Ik vind die beelden van parijs mooi en sommige delen zijn goed maar sommige delen zijn heel amateuristischquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:13 schreef pietkanarie het volgende:
Op zich wel leuk, keer anders… en Parijs is een mooi decor. Maar omdat het zo uitgestrekt is is het wat minder imposant dan bijvoorbeeld een volgepakt stadion.
Tijd dat het donker wordt, vind dat mooier.
Mysterieuze fakkeldrager als rode draad vind ik wel leuk.
En heb het idee dat er zoveel gebeurd dat de camera's het niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:13 schreef Nia het volgende:
Er is geen respons van het publiek zoals in een stadion. Dit is een format van niks.
Is er iemand die 5x goud op hetzelfde nummer heeft? 4x goud op nummers waarbij geen uitwijkmogelijkheid is vind ik wel bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op voor de 4e keer goud toch? Dan doet Wust beter met 5, hoewel verschillende nummers
Regie lijkt wel Italiaans hè. Elke keer net niet shotsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaaa! Vlammen en drama en eindelijk wordt een solist op het juiste moment in beeld gebracht
Op Eurosport kijken, daar wordt weinig gezegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:14 schreef Marcoss het volgende:
Jantje vindt alles schitterend en fantastisch
Schermen is geen sport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er iemand die 5x goud op hetzelfde nummer heeft? 4x goud op nummers waarbij geen uitwijkmogelijkheid is vind ik wel bijzonder hoor.
Als je als toeschouwer aanwezig bent krijg je het allemaal dus ook niet mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En heb het idee dat er zoveel gebeurd dat de camera's het niet meer bijhouden.
Betere soundbar kopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
Geluid is ook lekker goed afgestemd. Je hoort het amper
Ja muil houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef L_auteur het volgende:
Wel fijn dat commentaar door de muziek heen...
Les Mis?quote:
Is er een kanaal waar er niet doorheen wordt geluld?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef L_auteur het volgende:
Kijk eurosportquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef L_auteur het volgende:
Die is smakeloos.quote:
Tijdens de repetities viel alles op z'n plek.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat zegt niks.quote:
Laten we hopen op alleen een regenaanslag op de cameraquote:
De Belgquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef Nia het volgende:
[..]
Is er een kanaal waar er niet doorheen wordt geluld?
Zeker!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Die persoon die over het dak rent is dat al de hele tijd.
Daar heb je repetities en budget om talent te huren voor. En anders moet je minder ingewikkeld gaan doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eurosport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef Nia het volgende:
[..]
Is er een kanaal waar er niet doorheen wordt geluld?
Heb al teveel andere hobby's.quote:
Blijf maar weg danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:17 schreef Karina het volgende:
lol iemand hier zei op Eurosport zeggen ze niet zoveel, ik zet het op en iemand begint te ouwehoeren
Sowieso wel een dj.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Gojira, wel grappig.
Als Nederland dit ooit gaat doen laten we Ronnie Flex en Mart Hoogkamer optreden. Epica gaat natuurlijk genegeerd worden. Hooguit mag Floor Jansen met Henk Poort iets doen..
Habanera uit Carmen van Bizetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Les Mis?
Ik zit op 10+In een stuk of zes landen.
Alsof Nederland ooit nog de Olympische spelen krijgtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Gojira, wel grappig.
Als Nederland dit ooit gaat doen laten we Ronnie Flex en Mart Hoogkamer optreden. Epica gaat natuurlijk genegeerd worden. Hooguit mag Floor Jansen met Henk Poort iets doen..
Ik verwacht André Rieu en Martin Garrix.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Gojira, wel grappig.
Daar was ik snel weg iddquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar zit babbelziek, lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |