Het was een Gnod om naar te luisteren?quote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef bartrid het volgende:
Zo Gnod was weer erg lekker vanavond. 4 tracks, 60 minuten. Lekker hard en heerlijk sludgy.
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een Gnod om naar te luisteren?
quote:Op woensdag 3 december 2025 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was een Gnod om naar te luisteren?
Nice, hopelijk spelen ze weer in de buurt binnenkort, de paar keer dat ik ze gezien heb was het altijd een goeie showquote:Op woensdag 3 december 2025 00:11 schreef bartrid het volgende:
Zo Gnod was weer erg lekker vanavond. 4 tracks, 60 minuten. Lekker hard en heerlijk sludgy.
Je hoort wel goed dat Aaron Turner zijn stempel erop heeft gedrukt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:09 schreef bartrid het volgende:
Een nieuwe Neurosis na 10 jaar komt nogal als een verrassing.
quote:
Dit is ook maar 1 liedje dat al een tijdje uit isquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Op Spotify staat dat die nieuwe slift pas 5 juni arriveert
2 liedjes en ik ontdek het nu ook pas.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is ook maar 1 liedje dat al een tijdje uit is
Ha, ik luister naar deze nuquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijdelings maar wel erg stoner: toner low vertelt dat ik naar ween moet luisteren
[ afbeelding ]
En dat moet ik dan maar doen ook hè
[ afbeelding ]
Een kleine 20 jaar geleden was dat nog wel een puike live band, van wat ik me er kan van herinneren dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Datzelfde Witchcraft waarbij de frontman live met een paar onbekende (?) muzikanten onder die naam op komt draven om een ongeïnspireerde set te spelen? #ITV23
Meh.
https://en.wikipedia.org/wiki/Witchcraft_(band)#Band_membersquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een kleine 20 jaar geleden was dat nog wel een puike live band, van wat ik me er kan van herinneren dan.
quote:Headliner (in de grote zaal) is Witchcraft. Het gehannes met de instrumenten en het geluid zit de band dwars. Het lijkt alsof het drietal al lang niet meer heeft opgetreden of niet heeft opgetreden in deze samenstelling. De bassiste zoekt constant het contact met haar mademuzikanten om te controleren of ze het juiste doet. Het verschil wordt vanavond ook niet gemaakt door gitarist en zanger Magnus Pelander. Magnus moet teveel letten op zijn eigen spel. Ook dat gaat in het begin niet van een leien dakje. Helaas komt de band het rommelige begin niet echt te boven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |