quote:Op maandag 22 juli 2024 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alle users hier, volgens jou.
En ik denk dat ik stukken meer users heb gemeet dan jijAl zie ik niet echt waarom die aantallen van belang zijn voor dit topic.
Vraagje: wat wilde de conducteur aan je vragen?
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:38 schreef KvanG het volgende:
[..]
Laten we het over iets anders hebben: wat vroeg die conducteur nou?
Alsof jijzelf niet persoonlijk aanvalt.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je persoonlijke aanvallen is moderator onwaardig, alleen al de eerste reactie van jouw in dit topic is KLB reaguurder niveau.
Maar goed Danny verdient er goed geld aan.
Nou, wees dan een kerel en kom eens vanachter je schuilnaam. Dan weten we tenminste met welke grote meneer we te maken hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wie is ons stomme Fokkers?
Ik denk dat ik meer Fokkers heb gemeet dan jij kan reaguuren
Vast iets met: wil je die joint uit doen/je mes uit mijn rug halen/inchecken/je pitbull niet op de grond laten kakken/je nektasje uit het gangpad halenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:16 schreef paardendokter het volgende:
Had iemand al gevraagd wat die conducteur eigenlijk vroeg/verlangde ?
Wat maakt dat je niet gewoon hier vertelt wat de initiële vraag van de conducteur was?quote:
Buschauffeurs zijn juist meestal relaxed.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb zelf bijna geen slechte ervaringen met treinconducteurs.
Maar als het een buschauffeur was geweest dan had ik TS wel meteen op zijn woord geloofd.
Wat een klootzakken kunnen dat zijn.
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Buschauffeurs zijn juist meestal relaxed.
Bij conducteurs moet je het maar net treffen, de helft is aso en de andere helft altijd vrolijk
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat maakt dat je niet gewoon hier vertelt wat de initiële vraag van de conducteur was?
Ook al doet de vraag er in jouw ogen niet toe, het maakt wel het verhaal compleet. Kleine moeite om er niet omheen te draaien en hier te delen wat die vraag nou was.
Het antwoord daarop is 42quote:Op maandag 22 juli 2024 20:53 schreef maily het volgende:
We gaan geen antwoord meer krijgen op DE vraag.
Nah, wat hebben we aan zulke essentiële zaken joh, we kunnen toch zo ook wel juridisch advies geven?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef Sephael het volgende:
Heeft iemand al gevraagd wat de conducteur vroeg?
Die heeft nog geen streetcred, het zou pas leuk zijn als hij vroeg of het de user van zijn originele account was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |