Het zijn in feite allemaal Europeanen en Afrikanen dus blijkbaar gaat dat niet goed samen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze daar nooit normaal doen? Is het een genetisch iets? Een cultureel iets?
ik gewoon Nederlands. dr als in "drop", flas als in "vlas" en dan een zuchtje omdat ik zo'n zwaar leven hebquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi fbrbrbfbebe!
Zelf spreek ik het uit op zn Engels maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen
Waarom doet de Nederlandse media gezellig mee met zwart zo wit zus geel dingesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blanke agent die een zwarte vrouw doodschoot
https://www.nu.nl/buitenl(...)huis-doodschiet.html
Hallo Drop Vlas... zucht...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gewoon Nederlands. dr als in "drop", flas als in "vlas" en dan een zuchtje omdat ik zo'n zwaar leven heb
Gebeurd met mn echte naam ook, ik vind het allemaal best!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]fbrbrbfbebe
Ah, ik denk dat iedereen dat nu gaat doen
Wat ben jij makkelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Gebeurd met mn echte naam ook, ik vind het allemaal best!
Oh honey.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom doet de Nederlandse media gezellig mee met zwart zo wit zus geel dinges
Agent schiet vrouw dood, punt.
Ja, ik sla het over.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel heftige bodycams beelden ja.
Hele vreemde situatie.
Waarom begint die vrouw te dreigen ineens
Waarom schiet die agent daarop direct, dat slaat helemaal nergens op.
Zo'n filmpje kan ik dan wel zien maar dat filmpje over dat meisje dat matras stukken eet nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat filmpje niet zo goed te bekijken. Ik word zwak op m'n oude dag.
Dat is gewenning!quote:
Ze lijkt niet helemaal 100%, maar dat schieten is wel een tikkeltje overdreven ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel heftige bodycams beelden ja.
Hele vreemde situatie.
Waarom begint die vrouw te dreigen ineens
Waarom schiet die agent daarop direct, dat slaat helemaal nergens op.
haha watquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan ik dan wel zien maar dat filmpje over dat meisje dat matras stukken eet niet
Camera draait even weg op moment supreme geen zorgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf dat filmpje niet zo goed te bekijken. Ik word zwak op m'n oude dag.
Zo gaat dat nou eenmaal in Amerika. Schietgrage agenten en media die er een racistisch sausje overheen gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ze lijkt niet helemaal 100%, maar dat schieten is wel een tikkeltje overdreven ja.
Wat een totaal debiel landquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt als een Noro-virusjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al 4x langdurig op toilet gezeten vanmorgen.
Jezus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rookie numbersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al 4x langdurig op toilet gezeten vanmorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |