abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214379060
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:33 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee het oude WGR en R&P had een strak moderatie team. Ging je een beetje uit de schreef dan kon je een note verwachten. Dat maakte die subforums nog behulpzaam.

Tegenwoordig is het verworden tot een slap aftreksel van KLB 2.0. Waar ik regelmatig topics zie ontsporen.
Hoe gaat het nou met je? Beetje bijgekomen van de schrik en heb je de blauwe plekken op je gezicht wel goed vastgelegd met je telefoon?
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juli 2024 @ 22:34:01 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214379083
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Rechter: "Wat vroeg de conducteur u?"

Origami: "Ik stond gewoon te wachten."

"Ja, maar wat vroeg de conducteur u?"

"Echt waarom zijn die mensen zo agressief!"

"Meneer, wat vroeg de conducteur u?"

"Dit laat ik niet gebeuren, vandaar dat ik hier zit."

"Wat. Vroeg. De. Conducteur. U?"

"Ik heb het gevoel dat u dit niet serieus neemt, mag ik een andere rechter?"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_214379205
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Laat ons weten wanneer je rechtszaak is of bij welke rechtbank dat is. Als jij in de zaal net zo gaat reageren als in dit topic wil ik daar 100% aanwezig bij zijn
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juli 2024 @ 22:49:41 #104
Brabo Bastard
pi_214379238
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:

[..]
Ik denk dat voor de TS naar de rechtbank gaan een verhaal op zich is. Als met de trein gaan al een uitdaging is, hoe moet deze jongen dan omgaan met al die vreemde mensen in de rechtbank die iets van hem willen, te beginnen met de beveiliging.
Dan ben ik wel benieuwd wat de beveiliging hem vroeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker maandag 22 juli 2024 @ 22:57:58 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214379299
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:45 schreef KvanG het volgende:

[..]
Hoe heeft hij de coronatijd overleefd als hij een mondkapje weigerde :o
  maandag 22 juli 2024 @ 23:01:36 #106
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214379325
Op welk station gebeurde dit?
pi_214379596
Hmmm....

Een conducteur stelt jou een vraag, die je niet meer weet. Je hebt ook niet gereageerd.
Tijdens de stop van de trein, schakelt deze conducteur een medewerker van NS in. Een perronwacht, spoorwegpolitie of wat dan ook, terwijl jij de trein verlaat. Andere mogelijkheid is dat er op camerabeelden op afstand iets gezien is, waardoor jij aangesproken moest worden. Dat wordt in eerste instantie aan de conducteur doorgegeven, maar als jij het perron op wandelt worden alsnog vaste mensen van het station ingeschakeld.

Dit betekent dat er in beide gevallen een (redelijk) vermoeden is dat jij je misdragen hebt. Iets anders kan je er niet van maken. Je wordt niet verdacht van het op de grond gooien van een snoeppapiertje.

Het feit dat dit zonder meer besproken zal zijn, omdat er politie bij is geweest, maar jij dit liever niet post, doet vermoeden dat je schuldig bent. Want na het gesprek met de politie was jij op de hoogte van waar men jou van verdacht. Ik ben geen psych, maar was jou motivatie om dit topic te openen een beetje NS bashen? Dat je boos bent dat ze je bij de ballen hebben? Ben jij zo iemand die zelf iets ergs flikt, en dan gaat miepen over zijn behandeling achteraf? Maak jij de handtastelijkheden groter, om het werkelijke probleem te proberen uit de picture te krijgen?

Als dat laatste waar is, heb ik een tip. Eigenlijk heb je die al 20 keer gehad in dit topic. Stom doen is met de billen bloot en op de blaren zitten. Janken dat de afhandeling van je staande houding veel ernstiger was kon je wel eens extra in de problemen brengen. Ene Ali B. heeft dat recent ook geprobeerd, en daar trappen rechters niet in. Tevens kan je een stuk negatiever in de media komen. Of op een forum.
_-L'avenir est déja là
pi_214379606
Het is misschien al gevraagd, maar wat vroeg de conducteur nou eigenlijk?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_214379981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:33 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee het oude WGR en R&P had een strak moderatie team. Ging je een beetje uit de schreef dan kon je een note verwachten. Dat maakte die subforums nog behulpzaam.

Tegenwoordig is het verworden tot een slap aftreksel van KLB 2.0. Waar ik regelmatig topics zie ontsporen.
Ach welnee: topics in WGR ontsporen (pun intended) zelden. En als dat al gebeurt, ligt dat in 99% van de gevallen aan de TS zelf. Net als nu.

Ik wil je echt serieus wel helpen met juridisch advies maar aangezien ik moe ben van de werkweek en sociale activiteiten besluit ik je hulpvragen te negeren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_214380012
Wel binnen 14 dagen verzet aantekenen tegen die SB en niet betalen en dan succes bij de politierechter. Zorg daar (en eigenlijk al in je verzet) wel voor een coherenter verhaal dan dit. Geen VOG kunnen krijgen voor vijf jaar is geen grapje, wel functieafhankelijk en alles, maar gezien je duidelijk niet het hele verhaal wil vertellen en je bij de overheid werkt lijkt me dar een vrij reëel risico.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator dinsdag 23 juli 2024 @ 07:27:18 #111
138438 crew  Pizzakoppo
pi_214380066
Wat vroeg de conducteur?
pi_214380463
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Een advocaat wil ook weten wat de eerste conducteur vroeg. De vraag die TS negeerde omdat hij moe was.

Even speculeren:
-TS liet afval liggen op de plek waar hij zat en de conducteur vroeg hem dit mee te nemen en weg te gooien.
-TS had hele harde muziek op zijn oren, waar andere reizigers over geklaagd hadden en de conducteur vroeg of hij dit in het vervolg zachter wil zetten.
....vul aan....het kan van alles zijn.

Maar, je negeert niet zomaar een vraag van een conducteur, alleen omdat je moe bent. Het ging ergens over en de conducteur vond het belangrijk genoeg om zijn collega's een seintje te geven om hem tegen te houden.

Zolang TS niet wil zeggen wat de oorspronkelijke vraag was, kan niemand erover oordelen of het 'geweld' van NS al dan niet terecht was en waarom TS schijnbaar nogal recalcitrant en onverschillig reageerde op iedereen.
exact.

daarom ook de vraag aan @Origami94: wat vroeg de conducteur eigenlijk aan je wat je negeerde?

ik vermoed ook dat er een voorval in de trein is geweest. TS was verdacht van iets, negeert de conducteur die, uiteraard, ook gewoon een kutdag kan hebben gehad en TS is de zoveelste mongool die zich misdraagt (moeilijk he, andere mensen gewoon als mensen behandelen? als iemand gewoon zijn werk doet je even niet zo aanstellen omdat je het allemaal zo moeilijk hebt en gewoon antwoord geven?) dat de conducteur dan ook denkt zoek het lekker uit en dat naar een collega dan wel meldcentrum escaleerd. vervolgens is er ook weer iets voorgevallen dat de conducteur in kwestie een tik, of zoals TS zelf al overdrijft, 2 tikken heeft moeten uitdelen.

die kerel staat niet klaar met zijn handjes denkende, wie ga ik nu een tik verkopen. daar heeft iets gespeelt, dan wel hoog emotioneel dan wel fysiek dat hij het nodig vond je een tik te geven.
als je daar hetzelfde zuigende calimero gedrag vertoonde vind ik het nog een tik te weinig maargoed.

die gasten hebben dat gedaan met een berg getuigen, een berg telefooncameras om hun heen en bodycams. dat de beelden niet zijn gedeeld met politie (volgens jou) lijkt me stug, dus er was of dusdanig niets aan de hand dat er niets te delen viel, of het was dusdanig evident dat jij je had misdragen en het terecht was dat de beelden niet eens nodig zijn.

en je zit weer eens lekker op je zeikstoel @origami94. lekker afgeven op alles omdat je niet je gewenste antwoorden krijgt.. en maar zeuren over vroeger ja voorheen, 5 a 10 jaar geleden was WGR een stuk serieuzer. maar niet omdat de moderatie toen zoveel beter was, maar omdat er minder kutusers zoals jij debiele halfslachtige topics neerzetten en als dat toch gebeurde dan hadden ze niet zo;n grote bek. newbie.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 10:29:47 #113
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214381191
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2024 13:49 schreef Feola het volgende:
Wat vroeg de conducteur dan? Lijkt me redelijk essentieel.

En je kreeg 2 tikken op je gezicht nadat je niet reageerde op de vraag?
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214381213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Het niet beantwoorden van welke vraag zou twee tikken op het gezicht rechtvaardigen?
het verhaal is volkomen incompleet.
het kan niet zo zijn dat er een standaard vraag werd gesteld, TS die niet beantwoorde, vervolgens wordt TS in een hoekje gedreven en krijgt 2 tikken. dat kan gewoon niet. niet in een tijd waar iedereen een smartphone met camera heeft, waar er bodycams zijn en over iedere vorm van machtsmisbruik een rel kan ontstaan.

dus nee, ik geloof er geen hol van. het is het zoveelste warrige verhaal wat nergens over gaat van TS
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:20:22 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214382232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar had TS ook kunnen posten met dit nietszeggende topic.
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient, zeker niet als hij dus bij het grijpen daadwerkelijk niets heeft gedaan.

En het enige antwoord wat gegeven kan worden is dus ook: advocaat inschakelen.

Als dan blijkt dat hij bij het grijpen wel iets terug heeft gedaan en de vraag was waarom hij een teindeel in de fik heeft gestoken dan is de situatie misschien een beetje anders en helpt een advocaat ook niet, maar ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:23:26 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214382262
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:20 schreef jogy het volgende:

[..]
Op zich is het gewoon een legitiem topic en hij heeft een punt dat het negeren van een vraag conducteur geen twee tikken in het gezicht verdient
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:44:02 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214382439
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat was die vraag, weet jij dat toevallig?
'Waarom heb je mij in het gezicht gespuugd' denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 14:04:20 #118
Brabo Bastard
pi_214382969
TS komt hier niet meer, wel in andere topics :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:07:56 #119
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214386374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
TS komt hier niet meer, wel in andere topics :')
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.

Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
  Spellchecker dinsdag 23 juli 2024 @ 20:08:49 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214386384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zoals eerder vermeldt. Het heeft geen zin om advies te vragen en dan te maken te krijgen met trollende reacties van o.a mods en dan op vragen in te gaan. Dan kan ik beter naar het juridisch loket en een of andere mbo stagiair om advies vragen.

Als er een serieus topic in WGR kan worden gemaakt wil ik een serieuze topic wagen.
Wij hebben maar één vraag.

Wat vroeg de conducteur?
pi_214386401
quote:

[..]

als je een volledig verhaal verteld maak je iig een stuk meer kans dan dit verzinsel.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juli 2024 @ 20:21:56 #122
Brabo Bastard
pi_214386563
quote:

[..]

Maar... wat vroeg die conducteur nou?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:25:35 #123
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_214386598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar... wat vroeg die conducteur nou?
Dat vraag ik mij ook af. Maar klaarblijkelijk is kritische vragen stellen gelijk aan trollen...
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 20:34:30 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214386683
quote:

[..]

Bel gewoon een advocaat, cheapskate.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214386772
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Bel gewoon een advocaat, cheapskate.
Hopelijk gaat die advocaat dan niet teveel aan TS vragen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')