Het was een Gnod om naar te luisteren?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef bartrid het volgende:
Zo Gnod was weer erg lekker vanavond. 4 tracks, 60 minuten. Lekker hard en heerlijk sludgy.
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een Gnod om naar te luisteren?
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een Gnod om naar te luisteren?
Nice, hopelijk spelen ze weer in de buurt binnenkort, de paar keer dat ik ze gezien heb was het altijd een goeie showquote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef bartrid het volgende:
Zo Gnod was weer erg lekker vanavond. 4 tracks, 60 minuten. Lekker hard en heerlijk sludgy.
Je hoort wel goed dat Aaron Turner zijn stempel erop heeft gedrukt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef bartrid het volgende:
Een nieuwe Neurosis na 10 jaar komt nogal als een verrassing.
quote:
Dit is ook maar 1 liedje dat al een tijdje uit isquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Op Spotify staat dat die nieuwe slift pas 5 juni arriveert
2 liedjes en ik ontdek het nu ook pas.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is ook maar 1 liedje dat al een tijdje uit is
Ha, ik luister naar deze nuquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijdelings maar wel erg stoner: toner low vertelt dat ik naar ween moet luisteren
[ afbeelding ]
En dat moet ik dan maar doen ook hè
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |