Waren ook weer geweldig op Graspop.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:36 schreef bartrid het volgende:
Ik vind de nieuwe Fu Manchu wel lekker, is niet echt vernieuwend of origineel maar luistert erg lekker weg.
Die vond ik wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waren ook weer geweldig op Graspop.
Orange Goblin heeft ook een nieuwe maar die heb ik nog niet geluisterd.
Ja die teksten had ik ook een beetje problemen nee.. Verder wel een goed interview hier waar hij het ook over de teksten heeft https://thequietus.com/in(...)interview-new-album/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die vond ik wel leukIk vond eerst vooral de teksten eigenlijk best cool, maar later dacht ik hmm zit ik nou conspiracy zooi te luisteren of juist anti conspiracy dingen. Maar het is verder een prima plaat
Ah dat verklaart het ik pikte wel op over de nummers over het stoppen met drinken maar heb de daardoor de antivax meuk gezien als niet persee antivax meuk, maar dat is het dus welquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja die teksten had ik ook een beetje problemen nee.. Verder wel een goed interview hier waar hij het ook over de teksten heeft https://thequietus.com/in(...)interview-new-album/
Ugh, als iets een afknapper is bij mij is het wel dat soort wappiegelulquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het ik pikte wel op over de nummers over het stoppen met drinken maar heb de daardoor de antivax meuk gezien als niet persee antivax meuk, maar dat is het dus wel
ja dat was halverwege de plaat ineens, die eerste nummers waren juist wel heel helder tekstueel en dat vond ik dan wel weer passen ofzo, maar dan ineens zo'n antivax zinnetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ugh, als iets een afknapper is bij mij is het wel dat soort wappiegelul
Ik heb al een kaartjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij hebben kaartjes voor down the hill volgend weekend 30/31 - aug maar door omstandigheden kunnen wij niet gaan. We hebben ze op ticketswap gezet voor iets minder dan de volle mep. Dus mochten er hier nog liefhebbers zijn het is een heel gemoedelijk festival voor niet te veel geld.
https://www.downthehill.be/
Vind het echt jammer dat we niet kunnen
Ohja het hoeft niet via ticketswap natuurlijk, we kunnen dat wel rechtstreeks roggelen(who needs the middleman!)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartjeDus, wie mij in het echt wil zien, koop die tickets!
Hoe was het dago?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartjeDus, wie mij in het echt wil zien, koop die tickets!
Oeh brian jonestown massacre was zowel tof al tenenkrommend de laatste keer dat ik ze zag. Het begon goed totdat de zanger wel heel veel dronken begon te lallen en vooral zijn eigen bandleden en het publiek begon aan te vallen...quote:Op donderdag 5 september 2024 15:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weer wat toffe optredens gespot:
Bo Ningen
Brian Jonestown Massacre
Valt me eigenlijk reuze mee hoe duur de tickets zijn voor BJM, had eigenlijk iets meer verwacht voor zo'n band
Bo Ningen speelde geloof ik ook op Roadburn een paar jaar terug, maar had toen geen ticket, aangezien ik niet voor een band een ticket wilde halen
Geweldig. Heerlijk weekend.quote:
Yep hij is weer primaquote:Op woensdag 18 september 2024 08:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey er is ook nieuwe Gnome uit:
Album · Gnome · 2024 · 9 songs
Moet 'm nog luisteren, zag mensen er vorige week al over pratenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
@:alchemistofsorrows deze al gezien: https://thequietus.com/qu(...)cheerleaders-review/
quote:Following last year's much lauded Kaliyuga Express debut 'Warriors & Masters', Nolla (Finnish psych/space rockers) & Mike Vest (Maximalist guitar guru, Bong, Blown Out, Drunk In Hell, Artifacts & Uranium, Modoki, Tomoyuki Trio, Mienakunaru etc) combine their visions once again and explore dark futuristic mindscapes.
Oeh, Doornroosje moet ik ff in gedachten houden, want ik neem aan dat ze niet meer in de 013 spelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Colour Haze in februari naar Vera en Doornroosje.
Tickets voor beide shows heb ik al binnen
Die week zal ook wel weer Into the Void Eindhoven zijn maar ik denk niet dat ze daar zullen staan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oeh, Doornroosje moet ik ff in gedachten houden, want ik neem aan dat ze niet meer in de 013 spelen
Zou leuk zijn als ze een keer in Nederland komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:Bosbeetle volgende keer dat Cardiacs weer een minitour doen zou je eigenlijk moeten kijken of je kunt gaan, ze waren ook dit keer weer briljant
Spratleys Japs die in het voorprogramma stonden hebben ook nog twee nieuwe nummers gespeeld
Achteraf speelden er in het cafe van de venue nog een aantal bands, waaronder Fuzz Lightyear, die best goed klonken, zeker voor een relatief nieuwe band
Ga er maar niet van uitquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze een keer in Nederland komen
Hmm jammerquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uitZe hebben deze tour volledig zelf op moeten zetten, en ze moesten alle kaarten verkopen wilden ze break-even zijn
Toch zonde, we hebben ze gemist toen ze ooit in Nieuw Schoonebeek stonden ergens jaren '90quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toch zonde, we hebben ze gemist toen ze ooit in Nieuw Schoonebeek stonden ergens jaren '90Hetzelfde festival waar ook de Ramones en Iggy Pop ooit eens stonden (Rumah Rock)
Zegt met niets, ook nooit live gezien. Wel:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
Met stoner heeft het niks van doen, maar man wat ik blij dat Black Curse op Roadburn komt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zegt met niets, ook nooit live gezien. Wel:
Black Capricorn
Black Lung
Black Sabbath
Black Pyramid
Black Leash
Black Fuse
Black Tusk
Black Willows
Black Mirrors
Black Rainbows
Black Rebel Motor Cycle Club
Black Box Revelation
Black Stone Cherry
Black Cat Bone
Black-Bone
BlackBoxRed
(the) Black Dahlia Murder
(the) Black Keys
(the) Black Heart Rebellion
Ik dacht ook dat ik ze niet kende, totdat ik de albumhoezen weer zag, ja dat is wel vet iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
Met stoner heeft het niks van doen, maar man wat ik blij dat Black Curse op Roadburn komt.![]()
![]()
Ik weet toevallig dankzij het internet dat de nieuwe plaat nog vetter en over de top boos is en raast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik ze niet kende, totdat ik de albumhoezen weer zag, ja dat is wel vet idd
Wel een bijzondere naam om te hebben. Wordt hun eerste keer in NL als ik setlist.fm bekijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
Van Pageninetynine ga ik me wel 25 jaar jonger voelen.
Black Mountainquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zegt met niets, ook nooit live gezien. Wel:
Black Capricorn
Black Lung
Black Sabbath
Black Pyramid
Black Leash
Black Fuse
Black Tusk
Black Willows
Black Mirrors
Black Rainbows
Black Rebel Motor Cycle Club
Black Box Revelation
Black Stone Cherry
Black Cat Bone
Black-Bone
BlackBoxRed
(the) Black Dahlia Murder
(the) Black Keys
(the) Black Heart Rebellion
Behalve Colour Hazequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:27 schreef Geluiden het volgende:
Bandnamen die met kleuren beginnen, zijn altijd zo ongeïnspireerd. Gelukkig maken veel bands het goed met de muziek.
Oefquote:Op donderdag 17 oktober 2024 12:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het Stroomhuis in Eindhoven is afgelopen nacht afgebrand bron![]()
Ontzettende toffe zaal voor de wat meer underground bands, kwam er graag![]()
Vooral veel kleine bands gezien daar, maar altijd toffe sfeer en een volle bak energie, ookal was het maar een kleine zaal
Yep die is weer erg fijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Geluiden het volgende:
De nieuwe Oranssi Pazuzu is ook weer heerlijk intens.
Oeh, die moet ik nog ff tjekken ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:49 schreef Geluiden het volgende:
De nieuwe Oranssi Pazuzu is ook weer heerlijk intens.
Nouja, nieuw. Bestonden voor corona al.quote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef Gehenna het volgende:
Nieuw stoner-bandje uit Urk, best aardig.
[ afbeelding ]
https://skallebieter.bandcamp.com/album/skallebieter
Nog steeds het nieuwste stonerrockbandje uit Urkquote:Op maandag 4 november 2024 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, nieuw. Bestonden voor corona al.
quote:Op maandag 4 november 2024 18:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nog steeds het nieuwste stonerrockbandje uit Urk
Drama?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is er aan de hand met Sleep & Jason Roeder?
Hij verkoopt al zijn apparatuur via sociale media en geeft aan op Instagram dat "I used to go on stage and pretend I was supposed to be there."quote:
En morgen ookquote:
Vandaag zelfsquote:
Spreek me maar aan met mijn witte labjas als ik je niet herkenquote:
Ga je twee dagen achter elkaar dan?quote:
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ga je twee dagen achter elkaar dan?
Groningen, Nijmegen, als je die kromme lijn doortrekt kom je wel ergens in Tilburg uitquote:Wel geinig dat ze twee dagen achter elkaar in Nederland spelen, meeste bands van dat formaat staan vaak maar een keer in het land.
Jammer alleen dat dit soort bands tegenwoordig Tilburg overslaat, wat vroeger toch wel echt een thuisbasis was
Da's inderdaad behoorlijk laat ja, zeker als je wat verder er vandaan woont.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja![]()
Zo vaak komen ze nou ook weer niet.
[..]
Groningen, Nijmegen, als je die kromme lijn doortrekt kom je wel ergens in Tilburg uit![]()
Het is wel vrij laat vanavond trouwens, 20 uur zaal open, 20:30 begin. In vergelijking met vrijdag 18:30 zaal open, 19 uur begin.
Ja was leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
Thuis, ik heb ernstig genoten! Nu even slaap pakken want morgen weer op tijd naar Nijmegen
De setlist:quote:
Heb ze inmiddels 2 keer live gezien (en toevallig vandaag nog hun meest recente album op plaat gekocht), hele vette band inderdaad!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijke band met lekker wat fuzz en duidelijk ook wat inspiratie buiten de klassieke fuzzrock.
Spelen 11 november in Eindhoven, dus ik ga er zeker tickets voor halen, denk dat het een gave show gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |