Hoe gaat het nou met je? Beetje bijgekomen van de schrik en heb je de blauwe plekken op je gezicht wel goed vastgelegd met je telefoon?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee het oude WGR en R&P had een strak moderatie team. Ging je een beetje uit de schreef dan kon je een note verwachten. Dat maakte die subforums nog behulpzaam.
Tegenwoordig is het verworden tot een slap aftreksel van KLB 2.0. Waar ik regelmatig topics zie ontsporen.
Rechter: "Wat vroeg de conducteur u?"quote:Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Dan ben ik wel benieuwd wat de beveiliging hem vroeg.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
Hoe heeft hij de coronatijd overleefd als hij een mondkapje weigerdequote:Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
Ach welnee: topics in WGR ontsporen (pun intended) zelden. En als dat al gebeurt, ligt dat in 99% van de gevallen aan de TS zelf. Net als nu.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee het oude WGR en R&P had een strak moderatie team. Ging je een beetje uit de schreef dan kon je een note verwachten. Dat maakte die subforums nog behulpzaam.
Tegenwoordig is het verworden tot een slap aftreksel van KLB 2.0. Waar ik regelmatig topics zie ontsporen.
exact.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Een advocaat wil ook weten wat de eerste conducteur vroeg. De vraag die TS negeerde omdat hij moe was.
Even speculeren:
-TS liet afval liggen op de plek waar hij zat en de conducteur vroeg hem dit mee te nemen en weg te gooien.
-TS had hele harde muziek op zijn oren, waar andere reizigers over geklaagd hadden en de conducteur vroeg of hij dit in het vervolg zachter wil zetten.
....vul aan....het kan van alles zijn.
Maar, je negeert niet zomaar een vraag van een conducteur, alleen omdat je moe bent. Het ging ergens over en de conducteur vond het belangrijk genoeg om zijn collega's een seintje te geven om hem tegen te houden.
Zolang TS niet wil zeggen wat de oorspronkelijke vraag was, kan niemand erover oordelen of het 'geweld' van NS al dan niet terecht was en waarom TS schijnbaar nogal recalcitrant en onverschillig reageerde op iedereen.
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:49 schreef Feola het volgende:
Wat vroeg de conducteur dan? Lijkt me redelijk essentieel.
En je kreeg 2 tikken op je gezicht nadat je niet reageerde op de vraag?
het verhaal is volkomen incompleet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient, zeker niet als hij dus bij het grijpen daadwerkelijk niets heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar had TS ook kunnen posten met dit nietszeggende topic.
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient
'Waarom heb je mij in het gezicht gespuugd' denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
TS komt hier niet meer, wel in andere topics
Wij hebben maar één vraag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.
Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
als je een volledig verhaal verteld maak je iig een stuk meer kans dan dit verzinsel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.
Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
Maar... wat vroeg die conducteur nou?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Maar klaarblijkelijk is kritische vragen stellen gelijk aan trollen...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar... wat vroeg die conducteur nou?
Bel gewoon een advocaat, cheapskate.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die advocaat dan niet teveel aan TS vragenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bel gewoon een advocaat, cheapskate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |