SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
wat moest die rso voorstellen eigenlijk?quote:
vaak als ze het weer over de TT gaan hebben is dat een hintquote:
nog even wakker blijven dusquote:
Ligsequote:Op maandag 22 juli 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
maar ik ga ook onder de ventilator liggen
Gute Nacht Freunde
Nicequote:Op maandag 22 juli 2024 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in high friet met als toetje warme brownie met slagroomijs en gekruimelde koekjes ofzo. Milka swing. Dat idee.
Waarom las ik cavia? Het lijkt er niet eens opquote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
OMG ik heb nog witte lava cakejes in de vriezer
Caviacakejes.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik cavia? Het lijkt er niet eens op
Ga ik dan op de lijst?quote:
Botjes met vlees??!?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
sowieso dimmy volproppen met chocola. beetje vlees op de botjes
@Koen66quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Niet Shakiragodin in de OP hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker vetmestenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Botjes met vlees??!?
Kom maar door met die spare ribs
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever die goedkoopranzige zeevruchtenbonbons
Heb jij een eigen ziekenhuis?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Speciaal voor de gelegenheidquote:Op maandag 22 juli 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zaterdag wel naar een stad willen ofzo MAAR ER RIJDEN WEER GEEN TREINEN
Liliane Foubert?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Wat gezellig zegquote:Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stond naast de tank, de Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?quote:
Wel eng.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?
Neem een emotional support caaf meequote:
meteen crisisberaad in je caviakooi!quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een emotional support caaf mee
Wel kans dat de caaf dat niet overleefd, maar goed.
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen crisisberaad in je caviakooi!
schijfjequote:Op maandag 22 juli 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemen
Welke zou jij kiezen?
Goorlelquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
Dank jequote:
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)quote:Op maandag 22 juli 2024 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze iets aan haar oorschelp? Of was het haar mossel.
Badum tsss
Welterusten Luctorquote:
Je staat nog steeds op de lijst hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is na tien uur. Al twee keer zelfs
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)
"Peter R. de Vries: misdaadverslaggever" De raadselachtige moord op neurologe Ingrid Hakkert in het Brabantse dorpje Den Dungen (TV Episode 2003) - Reference View - IMDb
Drie secondenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrikquote:Op maandag 22 juli 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op de lijst hoor
Dat is echt 3 seconde geledenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Ik heb je ontmaskerdquote:Op maandag 22 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrik
Hier zit zelfs nog een verhaal voor waar ik getuige van was, eigenlijk de opmaat naar of nou ja de tweede paukenslag van de hele tragedie.quote:
Klinkt als een verhaal voor bij een esmaquote:Op maandag 22 juli 2024 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit zelfs nog een verhaal voor waar ik getuige van was, eigenlijk de opmaat naar of nou ja de tweede paukenslag van de hele tragedie.
Je kunt haar niеt zienquote:Op maandag 22 juli 2024 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een verhaal voor bij een esma
quote:Op maandag 22 juli 2024 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt haar niеt zien
Als ze zachtjes tegen je praat
ipv Shakiraquote:Op maandag 22 juli 2024 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffiecaaf mag nog een rondje mee
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)sioen-overleden.html en dan heb je weet ik hoeveel pensioen gespaard en nooit gebruik van kunnen maken, das zuur
Ditquote:Op maandag 22 juli 2024 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.
dat is te simpel gedacht imho..quote:Op maandag 22 juli 2024 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pensioen is voor een hele hoop ongelukkige mensen het hoogst haalbare levensdoel maar die vergeten ondertussen dagelijks van het leven te genieten.
"Vrijheid"quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is te simpel gedacht imho..
je kan prima dagelijks van het leven genieten en toch nog pensoen als het hoogst haalbare levensdoel te hebben: gewoon vrijheid en geen echte verplichtingen meer.
Of gewoon op zijn Japans, tot op hoge leeftijd nuttig zijn en in dienst van de maatschappij je dingetje doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Daarom geen pensioen sparen en gewoon werken tot je dood gaat.
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehadquote:Op maandag 22 juli 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Vrijheid"
Als er één ding is waar ik me nu echt heel bewust van ben, is dat ik nu in een periode van m'n leven zit dat ik alles er nog uit kan halen zonder gelimiteerd te worden door wat voor factor dan ook. Vroeger was het geld, later is het tijd, nog later is het fysieke gesteldheid.
Of ergens heel goed in bent en de levenshouding zelfbeklag je vreemd is.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehad
Zo voelt het voor mij niet echt. Er is niets waarvan ik nu het idee heb dat ik het misloop om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt ALTIJD wel gelimiteerd door 1 van die factoren, tenzij je toevallig veel geluk hebt gehad
Dit is correct, echter hoe noemen we mensen zonder werk dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet werk niet als werk zien maar als je persoonlijkheid.
Je bent een meester …. Metselaar, bakker, ontwerper, architect, componist. Je werkt niet je bent het.
Beroepsgenietersquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct, echter hoe noemen we mensen zonder werk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |