schijfjequote:Op maandag 22 juli 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet wel even kiezen wie ik mee zou nemen
Welke zou jij kiezen?
Had ze iets aan haar oorschelp? Of was het haar mossel.quote:
Goorlelquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
Dank jequote:
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)quote:Op maandag 22 juli 2024 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze iets aan haar oorschelp? Of was het haar mossel.
Badum tsss
Welterusten Luctorquote:
Je staat nog steeds op de lijst hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is na tien uur. Al twee keer zelfs
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?quote:Op maandag 22 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Etto,
mag Buda op de goorlellen-lijst?
quote:Op maandag 22 juli 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verhaal heeft ermee te maken, Ingrid was haar beste vriendin, vandaar de connectie met het Jeroen Boschziekenhuis (voorheen het GZZ)
"Peter R. de Vries: misdaadverslaggever" De raadselachtige moord op neurologe Ingrid Hakkert in het Brabantse dorpje Den Dungen (TV Episode 2003) - Reference View - IMDb
Drie secondenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrikquote:Op maandag 22 juli 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op de lijst hoor
Dat is echt 3 seconde geledenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik er vanaf dan, ik heb echt al eventjes niets vies gezegd?
Ik heb je ontmaskerdquote:Op maandag 22 juli 2024 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat mijn reputatie als brave hendrik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |