The Real Housewives is nog echterquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[ twitter ]
Atijd weer die telefoontjes waar je precies hoort wat er aan de andere kant gezegt word, volledig non-scripted![]()
Dat hoef je toch ook niet te doen. Maar je kunt wel de huidige regering verantwoordelijk houden voor de situtatie daar het afgelopen jaar. De meest hardcore Israel supporters stemmen toch wel op Trump.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:01 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde punten die je als presidentskandidaat meteen kansloos kunnen maken. Israël afvallen is er daar beslist een van.
Ach dat soort zaken zegt men graag. Blijkt vaak toch niet zo te zijn. Zie bijvoorbeeld hoe je zou denken dat een land niet aankan als een oplichter als Trump met uitspraken als grab em by the pussy president werd. Dat kon dus wel. Als je naar de uitspraken van Trump en Republikeinen kijkt staan ze ook voor grote veranderingen, zaken als abortus verleden tijd maken. Die verandering is veel groter dan een beetje je buitenlandbeleid richting een voorgetrokken land veranderen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn maar inderdaad Kamala gelijk als een enorme outsider plaatsen, dan kan ze net zo goed direct de winst aan trump geven.
Zulke grote veranderingen kunnen amerikanen (maar vrijwel geen enkel land) niet aan.
Die abortus verandering is een verandering terugdraaien daar wordt makkelijker over gedaan dan een verandering aanbrengen, kijk maar naar hoe makkelijk het sentiment van toen die wet werd ingevoerd werd teruggepakt. Toen waren de republikeinen er ook al niet blij mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ach dat soort zaken zegt men graag. Blijkt vaak toch niet zo te zijn. Zie bijvoorbeeld hoe je zou denken dat een land niet aankan als een oplichter als Trump met uitspraken als grab em by the pussy president werd. Dat kon dus wel. Als je naar de uitspraken van Trump en Republikeinen kijkt staan ze ook voor grote veranderingen, zaken als abortus verleden tijd maken. Die verandering is veel groter dan een beetje je buitenlandbeleid richting een voorgetrokken land veranderen.
Raar idee van de club die een zo klein mogelijke overheid wil en bovendien zoveel mogelijk wil dat de overheid mensen met rust laat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Is dit nu zo erg? Er zijn wel meer landen waar broedsters niet zonder toestemming mogen reizen. Zoals bijvoorbeeld Afghanistan.
Aan dit tempo ben je wel erg optimistisch met 3 generaties.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die abortus verandering is een verandering terugdraaien daar wordt makkelijker over gedaan dan een verandering aanbrengen, kijk maar naar hoe makkelijk het sentiment van toen die wet werd ingevoerd werd teruggepakt. Toen waren de republikeinen er ook al niet blij mee.
Amerika is als sinds oprichting zo ontzettend pro israel dat dat echt heel moeilijk terug te draaien is, als de dems dat willen moet dat met kleine stappen gebeuren, helaas. Zelfs na zulke ontzettende kut acties als nu. Helaas is het een conflict waar we door de huidige gebeurtenissen nog wel weer een generatie of 3 minimaal aan vast zitten.
Het is meer dat de kinderen die nu de dupe zijn dit iig weer doorgeven aan hun kinderen en hun kinderen het nog wel zullen voelen zelfs als het nu ophoudt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Aan dit tempo ben je wel erg optimistisch met 3 generaties.
Ze willen dat ook niet, een hypothetische George Soros dwíngt ze ertoe. En liberals willen dat maar niet begrijpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Raar idee van de club die een zo klein mogelijke overheid wil en bovendien zoveel mogelijk wil dat de overheid mensen met rust laat.
Die zijn zeker niet het probleem, maar voor Harris zijn deze zaken beter aan te pakken nadat ze verkozen is, dan daarvoor. Het blijft natuurlijk een populariteits dingetje zo'n verkiezing. En er zijn veel meer mensen die afhaken bij anti-isreal standpunt dan dat er mensen zijn die aanhaken vanwege een anti-isreal standpunt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:55 schreef VoMy het volgende:
Maar het echte probleem zijn natuurlijk de mensen die demonstreren tegen een genocidale oorlogsmisdadiger.
Maar Soros is zooooo 2011. Tegenwoordig moet je wel voor Schwab gaan, anders lachen ze je uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ze willen dat ook niet, een hypothetische George Soros dwíngt ze ertoe. En liberals willen dat maar niet begrijpen.
Ik was eerder jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 100000% rellend teringtuig dat, om een conflict dat ze eigenlijk echt geen ene moer kan schelen, monumenten als de Liberty Bell besmeurt, de US vlag verbrandt en leuzen als HAMAS is coming opkalkt moet met alles wat legaal is keihard worden aangepakt.
Ze zijn niet alleen het probleem, ze zijn het ENIGE probleem in dit conflict in het westen, ga daar lekker de kwier for palestine uithangen, wel een valhelm mee.
OP-BOKKEN.
Toch andere insteek, het gaat me niet eens om jodenhaat (ben ook niet voor hoor) maar het uitvechten van een kansloos conflict op Amerikaanse bodem, of hier in Nederland, is echt waarom ik die hele Gazakliek alleen nog maar meer ben ga haten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was eerder jaMet minder woorden. Ik kan het wel
Haten behoort niet tot mijn vocabulaire.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch andere insteek, het gaat me niet eens om jodenhaat (ben ook niet voor hoor) maar het uitvechten van een kansloos conflict op Amerikaanse bodem, of hier in Nederland, is echt
ik die hele Gazakliek alleen nog maar meer ben ga haten.
Terroristenverheerlijkers, allemaal, stuk voor stuk. Echt een club waar je bij wil horen.
Zelf vind ik die vlaggen wel handig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haten behoort niet tot mijn vocabulaire.
Maar had in ander topic al gezegd dat ik gewoonweg niet begrijp waarom je hier als vluchteling uit Syrië een Palestijnse vlag voor je raam hangt.
Zo kan je het inderdaad ook bekijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf vind ik die vlaggen wel handig.
Je weet gelijk wie er van het padje af is. En gedachten kan ik niet lezen.
Ik volg echt zo erg veel aan reallife-soaps van Bravo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:47 schreef Breekfast het volgende:
Toch altijd wel weer bijzonder hoe je met zon groot campagneteam (neem ik aan) weer zo'n bijzonder gênant en gekunsteld telefoongesprekje weet te produceren om de steunbetuiging van de Obama's kenbaar te maken.
Is er dan niemand die ingrijpt en zegt "laten we dit maar niet doen" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |