Caviacakejes.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom las ik cavia? Het lijkt er niet eens op
Ga ik dan op de lijst?quote:
Botjes met vlees??!?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
sowieso dimmy volproppen met chocola. beetje vlees op de botjes
@Koen66quote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
Niet Shakiragodin in de OP hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker vetmestenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Botjes met vlees??!?
Kom maar door met die spare ribs
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever die goedkoopranzige zeevruchtenbonbons
Heb jij een eigen ziekenhuis?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Speciaal voor de gelegenheidquote:Op maandag 22 juli 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou zaterdag wel naar een stad willen ofzo MAAR ER RIJDEN WEER GEEN TREINEN
Liliane Foubert?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse (de vrouw van de eigenaar dan) ooit in het ziekenhuis gehad (hersenbloeding), die kerel man bracht iedere dag 10.000 kilo van dat spul mee voor het personeel, heel wat meisjesheupen zijn destijds gesneuveld.
Wat gezellig zegquote:Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stond naast de tank, de Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?quote:
Wel eng.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan wel naar buiten, dit weekend?
Neem een emotional support caaf meequote:
meteen crisisberaad in je caviakooi!quote:Op maandag 22 juli 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem een emotional support caaf mee
Wel kans dat de caaf dat niet overleefd, maar goed.
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen crisisberaad in je caviakooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |