Ja en ergens heb ik het idee dat we al 4 jaar in juli zitten, terwijl de tijd toch heel snel gaat.quote:
een extra kwaliteitsteakquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Karzai het volgende:
Meer geld gekregen deze maand, 50 eurootjes erbij
Doe voorzichtig maat.quote:
Heb je vast verdiend. Hebben jullie iets van een cao?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:00 schreef Karzai het volgende:
Meer geld gekregen deze maand, 50 eurootjes erbij
Ik verwacht ook wel duizenden doden door allerlei aanslagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voorzichtig maat.
Las vanmorgen over een groepsverkrachting van een toerist in Parijs.
Ik heb een afschrikwekkende uitstralingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voorzichtig maat.
Las vanmorgen over een groepsverkrachting van een toerist in Parijs.
Je gaat in een Patrick-pak?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een afschrikwekkende uitstraling
Met high heels en een visnetpanty ...quote:
Elk half jaar inflatiecorrectie geloof ikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je vast verdiend. Hebben jullie iets van een cao?
Nee, dat vermoed ik niet. Er staat voor Frankrijk te veel op het spel om veiligheid op zo'n schaal niet uiterst serieus te nemen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel duizenden doden door allerlei aanslagen.
Nee, dat deed die toerist van het groepsverkrachtingverhaalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met high heels en een visnetpanty ...
Altijd lekker.quote:
Dat is best netjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Elk half jaar inflatiecorrectie geloof ik
Hier krijg je problemen meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Knip
Dit wordt wel erg donkere humor
* Nattekat snel weer aan het werk gaat
Je weet nooit wie er meelezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee is de Foqueville censuur commissie al wakker?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er meelezen.
Hi rivalquote:
quote:
Vanmiddag dagbestedingquote:
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Ah rellen, geweld en andere shizzle incoming in de USA zie ik
raival denk ikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hi rival![]()
Hoe spreek je je username eigenlijk uit?
Ja, zo spreek ik het ook uitquote:
Blanke agent die een zwarte vrouw doodschootquote:
Gevaarlijke ontwikkeling, voor je het weet breekt er een interne oorlog uit en Rusland en China popelen dan tijdens die onrust Europa in te vallen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Beetje zoals deze kerel Lidl uitspreekt dus?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo spreek ik het ook uit
In m'n hoofd.
Want ik ben raar.![]()
Rieval klinkt een beetje apart
Waarom kunnen ze daar nooit normaal doen? Is het een genetisch iets? Een cultureel iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blanke agent die een zwarte vrouw doodschoot
https://www.nu.nl/buitenl(...)huis-doodschiet.html
Hoi fbrbrbfbebe!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hi rival![]()
Hoe spreek je je username eigenlijk uit?
Dit blijft voor altijd zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Er komt weer allemaal water uit de lucht.
Wat nou weerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi fbrbrbfbebe!
Zelf spreek ik het uit op zn Engels maar dat mag iedereen lekker voor zichzelf bepalen
Gooi de caafs erinquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik de afvoer van het balkon verstop heb ik zo een zwembad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |