Misschien moeten we eerst de onderzoeken/resultaten even afwachten!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in Amerika. Schietgrage agenten en media die er een racistisch sausje overheen gooien.
Eerst schieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten we eerst de onderzoeken/resultaten even afwachten!
Ja, maar een naam verkeerd schrijven, terwijl je elkaars teamgenoten bent in een project of als het in iemands handtekening staat, is wel een beetje dommie de pommie, toch ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is gewenning!
Sommige mensen krijgen helemaal schuim rond de mond wanneer iemand hun naam verkeerd typt in een email oid.
Er zijn al zoveel andere dingen om me druk om te maken
quote:
Maar je bent altijd aan het eten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het eten
Kunnen we het onderwerp: falend verteringsgestel even 10 minuutjes verschuiven?
Ik sta het toe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het eten
Kunnen we het onderwerp: falend verteringsgestel even 10 minuutjes verschuiven?
Dit, lastig plannen zo.quote:
Soms slaap ikquote:
MANDquote:Nauwelijks woningen voor alleenstaande asielzoekers met verblijfsvergunning
quote:Nauwelijks woningen
beter dat je er zelf achter komt dan dat je iedereen boos ging opbellenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, ik ben dom. Zit naar m'n afschrijvingen te kijken en kon NIET plaatsen wat een bepaalde betaling was.
Ja, die concerttickets, slimme.
Wat mij wel opvalt is dat ze of schieten wanneer dat nog helemaal niet nodig is. Of aan de andere kant van die filmpjes waar je je afvraagt waarom ze nog niet geschoten hebben.quote:
Mensen bellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beter dat je er zelf achter komt dan dat je iedereen boos ging opbellen
Kommetje chocoladevla?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ga je wel onbewust eten zodra het over spuitkak gaat.
Jazeker. Het getuigt ook niet van enige interesse.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar een naam verkeerd schrijven, terwijl je elkaars teamgenoten bent in een project of als het in iemands handtekening staat, is wel een beetje dommie de pommie, toch ?
Tenzij ze onder het aanrecht een AK-47 had liggen, lijkt het hier weer een voorbeeld van trigger happy redneck agentenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat ze of schieten wanneer dat nog helemaal niet nodig is. Of aan de andere kant van die filmpjes waar je je afvraagt waarom ze nog niet geschoten hebben.
Iets gaat daar mis
Lekker passief agressief de naam van de afzender ook verkeerd schrijvenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker. Het getuigt ook niet van enige interesse.
Maar ik heb vandaag al een email ontvangen waarin mijn naam verkeerd staat, boos worden zou echt een dagtaak zijn
Elke maandag weerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, ik ben dom. Zit naar m'n afschrijvingen te kijken en kon NIET plaatsen wat een bepaalde betaling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |