abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juli 2024 @ 22:34:01 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214379083
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Rechter: "Wat vroeg de conducteur u?"

Origami: "Ik stond gewoon te wachten."

"Ja, maar wat vroeg de conducteur u?"

"Echt waarom zijn die mensen zo agressief!"

"Meneer, wat vroeg de conducteur u?"

"Dit laat ik niet gebeuren, vandaar dat ik hier zit."

"Wat. Vroeg. De. Conducteur. U?"

"Ik heb het gevoel dat u dit niet serieus neemt, mag ik een andere rechter?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214379205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juli 2024 @ 22:49:41 #104
Brabo Bastard
pi_214379238
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:

[..]
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
Dan ben ik wel benieuwd wat de beveiliging hem vroeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker maandag 22 juli 2024 @ 22:57:58 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214379299
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:

[..]
Hoe heeft hij de coronatijd overleefd als hij een mondkapje weigerde :o
  maandag 22 juli 2024 @ 23:01:36 #106
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214379325
Op welk station gebeurde dit?
pi_214379596
Hmmm....

Een conducteur stelt jou een vraag, die je niet meer weet. Je hebt ook niet gereageerd.
Tijdens de stop van de trein, schakelt deze conducteur een medewerker van NS in. Een perronwacht, spoorwegpolitie of wat dan ook, terwijl jij de trein verlaat. Andere mogelijkheid is dat er op camerabeelden op afstand iets gezien is, waardoor jij aangesproken moest worden. Dat wordt in eerste instantie aan de conducteur doorgegeven, maar als jij het perron op wandelt worden alsnog vaste mensen van het station ingeschakeld.

Dit betekent dat er in beide gevallen een (redelijk) vermoeden is dat jij je misdragen hebt. Iets anders kan je er niet van maken. Je wordt niet verdacht van het op de grond gooien van een snoeppapiertje.

Het feit dat dit zonder meer besproken zal zijn, omdat er politie bij is geweest, maar jij dit liever niet post, doet vermoeden dat je schuldig bent. Want na het gesprek met de politie was jij op de hoogte van waar men jou van verdacht. Ik ben geen psych, maar was jou motivatie om dit topic te openen een beetje NS bashen? Dat je boos bent dat ze je bij de ballen hebben? Ben jij zo iemand die zelf iets ergs flikt, en dan gaat miepen over zijn behandeling achteraf? Maak jij de handtastelijkheden groter, om het werkelijke probleem te proberen uit de picture te krijgen?

Als dat laatste waar is, heb ik een tip. Eigenlijk heb je die al 20 keer gehad in dit topic. Stom doen is met de billen bloot en op de blaren zitten. Janken dat de afhandeling van je staande houding veel ernstiger was kon je wel eens extra in de problemen brengen. Ene Ali B. heeft dat recent ook geprobeerd, en daar trappen rechters niet in. Tevens kan je een stuk negatiever in de media komen. Of op een forum.
_-L'avenir est déja là
pi_214379606
Het is misschien al gevraagd, maar wat vroeg de conducteur nou eigenlijk?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_214379981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:33 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee het oude WGR en R&P had een strak moderatie team. Ging je een beetje uit de schreef dan kon je een note verwachten. Dat maakte die subforums nog behulpzaam.

Tegenwoordig is het verworden tot een slap aftreksel van KLB 2.0. Waar ik regelmatig topics zie ontsporen.
Ach welnee: topics in WGR ontsporen (pun intended) zelden. En als dat al gebeurt, ligt dat in 99% van de gevallen aan de TS zelf. Net als nu.

Ik wil je echt serieus wel helpen met juridisch advies maar aangezien ik moe ben van de werkweek en sociale activiteiten besluit ik je hulpvragen te negeren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_214380012
Wel binnen 14 dagen verzet aantekenen tegen die SB en niet betalen en dan succes bij de politierechter. Zorg daar (en eigenlijk al in je verzet) wel voor een coherenter verhaal dan dit. Geen VOG kunnen krijgen voor vijf jaar is geen grapje, wel functieafhankelijk en alles, maar gezien je duidelijk niet het hele verhaal wil vertellen en je bij de overheid werkt lijkt me dar een vrij reëel risico.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 07:27:18 #111
138438 crew  Pizzakoppo
pi_214380066
Wat vroeg de conducteur?
pi_214380463
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Een advocaat wil ook weten wat de eerste conducteur vroeg. De vraag die TS negeerde omdat hij moe was.

Even speculeren:
-TS liet afval liggen op de plek waar hij zat en de conducteur vroeg hem dit mee te nemen en weg te gooien.
-TS had hele harde muziek op zijn oren, waar andere reizigers over geklaagd hadden en de conducteur vroeg of hij dit in het vervolg zachter wil zetten.
....vul aan....het kan van alles zijn.

Maar, je negeert niet zomaar een vraag van een conducteur, alleen omdat je moe bent. Het ging ergens over en de conducteur vond het belangrijk genoeg om zijn collega's een seintje te geven om hem tegen te houden.

Zolang TS niet wil zeggen wat de oorspronkelijke vraag was, kan niemand erover oordelen of het 'geweld' van NS al dan niet terecht was en waarom TS schijnbaar nogal recalcitrant en onverschillig reageerde op iedereen.
exact.

daarom ook de vraag aan @Origami94: wat vroeg de conducteur eigenlijk aan je wat je negeerde?

ik vermoed ook dat er een voorval in de trein is geweest. TS was verdacht van iets, negeert de conducteur die, uiteraard, ook gewoon een kutdag kan hebben gehad en TS is de zoveelste mongool die zich misdraagt (moeilijk he, andere mensen gewoon als mensen behandelen? als iemand gewoon zijn werk doet je even niet zo aanstellen omdat je het allemaal zo moeilijk hebt en gewoon antwoord geven?) dat de conducteur dan ook denkt zoek het lekker uit en dat naar een collega dan wel meldcentrum escaleerd. vervolgens is er ook weer iets voorgevallen dat de conducteur in kwestie een tik, of zoals TS zelf al overdrijft, 2 tikken heeft moeten uitdelen.

die kerel staat niet klaar met zijn handjes denkende, wie ga ik nu een tik verkopen. daar heeft iets gespeelt, dan wel hoog emotioneel dan wel fysiek dat hij het nodig vond je een tik te geven.
als je daar hetzelfde zuigende calimero gedrag vertoonde vind ik het nog een tik te weinig maargoed.

die gasten hebben dat gedaan met een berg getuigen, een berg telefooncameras om hun heen en bodycams. dat de beelden niet zijn gedeeld met politie (volgens jou) lijkt me stug, dus er was of dusdanig niets aan de hand dat er niets te delen viel, of het was dusdanig evident dat jij je had misdragen en het terecht was dat de beelden niet eens nodig zijn.

en je zit weer eens lekker op je zeikstoel @origami94. lekker afgeven op alles omdat je niet je gewenste antwoorden krijgt.. en maar zeuren over vroeger ja voorheen, 5 a 10 jaar geleden was WGR een stuk serieuzer. maar niet omdat de moderatie toen zoveel beter was, maar omdat er minder kutusers zoals jij debiele halfslachtige topics neerzetten en als dat toch gebeurde dan hadden ze niet zo;n grote bek. newbie.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 10:29:47 #113
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214381191
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2024 13:49 schreef Feola het volgende:
Wat vroeg de conducteur dan? Lijkt me redelijk essentieel.

En je kreeg 2 tikken op je gezicht nadat je niet reageerde op de vraag?
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214381213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?
het verhaal is volkomen incompleet.
het kan niet zo zijn dat er een standaard vraag werd gesteld, TS die niet beantwoorde, vervolgens wordt TS in een hoekje gedreven en krijgt 2 tikken. dat kan gewoon niet. niet in een tijd waar iedereen een smartphone met camera heeft, waar er bodycams zijn en over iedere vorm van machtsmisbruik een rel kan ontstaan.

dus nee, ik geloof er geen hol van. het is het zoveelste warrige verhaal wat nergens over gaat van TS
en dank u meneer Dood,
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:20:22 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214382232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar had TS ook kunnen posten met dit nietszeggende topic.
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient, zeker niet als hij dus bij het grijpen daadwerkelijk niets heeft gedaan.

En het enige antwoord wat gegeven kan worden is dus ook: advocaat inschakelen.

Als dan blijkt dat hij bij het grijpen wel iets terug heeft gedaan en de vraag was waarom hij een teindeel in de fik heeft gestoken dan is de situatie misschien een beetje anders en helpt een advocaat ook niet, maar ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:23:26 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214382262
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:20 schreef jogy het volgende:

[..]
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:44:02 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214382439
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?
'Waarom heb je mij in het gezicht gespuugd' denk ik.
Vrijheid
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 14:04:20 #118
Brabo Bastard
pi_214382969
TS komt hier niet meer, wel in andere topics :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:07:56 #119
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214386374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
TS komt hier niet meer, wel in andere topics :')
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.

Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 20:08:49 #120
197773 crew  maily
pi_214386384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.

Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
Wij hebben maar één vraag.

Wat vroeg de conducteur?
pi_214386401
quote:

[..]

als je een volledig verhaal verteld maak je iig een stuk meer kans dan dit verzinsel.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 20:21:56 #122
Brabo Bastard
pi_214386563
quote:

[..]

Maar... wat vroeg die conducteur nou?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:25:35 #123
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_214386598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar... wat vroeg die conducteur nou?
Dat vraag ik mij ook af. Maar klaarblijkelijk is kritische vragen stellen gelijk aan trollen...
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:34:30 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214386683
quote:

[..]

Bel gewoon een advocaat, cheapskate.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214386772
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bel gewoon een advocaat, cheapskate.
Hopelijk gaat die advocaat dan niet teveel aan TS vragen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:45:13 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214386787
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lijkt me juist de enige aan wie hij vooral de waarheid moet vertellen.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 20:46:42 #127
197773 crew  maily
pi_214386800
quote:

[..]
Een vraag is genoeg :!
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:51:20 #128
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_214386856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:46 schreef maily het volgende:

[..]
Een vraag is genoeg :!
Onder ede welteverstaan. Of is Ts is werkelijk zo intens dom om meineed te plegen.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:51:59 #129
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214386866
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef maily het volgende:

[..]
Wij hebben maar één vraag.

Wat vroeg de conducteur?
Volgens mij heb je moeite met begrijpend lezen. En logisch nadenken.

En nee in geen enkele wereld is een vraag reden voor geweld.

Als je een dm stuurt wil ik misschien op je vraag ingaan. Met je "we".
pi_214386896
quote:

[..]
"Goedemiddag, met advocatenkantoor De Jong, waarmee kan ik u helpen?"

TS belt gelijk een andere advocaat.

GOTO start
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:56:46 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214386913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Onder ede welteverstaan. Of is Ts is werkelijk zo intens dom om meineed te plegen.
Alleen een getuige kan potentieel meineed plegen, een verdachte niet.
pi_214386977
quote:

[..]

Misschien gaat het dan eens tijd worden dat je serieuze antwoorden gaat geven op serieuze vragen.

Maar dat blijkt pittig...

Jammer, had graag een mooi verhaal gelezen! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 23 juli 2024 @ 21:05:05 #133
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_214387003
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Alleen een getuige kan potentieel meineed plegen, een verdachte niet.
Oh ja is ook zo :+
Ook in moeilijke tijden.
pi_214387033
@maily mag ik je aanraken als je via DM antwoord hebt gekregen? :@
Want dan ben je wel heel speciaal en bevoorrecht _O_
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 21:09:59 #135
Brabo Bastard
pi_214387056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wat. Vroeg. De. Conducteur?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214387088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Waarom jij na elk woord een punt zet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_214387542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Vanmiddag vroeg hij mij om mijn kaartje. Niet verder vertellen, is geheim!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 21:49:56 #138
197773 crew  maily
pi_214387638
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vanmiddag vroeg hij mij om mijn kaartje. Niet verder vertellen, is geheim!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft hij dat ook gefilmd met zijn bodycam?
pi_214387650
Ik ga zondag met de trein. Dus wil heel graag weten wat de conducteur nou vroeg. Dit ter voorbereiding O-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 22:07:04 #140
Brabo Bastard
pi_214387786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Gewoon. Omdat. Het. Kan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214388027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Sinds.Rumag.Failliet.Is.Heeft.Hij Wat.Tijd.Over.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 22:30:16 #142
197773 crew  maily
pi_214388039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:29 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Sinds.Rumag.Failliet.Is.Heeft.Hij Wat.Tijd.Over.
Darum.
pi_214388042
En verder ben ik wel benieuwd wat die conducteur nu gevraagd heeft.
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 22:54:53 #144
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214388276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je moeite met openheid. Dat in geen enkele wereld een vraag reden is voor geweld, betekent niet dat de vraag in kwestie niet relevant is.

Wat maakt dat je de vraag hier niet gewoon even post? Kleine moeite, scheelt een hoop vraagtekens bij users en frustratie bij jou. Tenzij er een verhaal aan die ene vraag hangt dat jou in een negatief daglicht plaatst.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214389788
quote:
Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.
Nou, DOE DAT DAN!

En zit WGR niet te vervuilen met je verongelijkte huiltopics.

Zo, en nou opgehoepeld ~O>
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 24 juli 2024 @ 03:28:10 #146
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_214389859
Dit doet me denken aan die corona filmpjes waarbij een zielige oude man uit het niets een ME-knuppel in z'n nek kreeg. Later zag je filmpjes van de andere kant die lieten zien dat die arme stakker zelf eerst de ME'ers te lijf ging met een stok of iets.

Wat je met deze comment kunt weet ik ook niet, maar wilde m'n gedachte toch even melden.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:02:49 #147
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214391253
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:54 schreef SwJ het volgende:

[..]
Volgens mij heb je moeite met openheid. Dat in geen enkele wereld een vraag reden is voor geweld, betekent niet dat de vraag in kwestie niet relevant is.

Wat maakt dat je de vraag hier niet gewoon even post? Kleine moeite, scheelt een hoop vraagtekens bij users en frustratie bij jou. Tenzij er een verhaal aan die ene vraag hangt dat jou in een negatief daglicht plaatst.
Integendeel, de rechercheurs van dienst weten alles.

En de vraag zou allang beantwoord zijn als de dienstdoende mod er geen troll topic van had gemaakt.

Jammer vroeger was FOK! een leuk forum met JNG en de trolls die alleen in KLB zaten. Pharkus die het gareel in de hand hield.

Tegenwoordig is zo'n beetje elk topic meteen ontspoord tot een bash topic of het nou NWS, R&P of WGR is. En zitten de grootste trolls in het admin of mod team
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:07:33 #148
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214391291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 03:28 schreef KinKiJan het volgende:
Dit doet me denken aan die corona filmpjes waarbij een zielige oude man uit het niets een ME-knuppel in z'n nek kreeg. Later zag je filmpjes van de andere kant die lieten zien dat die arme stakker zelf eerst de ME'ers te lijf ging met een stok of iets.

Wat je met deze comment kunt weet ik ook niet, maar wilde m'n gedachte toch even melden.
Nahhh de VN, Amnesty en een gedeelte uit de politiek zijn het niet met je eens. Er is heel wat mis gegaan tijdens corona dat zelfs de overheid kenbaar heeft gemaakt.

Een deel van de reden waarom stemmers op populistische partijen stemmen en we in een laag vertrouwen maatschappij leven
pi_214391357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:02 schreef Origami94 het volgende:

[..]

En de vraag zou allang beantwoord zijn als de dienstdoende mod er geen troll topic van had gemaakt.

Jammer vroeger was FOK! een leuk forum met JNG en de trolls die alleen in KLB zaten. Pharkus die het gareel in de hand hield.

Tegenwoordig is zo'n beetje elk topic meteen ontspoord tot een bash topic of het nou NWS, R&P of WGR is. En zitten de grootste trolls in het admin of mod team
Reactie 4 werd al gevraagd wat de initiële vraag van de conducteur was.
Lang voordat jouw topic ontspoorde (pun intended)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:17:36 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214391368
quote:

[..]

Maar wat vroeg die conducteur nou?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 10:22:03 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214391391
quote:

[..]

:D Ja, natuurlijk, want dé vraag kwam al in #4 en die post quotte jij in #7 en daar reageerde je wel maar je gaf géén antwoord, en dan zal mijn reactie in #10 de reden zijn dat je geen antwoord meer zou geven? Iets wat je in je OP al ontweek, want daar zei je ook al niet wat de vraag was, en als die vraag zó fout was geweest had je dat echt wel direct in de OP vermeldt want daar ontleent het hele verhaal zijn bestaansrecht aan, en in de OP ontweek je dat al.

Maar ik vind het best joh, dan was mijn spot on reactie #10 'trollen' en dé reden dat jij geen antwoord meer geeft. Dat is een makkelijke cop out en een wel heel doorzichtig rookgordijntje, maar prima joh. ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:23:53 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214391404
Als TS zich in het echt net zo irritant gedraagt als in dit topic dan begrijp ik wel dat 'ie petsen gekregen heeft :') .
Huilen dan.
pi_214391405
quote:

[..]

calimero die je er bent

jij begint een topic. een topic met halve informatie.
het kan gewoon niet, en dat blijf ik herhalen, dat in een openbare ruimte waar iedereen met een smartphone dan wel bodycam rondloopt, jij uit het niets 2 tikken krijgt. een vraag negeren kan nooit die aanleiding zijn geweest. er speelt meer. klaar.
dat jij dat niet wilt inzien, toegeven of wat dan ook speelt je parten. dat je geen openheid van zaken geeft en die initieele vraag met je leven bewaakt, en verder alleen op randzaken in wil gaan leid tot trollen.
jij bent zelf de enige oorzaak daaraan. niemand anders.

ik herhaal, in deze tijd waarin iedereen een camera ten alle tijden bij heeft, er camera toezicht is op dit soort publieek plekken en toezicht zoals conducteurs onder een vergrootglas liggen kan het niet dat jij uit het niets 2 tikken krijgt. daar is iets gebeurd. en dat wil jij niet toegeven.
prima, maar zeur dan niet dat er getrollt wordt.
en dank u meneer Dood,
pi_214391412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
:D Ja, natuurlijk, want dé vraag kwam al in #4 en die post quotte jij in #7 en daar reageerde je wel maar je gaf géén antwoord, en dan zal mijn reactie in #10 de reden zijn dat je geen antwoord meer zou geven? Iets wat je in je OP al ontweek, want daar zei je ook al niet wat de vraag was, en als die vraag zó fout was geweest had je dat echt wel direct in de OP vermeldt want daar ontleent het hele verhaal zijn bestaansrecht aan, en in de OP ontweek je dat al.

Maar ik vind het best joh, dan was mijn spot on reactie #10 'trollen' en dé reden dat jij geen antwoord meer geeft. Dat is een makkelijke cop out en een wel heel doorzichtig rookgordijntje, maar prima joh. ^O^
ik blijf daarom herhalen, WGR heeft veel strengere moderatie nodig. dit soort topics lopen keihard uit de rand omdat TS een prutser is die al vanaf de eerste post overduidelijk geen openheiud gaat geven.
het zou mooi zijn als waarschuwingen gewoon aan de zijkant van de username kwamen. dan had TS iig "kuttopics" naast zijn naam.
en dank u meneer Dood,
pi_214391418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar wat vroeg die conducteur nou?
Ik speculeer even.

Mag ik u vervoersbewijs zien.

Wilt u uw voeten van de bank halen.

Kunt u de muziek wat zachter zetten in de stilte coupe.
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:30:47 #156
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214391470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:24 schreef freak1 het volgende:

[..]
calimero die je er bent

jij begint een topic. een topic met halve informatie.
het kan gewoon niet, en dat blijf ik herhalen, dat in een openbare ruimte waar iedereen met een smartphone dan wel bodycam rondloopt, jij uit het niets 2 tikken krijgt. een vraag negeren kan nooit die aanleiding zijn geweest. er speelt meer. klaar.
dat jij dat niet wilt inzien, toegeven of wat dan ook speelt je parten. dat je geen openheid van zaken geeft en die initieele vraag met je leven bewaakt, en verder alleen op randzaken in wil gaan leid tot trollen.
jij bent zelf de enige oorzaak daaraan. niemand anders.

ik herhaal, in deze tijd waarin iedereen een camera ten alle tijden bij heeft, er camera toezicht is op dit soort publieek plekken en toezicht zoals conducteurs onder een vergrootglas liggen kan het niet dat jij uit het niets 2 tikken krijgt. daar is iets gebeurd. en dat wil jij niet toegeven.
prima, maar zeur dan niet dat er getrollt wordt.
Zoals ik al schreef. Er is gefilmd met een bodycam maar die beelden zijn niet bij de politie beland
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 10:31:31 #157
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_214391478
quote:

[..]

Als je nu gewoon antwoord geeft op relevante vragen voor je topic en een TR zet voor reacties die volgens jou trollwaardig zijn dan komen we al een heel eind...
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juli 2024 @ 10:32:23 #158
Brabo Bastard
pi_214391486
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:30 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zoals ik al schreef. Er is gefilmd met een bodycam maar die beelden zijn niet bij de politie beland
Maar wat vroeg de conducteur nu?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214391505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wilt u stoppen met ons filmen nog een mogelijkheid. :P
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 10:35:23 #160
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214391525
quote:

[..]

Ik troll niet, ik bash niet.
Je negeert de vraag:

Wat maakt dat je niet gewoon even de vraag van de conducteur hier post? Kleine moeite, lijkt me.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214391538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:30 schreef Origami94 het volgende:

[..]
zoals ik al schreef calimero, je blijft de aanleiding vna het geheel uit de weg gaan. iets heeft dit tikken getriggerd en dat wil je ons niet vertellen.
verder belanden die beelden uiteraard niet automagisch bij de politie,. die moet de politie ook opvragen. en reken er maar op dat als jij aangifte doet van mishandeling dat die beelden opgevraagd worden.

of als je geluisterd had. naar de eerste post. en niet als een eigenwijze calimero hier je gelijk probeert te halen, dan had je een advocaat ingeschakeld en die had dat voor jou gedaan.
calimero.
en dank u meneer Dood,
pi_214391675
Nou TS was op zoek naar aandacht. Mission accomplished
  woensdag 24 juli 2024 @ 11:48:36 #163
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:36 schreef freak1 het volgende:

[..]
zoals ik al schreef calimero, je blijft de aanleiding vna het geheel uit de weg gaan. iets heeft dit tikken getriggerd en dat wil je ons niet vertellen.
verder belanden die beelden uiteraard niet automagisch bij de politie,. die moet de politie ook opvragen. en reken er maar op dat als jij aangifte doet van mishandeling dat die beelden opgevraagd worden.

of als je geluisterd had. naar de eerste post. en niet als een eigenwijze calimero hier je gelijk probeert te halen, dan had je een advocaat ingeschakeld en die had dat voor jou gedaan.
calimero.
Als je de OP had gelezen lullo, dan had je gelezen dat ik geen aangifte mocht doen.

En een deel van de beelden zijn wel naar de politie opgestuurd al dan niet van de andere kant van het spoor. Maar de bodycam beelden missen en ik denk dat er nog andere beelden zijn van de camera's die op het spoor staan. De beelden die ze opgestuurd gekregen hebben is vrij weinig op te zien.
  woensdag 24 juli 2024 @ 11:49:36 #164
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392240
Voor de mensen die roepen dat ik dit verzonnen heb ik wil best een deel van de brief laten zien :)
  woensdag 24 juli 2024 @ 11:52:20 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214392264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:49 schreef Origami94 het volgende:
Voor de mensen die roepen dat ik dit verzonnen heb ik wil best een deel van de brief laten zien :)
Laat me raden, het gedeelte dat ons echt interesseert staat er niet in of laat je weg.
pi_214392266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:48 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Als je de OP had gelezen lullo, dan had je gelezen dat ik geen aangifte mocht doen.

Er staat anders niet bij wáárom je geen aangifte mocht doen.
  woensdag 24 juli 2024 @ 11:53:52 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214392280
Waarom nog aandacht geven, mensen? :O
pi_214392289
quote:
Als je het niet verzonnen hebt waarom wil je dan niet vertellen wat de conducteur nu je gevraagd had?

Elk verhaal heeft altijd meerdere kanten en dat jij zo krampachtig dit niet wilt vertellen is dan nogal vreemd.
pi_214392291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat kan een conducteur vragen waarmee hij wacht totdat je uitstapt?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juli 2024 @ 11:56:23 #170
Brabo Bastard
pi_214392297
quote:
Staat daarin wat de conducteur je wou vragen?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214392315
quote:

[..]

En een deel van de beelden zijn wel naar de politie opgestuurd al dan niet van de andere kant van het spoor. Maar de bodycam beelden missen en ik denk dat er nog andere beelden zijn van de camera's die op het spoor staan. De beelden die ze opgestuurd gekregen hebben is vrij weinig op te zien.
onzin
https://www.juridischloke(...)gifte/aangifte-doen/
als het een strafbaar feit is, mishandeling zonder reden zoals jij claimt, dan zijn ze verplicht aangifte op te nemen.
je verhaal rammelt calimero
en dank u meneer Dood,
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:04:57 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214392358
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:55 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat kan een conducteur vragen waarmee hij wacht totdat je uitstapt?
Ik vermoed dat hij TS wilde aanhouden wegens iets wat TS deed of naliet voordat hij de trein wilde verlaten.
pi_214392372
verder vermoed ik dat het volgende gespeeld heeft aangezien je dit zo krampachtig ontduikt

-er heeft zich in die trein wat afgespeeld, een diefstal, mishandeling, bedreiging. jij voldeed aan het signalement.
-bij het uitstappen vroeg de conducteur of jij even wilde stoppen omdat hij wat vragen had. waarschijnlijk omdat er een ernstig incident in de trein zich had afgespeeld
-jij was veel te druk ivm je werk bij de overheid dus had echt geen tijd voor die pauper. negeerde de vraag en liep door over het terrein
-de conducteur vraagt versterking, denkt dat ze de verdachte te pakken hebben
-bij de lift houden ze je nogmaals staande, wederom negeer je alles, maakt je extra verdacht en probeert hem meteen te peren bij de eerste kans cq vluchten
-de conducteurs en beveiligers gebruiken gepast geweld dan wel maatregelen om de nu vluchtgevaarlijke verdachte die overduidelijk niet wil luisteren te stoppen
-de verdachte probeert bewijsmateriaal te vernietigen op de telefoon dus de telefoon wordt in beslag genomen.

hoe klinkt dat?
en dank u meneer Dood,
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:25:45 #174
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392562
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:59 schreef freak1 het volgende:

[..]
onzin
https://www.juridischloke(...)gifte/aangifte-doen/
als het een strafbaar feit is, mishandeling zonder reden zoals jij claimt, dan zijn ze verplicht aangifte op te nemen.
je verhaal rammelt calimero
De overheid is ook verplicht om voldoende huizen te bouwen of zaken van verkrachting serieus te nemen. Doen ze beide niet.

https://nos.nl/l/2422408

Beter nog als je als vermeende slachtoffer van verkrachting aangifte wilt doen wordt in sommige gevallen geadviseerd om met de verdachte te gaan praten.

Lullo
pi_214392604
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef Origami94 het volgende:

Lullo
Bijzaken en schelden. :')

Vertel nu maar wat de conducteur vroeg ipv je doelpalen steeds te verzetten.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 12:45:26 #176
16180 crew  CoolGuy
pi_214392750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:06 schreef freak1 het volgende:
verder vermoed ik dat het volgende gespeeld heeft aangezien je dit zo krampachtig ontduikt

-er heeft zich in die trein wat afgespeeld, een diefstal, mishandeling, bedreiging. jij voldeed aan het signalement.
-bij het uitstappen vroeg de conducteur of jij even wilde stoppen omdat hij wat vragen had. waarschijnlijk omdat er een ernstig incident in de trein zich had afgespeeld
-jij was veel te druk ivm je werk bij de overheid dus had echt geen tijd voor die pauper. negeerde de vraag en liep door over het terrein
-de conducteur vraagt versterking, denkt dat ze de verdachte te pakken hebben
-bij de lift houden ze je nogmaals staande, wederom negeer je alles, maakt je extra verdacht en probeert hem meteen te peren bij de eerste kans cq vluchten
-de conducteurs en beveiligers gebruiken gepast geweld dan wel maatregelen om de nu vluchtgevaarlijke verdachte die overduidelijk niet wil luisteren te stoppen
-de verdachte probeert bewijsmateriaal te vernietigen op de telefoon dus de telefoon wordt in beslag genomen.

hoe klinkt dat?
Natuurlijk ontduikt ie dat krampachtig. Als wat de conducteur vroeg bullshit was geweest, dan was dat dé onderbouwing geweest om in dit topic te vermelden, aangezien het hele verhaal daarvan afhankelijk is, en als het daadwerkelijk bullshit was geweest dan had TS dat van de daken geschreeuwd.

Maar dat doet 'ie niet. Wat een beetje het idee geeft dat wat de conducteur vroeg of zei gewoon prima valide was, maar als TS dát vermeldt dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer want immers, 'play stupid games, win stupid prizes'.

Dus moet hij er omheen draaien, en met iets komen als 'moe vanwege de werkweek en sociale contacten', want natuurlijk, net dat ene sociale contact met de conducteur was nou net even te veel. Net toevallig dát contact.
pi_214392773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:25 schreef Origami94 het volgende:

[..]
De overheid is ook verplicht om voldoende huizen te bouwen of zaken van verkrachting serieus te nemen. Doen ze beide niet.

https://nos.nl/l/2422408

Beter nog als je als vermeende slachtoffer van verkrachting aangifte wilt doen wordt in sommige gevallen geadviseerd om met de verdachte te gaan praten.

Lullo
volstrekte lariekoek calimero

de overheid is NIET verplicht voldoende huizen te bouwen, kun je me aangeven in welk wetsartikel dat staat?
verder is de overheid en in dit geval de uitvoerende tak de politie inderdaad verplicht om zedenzaken want daar valt verkrachting onder, serieus te nemen. en dat doen ze ook. er is echter ondercapaciteit, dat staat note bene in het artikel wat je zelf linkt dus ik weet niet wat je nou dom lult.

verder kan ik me goed voorstellen dat er in sommige gevallen geadviseerd wordt eerst even tot rust te komen en wellicht even met de dader te praten. was dat aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk toen hij bij het brood probeerde te komen of was het wel degelijk een stap naar verkrachting. je weet het tegenworodig niet meer.
maar als jij bij de politie komt en meld dat je gisteravond een busje ingesleurd bent en verkracht bent dan zeggen ze echt niet, joh ga eerst even met de dader praten.

maar dat zijn allemaal bijzaken en afleidingen.

mbt de aangifte overigens, dit is het wetsartikel
artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv

dus kappen met die afleiding en ik vermoed dat mijn reconstructie zeer goed naar de waarheid lijkt te lopen
en dank u meneer Dood,
pi_214392789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Natuurlijk ontduikt ie dat krampachtig. Als wat de conducteur vroeg bullshit was geweest, dan was dat dé onderbouwing geweest om in dit topic te vermelden, aangezien het hele verhaal daarvan afhankelijk is, en als het daadwerkelijk bullshit was geweest dan had TS dat van de daken geschreeuwd.

Maar dat doet 'ie niet. Wat een beetje het idee geeft dat wat de conducteur vroeg of zei gewoon prima valide was, maar als TS dát vermeldt dan heeft dit topic geen bestaansrecht meer want immers, 'play stupid games, win stupid prizes'.

Dus moet hij er omheen draaien, en met iets komen als 'moe vanwege de werkweek en sociale contacten', want natuurlijk, net dat ene sociale contact met de conducteur was nou net even te veel. Net toevallig dát contact.
TS zou maar bij de overheid werken..
en dat zou maar net de ambtenaar zijn die je klacht in ontvangst moest nemen over het niet opnemen van aangifte van de politie..
de ironie.

"sorry mevrouw ik kan niet de klacht opnemen over het niet goed verwerken van de aangifte van verkrachting want ik ben wat moe van sociale contacten. ga maar weg"

"sorry meneer maar ik kan niet uw klacht opnemen over het te weinig bouwen van huizen, iets teveel sociale contacten vandaag, koopt u maar een doos"

of wellicht nam de politie de aangifte op.. zat TS daar..
"wat is uw naam?"
-sorry ik ga weg, teveel sociale contacten
en dank u meneer Dood,
  Spellchecker woensdag 24 juli 2024 @ 12:52:25 #179
197773 crew  maily
pi_214392800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:50 schreef freak1 het volgende:

[..]
TS zou maar bij de overheid werken..
en dat zou maar net de ambtenaar zijn die je klacht in ontvangst moest nemen over het niet opnemen van aangifte van de politie..
de ironie.

"sorry mevrouw ik kan niet de klacht opnemen over het niet goed verwerken van de aangifte van verkrachting want ik ben wat moe van sociale contacten. ga maar weg"

"sorry meneer maar ik kan niet uw klacht opnemen over het te weinig bouwen van huizen, iets teveel sociale contacten vandaag, koopt u maar een doos"

of wellicht nam de politie de aangifte op.. zat TS daar..
"wat is uw naam?"
-sorry ik ga weg, teveel sociale contacten
Ik zie bij ts wel DE paarse krokodil telkens terugkomen :Y
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:57:33 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214392845
quote:

[..]
Advocaat erop zetten en die dit aan laten vechten? Als je daadwerkelijk onheus behandeld bent sta je sterk toch?

Of dit: https://www.nationaleombu(...)%20klacht%20indienen.
Vrijheid
pi_214392884
Verhaal rammelt aan alle kant, users stellen vragen en TS wil de relevantie van die vraag niet in zien en noemt anderen trollen. De grootste troll is TS zelf.

Waarom is de vraag van de conducteur relevant? Omdat het zeer vermoedelijk de reden is van je staande houding. Die informatie wordt niet voor niets bewust weg gelaten. Daarnaast is het beantwoorden van een simpele vraag niet moeilijk als het nergens over zou gaan.

Het hele vervolg is eigenlijk compleet irrelevant als de reden of aanleiding bewust wordt weggelaten. Komt nog bij dat de politie geen aangifte mag weigeren, dus of dat verhaal is lulkoek of er is mogelijk toch wat meer aan de hand geweest.

Enige juiste tip, zoek een advocaat en hou deze onzin topics voor je als je toch niet op inhoudelijke vragen in wil gaan want schijnbaar kan niemand je hier wat wijs maken.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:03:49 #182
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:48 schreef freak1 het volgende:

[..]
volstrekte lariekoek calimero

de overheid is NIET verplicht voldoende huizen te bouwen, kun je me aangeven in welk wetsartikel dat staat?
verder is de overheid en in dit geval de uitvoerende tak de politie inderdaad verplicht om zedenzaken want daar valt verkrachting onder, serieus te nemen. en dat doen ze ook. er is echter ondercapaciteit, dat staat note bene in het artikel wat je zelf linkt dus ik weet niet wat je nou dom lult.

verder kan ik me goed voorstellen dat er in sommige gevallen geadviseerd wordt eerst even tot rust te komen en wellicht even met de dader te praten. was dat aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk toen hij bij het brood probeerde te komen of was het wel degelijk een stap naar verkrachting. je weet het tegenworodig niet meer.
maar als jij bij de politie komt en meld dat je gisteravond een busje ingesleurd bent en verkracht bent dan zeggen ze echt niet, joh ga eerst even met de dader praten.

maar dat zijn allemaal bijzaken en afleidingen.

mbt de aangifte overigens, dit is het wetsartikel
artikel 163 lid 6 en artikel 165 lid 1 Sv

dus kappen met die afleiding en ik vermoed dat mijn reconstructie zeer goed naar de waarheid lijkt te lopen
GW art 22 lid 2

"Ondercapiciteit" is een slap excuus. Als de politie wel tijd heeft voor verkeerscontroles hebben ze zeker ook tijd voor zedenzaken.

En het bagatelliseren van jou van deze zaken zegt genoeg. Met je "aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk"
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:05:21 #183
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:02 schreef Electric_Eye het volgende:
Verhaal rammelt aan alle kant, users stellen vragen en TS wil de relevantie van die vraag niet in zien en noemt anderen trollen. De grootste troll is TS zelf.

Waarom is de vraag van de conducteur relevant? Omdat het zeer vermoedelijk de reden is van je staande houding. Die informatie wordt niet voor niets bewust weg gelaten. Daarnaast is het beantwoorden van een simpele vraag niet moeilijk als het nergens over zou gaan.

Het hele vervolg is eigenlijk compleet irrelevant als de reden of aanleiding bewust wordt weggelaten. Komt nog bij dat de politie geen aangifte mag weigeren, dus of dat verhaal is lulkoek of er is mogelijk toch wat meer aan de hand geweest.

Enige juiste tip, zoek een advocaat en hou deze onzin topics voor je als je toch niet op inhoudelijke vragen in wil gaan want schijnbaar kan niemand je hier wat wijs maken.
Ik zal het nog een keer herhalen. Conducteurs zijn geen boa's, ze hebben net zoveel bevoegdheden als beveiligers en burgers.

Een beveiliger mag dus je niet staande houden. Doet hij dit wel en gebruikt hij geweld is hij strafbaar bezig
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:06:19 #184
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392907
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:57 schreef jogy het volgende:

[..]
Advocaat erop zetten en die dit aan laten vechten? Als je daadwerkelijk onheus behandeld bent sta je sterk toch?

Of dit: https://www.nationaleombu(...)%20klacht%20indienen.
Nationale Ombudsman :') _O-

Binnenkort komt er een persoon met Amnesty International _O-
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:06:23 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214392909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:05 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik zal het nog een keer herhalen. Conducteurs zijn geen boa's, ze hebben net zoveel bevoegdheden als beveiligers en burgers.

Een beveiliger mag dus je niet staande houden. Doet hij dit wel en gebruikt hij geweld is hij strafbaar bezig
Mag wel hoor, als daarna meteen de politie ingelicht wordt. Valt gewoon onder een burgerarrest

Maar wat zei die conducteur nou?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juli 2024 @ 13:07:56 #186
Brabo Bastard
pi_214392918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:05 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Staande houden niet. Aanhouden wel.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:08:21 #187
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214392922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee ik kwam van de kroeg met vrienden en pakte de laatste trein naar huis. Ongeveer 2 uur s'nachts. Had mijn kaartje al laten zien en stapte uit. Nee dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden als ik 5 minuten van huis ben
pi_214392923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:06 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nationale Ombudsman :') _O-

Binnenkort komt er een persoon met Amnesty International _O-
je neemt dus echt 0 hulp aan en loopt wild om je heen te schoppen en te janken _O-
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 juli 2024 @ 13:08:47 #189
Brabo Bastard
pi_214392926
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee ik kwam van de kroeg met vrienden en pakte de laatste trein naar huis. Ongeveer 2 uur s'nachts. Had mijn kaartje al laten zien en stapte uit. Nee dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden als ik 5 minuten van huis ben
Wat was de vraag?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214392952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat was de vraag?
Wilt u uw alcohol kots plakaat opruimen? :D
pi_214392976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat was de vraag?
Heeft u door dat u geen broek en schoenen meer aanhebt?
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:15:12 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_214392991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat slaat echt helemaal nergens op. 'Dan heb ik geen zin meer om ergens op te antwoorden'. Natuurlijk heb je dat wel, als de vraag je uit zou komen, dan zou je dat wel hebben. Maar nu kwam het je niet uit, en dús had je 'geen zin' meer om te antwoorden.

En omdat je de conducteur negeerde gingen bij hem de alarmbellen af. Als je gewoon had geantwoord was er niks aan de hand geweest....tenzij....tenzij je geen goed antwoord had op die vraag.

Je hebt jezelf een hoop gedoe bezorgd, en dan kun je wel hard schreeuwen dat het allemaal aan anderen lag, maar dat lag het niet.
pi_214392997
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 13:26 schreef Origami94 het volgende:
Voor mijn werk bij de overheid zou ik dan geen VOG meer kunnen aanvragen
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 10:07 schreef Origami94 het volgende:
Een deel van de reden waarom stemmers op populistische partijen stemmen en we in een laag vertrouwen maatschappij leven
Dat de overheid overweegt om jou aan te nemen geeft ook niet veel vertrouwen.

Jezelf een slachtofferrol aanmeten en daarna zo min mogelijk willen doen om het probleem op te lossen. Daar help je helemaal niemand mee.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:16:53 #194
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
En omdat je de conducteur negeerde gingen bij hem de alarmbellen af.
Je bedoelt reden voor geweldpleging?

Ik weet niet in welke maatschappij jij leeft dat het een goede reden is. Maar goed je bent ook mod op het internet en dat zijn nou meestal niet een van meest sociaal intelligente personen.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:17:16 #195
16180 crew  CoolGuy
pi_214393020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:15 schreef zuchtje het volgende:

[..]
[..]
Dat de overheid overweegt om jou aan te nemen geeft ook niet veel vertrouwen.

Jezelf een slachtofferrol aanmeten en daarna zo min mogelijk willen doen om het probleem op te lossen. Daar help je helemaal niemand mee.
Maar als de keuze is tussen geen goed antwoord kunnen geven op de vraag óf de vraag negeren, dan snap ik nog wel waarom TS voor dat laatste koos. Want geen goed antwoord hebben op de vraag is zeker weten problemen, en als je negeert kun je nog proberen weg te komen.

Maar ja, dat lukte dus niet.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:18:09 #196
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar als de keuze is tussen geen goed antwoord kunnen geven op de vraag óf de vraag negeren, dan snap ik nog wel waarom TS voor dat laatste koos. Want geen goed antwoord hebben op de vraag is zeker weten problemen, en als je negeert kun je nog proberen weg te komen.

Maar ja, dat lukte dus niet.
Beter nog het is jouw en mijn recht om de vraag te negeren.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:18:16 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_214393030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:16 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Je bedoelt reden voor geweldpleging?

Ik weet niet in welke maatschappij jij leeft dat het een goede reden is. Maar goed je bent ook mod op het internet en dat zijn nou meestal niet een van meest sociaal intelligente personen.
Maar wel sociaal intelligent genoeg om niet 'te moe te zijn van de werkweek en sociale contacten' en te snappen wat de weg van de minste weerstand is.

Dat is waarom ik dit soort gedoe nooit heb en jij wel.
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:18:43 #198
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is waarom ik dit soort gedoe nooit heb en jij wel.
Omdat je nooit buiten komt
pi_214393038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:18 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Beter nog het is jouw en mijn recht om de vraag te negeren.
Maar wat was nu de vraag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_214393043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:03 schreef Origami94 het volgende:

[..]
GW art 22 lid 2

"Ondercapiciteit" is een slap excuus. Als de politie wel tijd heeft voor verkeerscontroles hebben ze zeker ook tijd voor zedenzaken.

En het bagatelliseren van jou van deze zaken zegt genoeg. Met je "aanraken van de borsten bij de lunch een ongeluk"
rot op zeg
wederom heerlijk calimero gedrag. laten we je post even samen uitwerken, want dat is het niveau wat blijkbaar nodig is voor je

gw artikel 22 lid 2
https://www.denederlandse(...)ezond_heid_woonge_le
kijk vooral even bij het stukje "in eenvouding nederlands"
de overheid probeert er voor te zorgen dat er voldoende woningen zijn.
jouw claim is
"de overheid is verplicht om voldoende woningen te bouwen"
dat is niet wat het artikel zegt. de overheid moet dat proberen te doen. en dat doen ze.

dan het volgende punt
niet alleen onderstreept het wederom dat gebrek aan kennis je niet hindert, ook is het wederom volkomen foutief;
een ambtenaar voor verkeerscontroles is niet dezelfde ambtenaar die zich met zedenzaken bezig houd. en terecht overigens, want dat zijn gewoon heftige, impactvolle zaken waar je maar net de maag voor moet hebben.
ook hiervoor geld dus weer, je lult. er is ondercapaciteit aan zedenrechercheurs en daardoor blijven zaken onacceptabel lang op de plank liggen. maar dat is niet in een knip opgelost, noch is dat onwil van de politie.

en dan je laatste punt
de politie heeft wel degelijk last van een grote groep die om het minste of geringste aangifte wil doen. denk o.a. aan de groepsbelediging van Wilders en vele andere zaken. dus ja, dat ze in sommige gevallen zeggen, denk er eens over na, prima. maar ik hoor graag die bron van je waarin er in een legitieme verkrachtingszaak tegen het slachtoffer wordt gezegd, ga eens lekker babbelen met de dader voor we verder gaan.

me dunkt dat we aan de zaak Ali B wel hebbne kunnen zien dat de politie zeker dit soort zaken serieus neemt.

ik bagataliseer helemaal niets. ik geef een voorbeeld waarbij ik me voor kan stellen dat er bij een ongelukje in combinatie met een wraakzuchtig persoon een onbenullige aangifte kan volgen.

oh, wat zei die conducteur nou?
en dank u meneer Dood,
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:21:02 #201
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214393061
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:19 schreef freak1 het volgende:

gw artikel 22 lid 2
https://www.denederlandse(...)ezond_heid_woonge_le
kijk vooral even bij het stukje "in eenvouding nederlands"
de overheid probeert er voor te zorgen dat er voldoende woningen zijn.
jouw claim is
"de overheid is verplicht om voldoende woningen te bouwen"
dat is niet wat het artikel zegt. de overheid moet dat proberen te doen. en dat doen z
Uit dezelfde link

quote:
Woonruimte is een primaire levensbehoefte van de mens. Daarom moet de overheid er voor zorgen dat er voldoende woonruimte is. De wetgever heeft dat uitgewerkt in de Woningwet i en de Huisvestingswet. Het gaat overigens niet alleen om het aantal woningen, maar ook om de kwaliteit van de woningen.
  Spellchecker woensdag 24 juli 2024 @ 13:21:52 #202
197773 crew  maily
pi_214393073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Uit dezelfde link
[..]

We dwalen af.

Wat vroeg de conducteur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo