SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
wat moest die rso voorstellen eigenlijk?quote:
vaak als ze het weer over de TT gaan hebben is dat een hintquote:
nog even wakker blijven dusquote:
Ligsequote:Op maandag 22 juli 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
maar ik ga ook onder de ventilator liggen
Gute Nacht Freunde
Nicequote:Op maandag 22 juli 2024 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in high friet met als toetje warme brownie met slagroomijs en gekruimelde koekjes ofzo. Milka swing. Dat idee.
Waarom las ik cavia? Het lijkt er niet eens opquote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
OMG ik heb nog witte lava cakejes in de vriezer
Caviacakejes.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik cavia? Het lijkt er niet eens op
Ga ik dan op de lijst?quote:
Botjes met vlees??!?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
sowieso dimmy volproppen met chocola. beetje vlees op de botjes
@Koen66quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Niet Shakiragodin in de OP hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker vetmestenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Botjes met vlees??!?
Kom maar door met die spare ribs
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever die goedkoopranzige zeevruchtenbonbons
Heb jij een eigen ziekenhuis?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Speciaal voor de gelegenheidquote:Op maandag 22 juli 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zaterdag wel naar een stad willen ofzo MAAR ER RIJDEN WEER GEEN TREINEN
Liliane Foubert?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Wat gezellig zegquote:Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stond naast de tank, de Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?quote:
Wel eng.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?
Neem een emotional support caaf meequote:
meteen crisisberaad in je caviakooi!quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een emotional support caaf mee
Wel kans dat de caaf dat niet overleefd, maar goed.
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen crisisberaad in je caviakooi!
schijfjequote:Op maandag 22 juli 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemen
Welke zou jij kiezen?
Goorlelquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
Dank jequote:
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)quote:Op maandag 22 juli 2024 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze iets aan haar oorschelp? Of was het haar mossel.
Badum tsss
Welterusten Luctorquote:
Je staat nog steeds op de lijst hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is na tien uur. Al twee keer zelfs
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)
"Peter R. de Vries: misdaadverslaggever" De raadselachtige moord op neurologe Ingrid Hakkert in het Brabantse dorpje Den Dungen (TV Episode 2003) - Reference View - IMDb
Drie secondenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrikquote:Op maandag 22 juli 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op de lijst hoor
Dat is echt 3 seconde geledenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Ik heb je ontmaskerdquote:Op maandag 22 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrik
Hier zit zelfs nog een verhaal voor waar ik getuige van was, eigenlijk de opmaat naar of nou ja de tweede paukenslag van de hele tragedie.quote:
Klinkt als een verhaal voor bij een esmaquote:Op maandag 22 juli 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit zelfs nog een verhaal voor waar ik getuige van was, eigenlijk de opmaat naar of nou ja de tweede paukenslag van de hele tragedie.
Je kunt haar niеt zienquote:Op maandag 22 juli 2024 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een verhaal voor bij een esma
quote:Op maandag 22 juli 2024 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt haar niеt zien
Als ze zachtjes tegen je praat
ipv Shakiraquote:Op maandag 22 juli 2024 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffiecaaf mag nog een rondje mee
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)sioen-overleden.html en dan heb je weet ik hoeveel pensioen gespaard en nooit gebruik van kunnen maken, das zuur
Ditquote:Op maandag 22 juli 2024 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.
dat is te simpel gedacht imho..quote:Op maandag 22 juli 2024 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.
"Vrijheid"quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is te simpel gedacht imho..
je kan prima dagelijks van het leven genieten en toch nog pensoen als het hoogst haalbare levensdoel te hebben: gewoon vrijheid en geen echte verplichtingen meer.
Of gewoon op zijn Japans, tot op hoge leeftijd nuttig zijn en in dienst van de maatschappij je dingetje doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom geen pensioen sparen en gewoon werken tot je dood gaat.
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehadquote:Op maandag 22 juli 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Vrijheid"
Als er één ding is waar ik me nu echt heel bewust van ben, is dat ik nu in een periode van m'n leven zit dat ik alles er nog uit kan halen zonder gelimiteerd te worden door wat voor factor dan ook. Vroeger was het geld, later is het tijd, nog later is het fysieke gesteldheid.
Of ergens heel goed in bent en de levenshouding zelfbeklag je vreemd is.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehad
Zo voelt het voor mij niet echt. Er is niets waarvan ik nu het idee heb dat ik het misloop om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehad
Dit is correct, echter hoe noemen we mensen zonder werk dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet werk niet als werk zien maar als je persoonlijkheid.
Je bent een meester …. Metselaar, bakker, ontwerper, architect, componist. Je werkt niet je bent het.
Beroepsgenietersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct, echter hoe noemen we mensen zonder werk dan?
Gefeliciteerd met je schoonzusje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:03 schreef RockNijntje het volgende:
Grappig, schoonzusje met de bijnaam Lies(je) is ook jarig. Feli.
Het is wel een goede game-weertje vandaagquote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'Courgettes en paddestoelen/ Maar heb nu ook red dead redemption en no man's sky er bij
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een goede game-weertje vandaag
Het is nog wel een prima temperatuurquote:
vooralsnog wat precies?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:19 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, tis hier vooralsnog en dat blijft ook zo
Klaag erover! Dan voel je je beterquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:28 schreef Nattekat het volgende:
Venijnig virusje dat mij aan het pesten is.
quote:
Jaajaaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee hoor, boeit mij geen zak
Tevens, druk zijn met wat ik wil
Daar heb ik nu gelukkig weinig last van doordat ik me zo brak voelquote:
Over precies 2 weken en 22 uurquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer vertrek je naar Parijs Nattekat?
Babbelen met de Gek.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'Courgettes en paddestoelen/ Maar heb nu ook red dead redemption en no man's sky er bij
Ja en ergens heb ik het idee dat we al 4 jaar in juli zitten, terwijl de tijd toch heel snel gaat.quote:
een extra kwaliteitsteakquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Karzai het volgende:
Meer geld gekregen deze maand, 50 eurootjes erbij
Doe voorzichtig maat.quote:
Heb je vast verdiend. Hebben jullie iets van een cao?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Karzai het volgende:
Meer geld gekregen deze maand, 50 eurootjes erbij
Ik verwacht ook wel duizenden doden door allerlei aanslagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voorzichtig maat.
Las vanmorgen over een groepsverkrachting van een toerist in Parijs.
Ik heb een afschrikwekkende uitstralingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voorzichtig maat.
Las vanmorgen over een groepsverkrachting van een toerist in Parijs.
Je gaat in een Patrick-pak?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een afschrikwekkende uitstraling
Met high heels en een visnetpanty ...quote:
Elk half jaar inflatiecorrectie geloof ikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je vast verdiend. Hebben jullie iets van een cao?
Nee, dat vermoed ik niet. Er staat voor Frankrijk te veel op het spel om veiligheid op zo'n schaal niet uiterst serieus te nemen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel duizenden doden door allerlei aanslagen.
Nee, dat deed die toerist van het groepsverkrachtingverhaalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met high heels en een visnetpanty ...
Altijd lekker.quote:
Dat is best netjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk half jaar inflatiecorrectie geloof ik
Hier krijg je problemen meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Knip
Dit wordt wel erg donkere humor
* Nattekat snel weer aan het werk gaat
Je weet nooit wie er meelezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee is de Foqueville censuur commissie al wakker?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er meelezen.
Hi rivalquote:
quote:
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Ah rellen, geweld en andere shizzle incoming in de USA zie ik
raival denk ikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hi rival![]()
Hoe spreek je je username eigenlijk uit?
Ja, zo spreek ik het ook uitquote:
Blanke agent die een zwarte vrouw doodschootquote:
Gevaarlijke ontwikkeling, voor je het weet breekt er een interne oorlog uit en Rusland en China popelen dan tijdens die onrust Europa in te vallen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Beetje zoals deze kerel Lidl uitspreekt dus?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo spreek ik het ook uit
In m'n hoofd.
Want ik ben raar.![]()
Rieval klinkt een beetje apart
Waarom kunnen ze daar nooit normaal doen? Is het een genetisch iets? Een cultureel iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blanke agent die een zwarte vrouw doodschoot
https://www.nu.nl/buitenl(...)huis-doodschiet.html
Hoi fbrbrbfbebe!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hi rival![]()
Hoe spreek je je username eigenlijk uit?
Dit blijft voor altijd zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Er komt weer allemaal water uit de lucht.
Wat nou weerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi fbrbrbfbebe!
Zelf spreek ik het uit op zn Engels maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen
Gooi de caafs erinquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de afvoer van het balkon verstop heb ik zo een zwembad.
Het zijn in feite allemaal Europeanen en Afrikanen dus blijkbaar gaat dat niet goed samen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze daar nooit normaal doen? Is het een genetisch iets? Een cultureel iets?
ik gewoon Nederlands. dr als in "drop", flas als in "vlas" en dan een zuchtje omdat ik zo'n zwaar leven hebquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi fbrbrbfbebe!
Zelf spreek ik het uit op zn Engels maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen
Waarom doet de Nederlandse media gezellig mee met zwart zo wit zus geel dingesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hallo Drop Vlas... zucht...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gewoon Nederlands. dr als in "drop", flas als in "vlas" en dan een zuchtje omdat ik zo'n zwaar leven heb
Gebeurd met mn echte naam ook, ik vind het allemaal best!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]fbrbrbfbebe
Ah, ik denk dat iedereen dat nu gaat doen
Wat ben jij makkelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Gebeurd met mn echte naam ook, ik vind het allemaal best!
Oh honey.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom doet de Nederlandse media gezellig mee met zwart zo wit zus geel dinges
Agent schiet vrouw dood, punt.
Ja, ik sla het over.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel heftige bodycams beelden ja.
Hele vreemde situatie.
Waarom begint die vrouw te dreigen ineens
Waarom schiet die agent daarop direct, dat slaat helemaal nergens op.
Zo'n filmpje kan ik dan wel zien maar dat filmpje over dat meisje dat matras stukken eet nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat filmpje niet zo goed te bekijken. Ik word zwak op m'n oude dag.
Dat is gewenning!quote:
Ze lijkt niet helemaal 100%, maar dat schieten is wel een tikkeltje overdreven ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel heftige bodycams beelden ja.
Hele vreemde situatie.
Waarom begint die vrouw te dreigen ineens
Waarom schiet die agent daarop direct, dat slaat helemaal nergens op.
haha watquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik dan wel zien maar dat filmpje over dat meisje dat matras stukken eet niet
Camera draait even weg op moment supreme geen zorgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat filmpje niet zo goed te bekijken. Ik word zwak op m'n oude dag.
Zo gaat dat nou eenmaal in Amerika. Schietgrage agenten en media die er een racistisch sausje overheen gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ze lijkt niet helemaal 100%, maar dat schieten is wel een tikkeltje overdreven ja.
Wat een totaal debiel landquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een Noro-virusjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al 4x langdurig op toilet gezeten vanmorgen.
Jezus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rookie numbersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al 4x langdurig op toilet gezeten vanmorgen.
Misschien moeten we eerst de onderzoeken/resultaten even afwachten!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in Amerika. Schietgrage agenten en media die er een racistisch sausje overheen gooien.
Eerst schieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst de onderzoeken/resultaten even afwachten!
Ja, maar een naam verkeerd schrijven, terwijl je elkaars teamgenoten bent in een project of als het in iemands handtekening staat, is wel een beetje dommie de pommie, toch ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is gewenning!
Sommige mensen krijgen helemaal schuim rond de mond wanneer iemand hun naam verkeerd typt in een email oid.
Er zijn al zoveel andere dingen om me druk om te maken
quote:
Maar je bent altijd aan het eten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het eten
Kunnen we het onderwerp: falend verteringsgestel even 10 minuutjes verschuiven?
Ik sta het toe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het eten
Kunnen we het onderwerp: falend verteringsgestel even 10 minuutjes verschuiven?
Dit, lastig plannen zo.quote:
Soms slaap ikquote:
MANDquote:Nauwelijks woningen voor alleenstaande asielzoekers met verblijfsvergunning
quote:Nauwelijks woningen
beter dat je er zelf achter komt dan dat je iedereen boos ging opbellenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, ik ben dom. Zit naar m'n afschrijvingen te kijken en kon NIET plaatsen wat een bepaalde betaling was.
Ja, die concerttickets, slimme.
Wat mij wel opvalt is dat ze of schieten wanneer dat nog helemaal niet nodig is. Of aan de andere kant van die filmpjes waar je je afvraagt waarom ze nog niet geschoten hebben.quote:
Mensen bellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beter dat je er zelf achter komt dan dat je iedereen boos ging opbellen
Kommetje chocoladevla?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga je wel onbewust eten zodra het over spuitkak gaat.
Jazeker. Het getuigt ook niet van enige interesse.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar een naam verkeerd schrijven, terwijl je elkaars teamgenoten bent in een project of als het in iemands handtekening staat, is wel een beetje dommie de pommie, toch ?
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agentenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat ze of schieten wanneer dat nog helemaal niet nodig is. Of aan de andere kant van die filmpjes waar je je afvraagt waarom ze nog niet geschoten hebben.
Iets gaat daar mis
Lekker passief agressief de naam van de afzender ook verkeerd schrijvenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker. Het getuigt ook niet van enige interesse.
Maar ik heb vandaag al een email ontvangen waarin mijn naam verkeerd staat, boos worden zou echt een dagtaak zijn
Elke maandag weerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, ik ben dom. Zit naar m'n afschrijvingen te kijken en kon NIET plaatsen wat een bepaalde betaling was.
Hoe heet ik?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker passief agressief de naam van de afzender ook verkeerd schrijven
Mwah, ieder wapen inclusief dreiging lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agenten
Jezus noemen met een pan kokend water in je handen vind ik toch nog net niet voldoende reden om iemand om te leggenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ieder wapen inclusief dreiging lijkt me voldoende.
Je hebt 'hoe heet ik?' teruggestuurd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe heet ik?
Dat heb ik terug gestuurd. Maar had ondertussen wel uitgevoerd wat me gevraagd werd. Goed he.
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ben klaar met eten, mag weer over vieze dingen gaan
Het is tenslotte 10 uur geweest
@:Uitstraling
Joejoequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.
Een pan heet water vind ik best een wapen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agenten
Ging niet om zn woorden ze begon met het opnoemen van vieze dingenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.
Ik straf via God ofzo. Is in die zuidelijke staten ook weer niet super comfy zeggen als er 2 triggerhappy agenten voor je staan. Ik bedoel daar is de kerk ook nogal een ding. En het IQ wat laag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus noemen met een pan kokend water in je handen vind ik toch nog net niet voldoende reden om iemand om te leggen
Oke, zieke burn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ging niet om zn woorden ze begon met het opnoemen van vieze dingen
Hij kwam net langs om zijn "nederige excuses" aan te bieden dus alles is weer liefde.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt 'hoe heet ik?' teruggestuurd?![]()
Lol..
Ja heel braaf, koekje verdiend
Goed zo, even laten zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kwam net langs om zijn "nederige excuses" aan te bieden dus alles is weer liefde.
Nou.quote:
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Een pan heet water vind ik best een wapen eigenlijk.
Ook weer niet dat het op zo'n afstand meteen levensbedreigend is oid. Maar een wapen toch zeker.
Misschien beter in een been schietenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.quote:Rapper Snoop Dogg draagt olympische vlam
Hijquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, even laten zien wie de baas is.
quote:
Denk niet dat je van een halve kilo wiet per dag beter gaat sporten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.
/s
Dude vroeg waarschijnlijk gewoon per ongeluk op de juiste tijd en plek om een aansteker voor z'n blunt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.
/s
Best een tikkeltje enthousiast te noemen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.
Jij hebt een rare onderbuurvrouw.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb toch dat mens met dat keffertje onder mij. Dus eergisteren heeft de buurman onder haar op het balkon naar boven geroepen of dat ze dat beest een keer kon opvoeden want hij was weer zo aan het blaffen.
En nu kwamen ze elkaar beneden tegen en begon zij tegen hem dat hij een keer moest ophouden met altijd op haar richten. Ze claimt dat hij uit het raam staat te kijken met een verrekijker naar haar als ze de straat inrijdt. En dat die jaloers is op haar mooie auto en haar mooie huis. En dat hij interesse in haar toont omdat het zogenaamd een knappe vrouw is![]()
![]()
Hij wil alleen dat dat beest stopt met blaffen
ja en ze hebben al vaker contact gehad. Heeft ze ook gemaild naar het vve bestuur dat er een agressieve gevaarlijke man onder haar woont. Maar toen wist ze nog niet dat hij in het bestuur zatquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt een rare onderbuurvrouw.
Wacht. Hebben die niet in de basis hetzelfde huis..?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb toch dat mens met dat keffertje onder mij. Dus eergisteren heeft de buurman onder haar op het balkon naar boven geroepen of dat ze dat beest een keer kon opvoeden want hij was weer zo aan het blaffen.
En nu kwamen ze elkaar beneden tegen en begon zij tegen hem dat hij een keer moest ophouden met altijd op haar richten. Ze claimt dat hij uit het raam staat te kijken met een verrekijker naar haar als ze de straat inrijdt. En dat die jaloers is op haar mooie auto en haar mooie huis. En dat hij interesse in haar toont omdat het zogenaamd een knappe vrouw is![]()
![]()
Hij wil alleen dat dat beest stopt met blaffen
Yes , zelfde als mij zeg maar, we wonen alle 3 boven elkaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht. Hebben die niet in de basis hetzelfde huis..?
Heb je popcorn ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
HIj noemde haar net gestoord. Hij zei je bent gewoon gestoord in je kop
Wel snel doen, anders is de convo al afgelopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan nog even terug naar de ah :p
Babi pangang van makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Tis echt een kutbeest. dan heeft ze de balkon deur open en als er dan beneden mensen lopen rent dat beest het balkon op en gaat blaffen
ja en dan dus zeggen dat die jaloers is op haar auto en huis. Wat een niveau is dat dan ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel snel doen, anders is de convo al afgelopen
Wat voor auto heeft ze dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan dus zeggen dat die jaloers is op haar auto en huis. Wat een niveau is dat dan ook
Heb je ook een nummer?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
En dan zeggen ze dat ze knap is. nou valt echt reuze mee. tis ordinair type
Het is zo'n type die dat zou doenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een auto met van die wimpers op de koplampen
Modie heeft er vast een gifje vanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde niet de enige zijn die dat vandaag gezien had.
Oke, er zijn lelijkere auto'squote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een soort van audi achtig ding. Geloof deze
[ afbeelding ]
Zoals dit iddquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een auto met van die wimpers op de koplampen
Krijg je ervan he als iedereen maar alles op Zalando besteltquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)illissement-aan.html
Ah mooi kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |