Hoe heet ik?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker passief agressief de naam van de afzender ook verkeerd schrijven
Mwah, ieder wapen inclusief dreiging lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agenten
Jezus noemen met een pan kokend water in je handen vind ik toch nog net niet voldoende reden om iemand om te leggenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ieder wapen inclusief dreiging lijkt me voldoende.
Je hebt 'hoe heet ik?' teruggestuurd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe heet ik?
Dat heb ik terug gestuurd. Maar had ondertussen wel uitgevoerd wat me gevraagd werd. Goed he.
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ben klaar met eten, mag weer over vieze dingen gaan
Het is tenslotte 10 uur geweest
@:Uitstraling
Joejoequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.
Een pan heet water vind ik best een wapen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agenten
Ging niet om zn woorden ze begon met het opnoemen van vieze dingenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op onreine uitspraken.
Ik straf via God ofzo. Is in die zuidelijke staten ook weer niet super comfy zeggen als er 2 triggerhappy agenten voor je staan. Ik bedoel daar is de kerk ook nogal een ding. En het IQ wat laag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus noemen met een pan kokend water in je handen vind ik toch nog net niet voldoende reden om iemand om te leggen
Oke, zieke burn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ging niet om zn woorden ze begon met het opnoemen van vieze dingen
Hij kwam net langs om zijn "nederige excuses" aan te bieden dus alles is weer liefde.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt 'hoe heet ik?' teruggestuurd?![]()
Lol..
Ja heel braaf, koekje verdiend
Goed zo, even laten zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kwam net langs om zijn "nederige excuses" aan te bieden dus alles is weer liefde.
Nou.quote:
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Een pan heet water vind ik best een wapen eigenlijk.
Ook weer niet dat het op zo'n afstand meteen levensbedreigend is oid. Maar een wapen toch zeker.
Misschien beter in een been schietenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.quote:Rapper Snoop Dogg draagt olympische vlam
Hijquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, even laten zien wie de baas is.
quote:
Denk niet dat je van een halve kilo wiet per dag beter gaat sporten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.
/s
Dude vroeg waarschijnlijk gewoon per ongeluk op de juiste tijd en plek om een aansteker voor z'n blunt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de sportwereld het gebruik van omstreden substanties uiterst serieus neemt.
/s
Best een tikkeltje enthousiast te noemen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er een headshot voor geven is dan wel weer wat... buitensporig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |