt overkomen:

[ afbeelding ]
De ene helft gaat met bordjes mass deportations now staan met stickertjes op de oren met geweren zwaaien. De andere prediken een vrijheid van geaardheid en seksuele uiting. Twee kanten van een spectrum waarbij het aan beide kanten mis gaat als de doctrine met geweld opgelegd wordt, wat aan beide kanten inderdaad gebeurt. En nogal weird is. Er zit ook nog veel tussenin.

Het probleem is dat bij de Reps het geweld en repressie ook vanuit officiele hoek ondersteund wordt. Bij de dems wordt veel meer de boodschap en niet de methode ondersteund. Waar de Reps abortus willen verbieden, zeggen de Dems nergens dat je niet gewoon je kind mag krijgen als je dat wil.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:40:52 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477709
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
En als mannen met make-up zo eng zijn, zijn Trump en Vance wel de laatste achter wie men aan moet lopen. De gemiddelde dragpersoon draagt minder make-up.
Eng maak jij er van.

Ik heb het over weird, of zijn de mensen in die foto NIET weirder dan Vance volgens jou?
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:41:36 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214477738
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Eng maak jij er van.

Ik heb het over wierd, of zijn de mensen in die foto NIET wierder dan Vance volgens jou?
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:42:40 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477766
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Wat is er met Wierd? En wat heeft hij te doen met deze discussie?

e before i exept after a c
My bad :).
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 15:43:59 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214477794
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
My bad :).
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.
quote:
The saying i before e, except after c is supposed to help us spell correctly, but it only reliably identifies the category of words that includes receive and conceited. It’s a good quick reminder for this common pattern, but keep in mind that there are many exceptions to this “rule,” like seize, height, and albeit.
maar weird is dus ook een exception :X
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:46:19 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477822
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
nee my bad het regeltje is i before e except after a c. Voor received etc.
[..]
maar weird is dus ook een exception :X
Ja, dat die regel niet meer opgaat stond me ook ergens bij.

Ik was gewoon aan het ranten en het viel me even niet op, spellcheck deed ook niets. het was gewoon fout van mijn kant.
Get woke, go broke!
pi_214477882
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen _O-
Incelfrikandel
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:53:36 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477923
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:50 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Hij vindt transseksuelen en dragqueens serieus net zo eng en verknipt als vrouwen zonder kinderen voor rotte vis uitmaken, vrouwen dwingen incestkinderen te baren en kinderloze vrouwen stemrecht afpakken. Ahahaha . Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen _O-
Wederom dezelfde frame, ENG heb jij verzonnen, het ging over weird :).
Get woke, go broke!
pi_214477962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben het ook niet eens met het abortusbeleid van de Reps, maar als de Dems een hele campagne willen ophangen aan dat Reps "weird" zijn denk ik dat je een verkeerde strategie hebt.

[ afbeelding ]
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzetten :')
Цой жив
  dinsdag 30 juli 2024 @ 15:58:32 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214477996
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Haha, in een ander topic zit je te klagen over gebrek aan niveau en dan zelf met zulke plaatjes komen aanzetten :')
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!
Get woke, go broke!
pi_214478035
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 15:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat errug meid, in een discussie over wie weird is en wie weirder een voorbeeld plaatsen, het zou verboten moeten worden!
Oja, of dat je in datzelfde topic zat te klagen dat kritiek op de ene kant altijd wordt beantwoord met kritiek op de andere kant.
Je doet echt precies hetzelfde waar je zelf over zit te janken.
Цой жив
  Moderator dinsdag 30 juli 2024 @ 16:02:31 #225
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214478045
Ik weet wel wie zwoerd is :D

(eigenlijk niet maar het is wel leuk om een discussie over weird te voeren met zwoerd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')